Zmiany, anulowania i zwroty
Zmiany, anulowania i zwroty
Każdemu – zarówno Tobie, jak i gościom – mogą się czasem zmienić plany. Aby dobrze sobie poradzić w takich sytuacjach, tu znajdziesz przydatne wskazówki, jak anulować rezerwację, co się stanie, jeśli to zrobisz, i jak korzystać z Centrum rozliczeń.
- Instrukcje
Jeśli gość anuluje
Jeśli gość anuluje rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy dany termin w kalendarzu, aby inni goście mogli zarezerwowa… - Instrukcje
Jak gospodarz anuluje rezerwację
Jako gospodarz możesz anulować rezerwację, ale jeśli do zameldowania zostało mniej niż 24 godziny, opcja anulowania online może być niedostę… - Zasady dla społeczności
Zasady anulowania przez gospodarza
Anulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku… - Instrukcje
Modyfikacja rezerwacji przez gospodarza
Możesz wysłać gościowi prośbę o zmianę. Jeśli gość ją zaakceptuje, rezerwacja zostanie zaktualizowana. - Instrukcje
Odpowiadanie na prośbę gościa o zmianę rezerwacji
Jeśli gość chce zmienić szczegóły potwierdzonej rezerwacji (np. skrócić lub przedłużyć podróż), musi wysłać do Ciebie prośbę o zmianę. - Instrukcje
Zwróć pieniądze gościowi
Sposób, w jaki pieniądze zostaną zwrócone, zależy od tego, czy nastąpi to przed podróżą, czy w trakcie jej trwania. - Instrukcje
Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc
Centrum rozliczeń pozwala Ci wysłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoją podróżą na Airbnb. Gospodarze i goście mogą poprosić Airbnb o…