Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Odpowiadanie na prośbę gościa o zmianę rezerwacji

Czasem goście potrzebują nieco elastyczności. Jeśli chcą zmienić potwierdzoną rezerwację (np. chcą zmniejszyć lub zwiększyć liczbę nocy, wybrać inny przedział dat albo dodać bądź usunąć gości), powinni przesłać Ci prośbę o zmianę rezerwacji.

Nie zmieniaj ani nie odwołuj rezerwacji w imieniu gości, ponieważ może to negatywnie wpłynąć na Twoją ocenę gospodarza. Zamiast tego poproś gości, żeby anulowali swój pobyt samodzielnie. Goście mogą też edytować swoją rezerwację za pomocą linku z e-maila z potwierdzeniem.

Odpowiadanie gościowi na prośbę o zmianę rezerwacji

Otwórz wątek wiadomości z gościem i kliknij Pokaż prośbę. Jeśli zgodzisz się na zmiany, zostaną one wdrożone automatycznie, a Twój gość otrzyma zwrot lub zostanie mu naliczona dodatkowa opłata.

Jeśli jego propozycja Ci nie pasuje, możesz ją odrzucić. Jeśli możesz przyjąć gościa, ale na warunkach innych niż te, które zaproponował, możesz zapytać go, czy takie rozwiązanie jest dla niego do przyjęcia, albo wysłać mu prośbę o zmianę rezerwacji.

Ile czasu ma gospodarz na odpowiedź

Nie ma żadnych ograniczeń czasowych, ale szybka reakcja na prośbę o zmianę rezerwacji zwiększy szanse na to, że rezerwacja nie zostanie anulowana.

Kiedy gość może wysłać prośbę o zmianę rezerwacji

Gość może wysłać prośbę o zmianę rezerwacji, gdy jego pobyt został potwierdzony oraz w dowolnym momencie przed wymeldowaniem, nawet jeśli pobyt już trwa.

Gospodarz nie może zaakceptować zmiany

Za odrzucenie prośby o zmianę rezerwacji nie otrzymasz żadnej kary.

Warto poinformować gościa, że nie możesz zgodzić się na proponowaną przez niego zmianę, i wyjaśnić mu dlaczego (np. masz już inne plany w danym terminie).

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj