Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gospodarz

Jak gospodarz anuluje rezerwację

Goście Airbnb nie mogą doczekać się podróży, ale zdajemy sobie sprawę, że zdarzają się sytuacje, w których musisz anulować rezerwację. Gdy to zrobisz, zalecamy jak najszybsze poinformowanie o tym gościa.

Aby anulować rezerwację:

Anuluj rezerwację (komputer)

  1. Kliknij Dzisiaj > Rezerwacje.
  2. Wybierz rezerwację, którą chcesz anulować, i kliknij Szczegóły.
  3. Kliknij Anuluj rezerwację.
  4. Wybierz odpowiedzi na pytania i kliknij Dalej.
  5. Sprawdź, czy wszystko się zgadza, i kliknij Anuluj rezerwację.

Możesz nie być w stanie anulować aktywnych rezerwacji lub tych rezerwacji, dla których planowane jest zameldowanie w ciągu 24 godzin. Jeśli tak się zdarzy, skontaktuj się z nami.

Opłaty za anulowanie i inne konsekwencje

Anulowanie rezerwacji gościa może mieć poważny wpływ na jego podróż, dlatego za takie działanie możemy nakładać opłaty i wyciągać inne konsekwencje. Możemy zrezygnować z opłat i w niektórych przypadkach także z wyciągania pozostałych konsekwencji, o ile gospodarz anulował pobyt ze względu na poważne zakłócenie działalności bądź z innego uzasadnionego powodu, na który nie miał on wpływu.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj