Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Przewodnik • Gość

AirCover dla gości

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Każda rezerwacja pobytu obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim miejscem na Airbnb, którego gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać, pomożemy Ci znaleźć podobną ofertę w miarę dostępności w porównywalnej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.

Jeśli coś się wydarzy, Twój gospodarz jest najlepszym punktem kontaktowym; prawdopodobnie będzie mógł to naprawić. Napisz do gospodarza bezpośrednio i wyjaśnij mu, co jest nie tak.

Anulowanie przez gospodarza

Jeśli gospodarz Twojego domu anuluje rezerwację przed zameldowaniem, pomożemy Ci dokonać ponownej rezerwacji. Nasz zespół pomoże Ci znaleźć podobne miejsce, biorąc pod uwagę lokalizację i udogodnienia, w zależności od dostępności w porównywalnej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny zwrot kosztów, w tym opłaty serwisowe.

Dowiedz się więcej o tym, czego możesz się spodziewać, jeśli gospodarz anuluje Twoją rezerwację.

Nie udało się zameldować

Gdy masz potwierdzoną rezerwację, w wątku wiadomości znajdziesz adres e-mail i numer telefonu gospodarza. Jeśli nie możesz dostać się na swoje Airbnb po przyjeździe, a gospodarz nie odpowie lub nie będzie w stanie rozwiązać problemu, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce, w zależności od dostępności w zbliżonej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny zwrot kosztów, w tym opłaty serwisowe.

Sprawdź, co dalej, jeśli nie możesz skontaktować się ze swoim gospodarzem.

Niedokładne oferty

Jeśli oferta znacznie różni się od podanej w ofercie, Twój gospodarz jest świetnym źródłem informacji, aby rozwiązać ten problem. Jeśli oferta znacznie się różni od podanej w reklamie, a gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać problemu, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce w zbliżonej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.

Całodobowa infolinia bezpieczeństwa

Jeśli kiedykolwiek poczujesz się zagrożony, pomożemy Ci uzyskać priorytetowy dostęp do specjalnie przeszkolonych agentów ds. bezpieczeństwa, którzy pomogą Ci w kwestiach związanych z bezpieczeństwem lub skontaktują Cię bezpośrednio z lokalnymi służbami ratunkowymi, zarówno w dzień, jak i w nocy.

Chcesz się z nami skontaktować? Skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailem lub czatem.

Jak działa AirCover dla gości

AirCover dla gości zapewnia wsparcie w przypadku poważnych problemów z rezerwacją Twojego domu (np. gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem) lub w trakcie pobytu (np. ogrzewanie nie działa zimą, oferta ma mniej sypialni niż w ofercie, jest to inny rodzaj domu - pokój prywatny zamiast całego domu, brakuje dużego udogodnienia, takiego jak basen lub kuchnia), ale nie obejmuje to bardziej drobnych niedogodności, takich jak zepsuty toster.

Jeśli zauważysz coś, najpierw skontaktuj się najpierw z gospodarzem. Napisz do gospodarza bezpośrednio i wyjaśnij mu, co jest nie tak.

Jeśli podczas Twojego pobytu wystąpi problem:

  1. Zrób zdjęcia lub filmy z tego problemu, jeśli to możliwe.
  2. Skontaktuj się ze swoim gospodarzem w ciągu 72 godzin od odkrycia problemu i opisz go, aby sprawdzić, czy może go rozwiązać.
  3. Jeśli Twój gospodarz nie może rozwiązać problemu lub w ogóle nie odpowiada, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
  4. Sprawdzimy to, a jeśli okaże się, że jest to problem obsługiwany przez AirCover dla gości, a Ty chcesz opuścić to miejsce, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce na pobyt, w zależności od dostępności w porównywalnych cenach. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.

AirCover dla gości nie jest polisą ubezpieczeniową. Nie obejmuje ona problemów związanych z podróżą (na przykład: Twoja podróż jest opóźniona z powodu burzy, Twój bagaż jest uszkodzony przez przewoźnika). Dowiedz się więcej tutaj

Jeśli jesteś gospodarzem, dowiedz się więcej o AirCover dla gospodarzy i wprowadzonych przez nas ostatnich ulepszeń.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje

    Uzyskaj pomoc lub skontaktuj się z obsługą klienta Airbnb

    Większość gospodarzy i gości może szybko rozwiązać zaistniałe problemy we własnym zakresie. Poznaj sposoby uzyskania pomocy przed, w trakcie i po zakończeniu podróży.
  • Instrukcje • Gość

    Gdy gospodarz anuluje rezerwację domu

    Gdy gospodarz anuluje Twoją rezerwację, otrzymasz pełny zwrot. Jeśli anulowanie nastąpi w ciągu 30 dni przed zameldowaniem, pomożemy Ci zarezerwować podobne miejsce na pobyt w porównywalnej cenie (w miarę dostępności).
  • Instrukcje • Gość

    Jeśli podczas korzystania z rezerwacji pojawi się problem

    Jeśli podczas pobytu wydarzy się coś nieoczekiwanego, skontaktuj się najpierw z gospodarzem, aby poszukać rozwiązania. Możliwe, że będzie mógł rozwiązać problem. Jeśli Twój gospodarz nie będzie mógł Ci pomóc lub chcesz poprosić o zwrot, zwróć się do nas.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj