Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.

Zmiany, anulowania i zwroty

Każdemu – zarówno Tobie, jak i gościom – mogą się czasem zmienić plany. Aby dobrze sobie poradzić w takich sytuacjach, tu znajdziesz przydatne wskazówki, jak anulować rezerwację, co się stanie, jeśli to zrobisz, i jak korzystać z Centrum rozliczeń.
  • Instrukcje

    Jeśli gość anuluje

    Jeśli gość anuluje rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy dany termin w kalendarzu, aby inni goście mogli zarezerwowa…
  • Instrukcje

    Jak gospodarz anuluje rezerwację

    Jako gospodarz możesz anulować rezerwację, ale jeśli do zameldowania zostało mniej niż 24 godziny, opcja anulowania online może być niedostę…
  • Zasady dla społeczności

    Zasady anulowania przez gospodarza

    Anulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku…
  • Instrukcje

    Modyfikacja rezerwacji przez gospodarza

    Możesz wysłać gościowi prośbę o zmianę. Jeśli gość ją zaakceptuje, rezerwacja zostanie zaktualizowana.
  • Instrukcje

    Odpowiadanie na prośbę gościa o zmianę rezerwacji

    Jeśli gość chce zmienić szczegóły potwierdzonej rezerwacji (np. skrócić lub przedłużyć podróż), musi wysłać do Ciebie prośbę o zmianę.
  • Instrukcje

    Zwróć pieniądze gościowi

    Sposób, w jaki pieniądze zostaną zwrócone, zależy od tego, czy nastąpi to przed podróżą, czy w trakcie jej trwania.
  • Instrukcje

    Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc

    Centrum rozliczeń pozwala Ci wysłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoją podróżą na Airbnb. Gospodarze i goście mogą poprosić Airbnb o…