Każda rezerwacja pobytu obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim miejscem na Airbnb, którego gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać, pomożemy Ci znaleźć podobną ofertę w miarę dostępności w porównywalnej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.
Jeśli coś się wydarzy, Twój gospodarz jest najlepszym punktem kontaktowym; prawdopodobnie będzie mógł to naprawić. Napisz do gospodarza bezpośrednio i wyjaśnij mu, co jest nie tak.
Jeśli gospodarz Twojego domu anuluje rezerwację przed zameldowaniem, pomożemy Ci dokonać ponownej rezerwacji. Nasz zespół pomoże Ci znaleźć podobne miejsce, biorąc pod uwagę lokalizację i udogodnienia, w zależności od dostępności w porównywalnej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny zwrot kosztów, w tym opłaty serwisowe.
Dowiedz się więcej o tym, czego możesz się spodziewać, jeśli gospodarz anuluje Twoją rezerwację.
Gdy masz potwierdzoną rezerwację, w wątku wiadomości znajdziesz adres e-mail i numer telefonu gospodarza. Jeśli nie możesz dostać się na swoje Airbnb po przyjeździe, a gospodarz nie odpowie lub nie będzie w stanie rozwiązać problemu, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce, w zależności od dostępności w zbliżonej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny zwrot kosztów, w tym opłaty serwisowe.
Sprawdź, co dalej, jeśli nie możesz skontaktować się ze swoim gospodarzem.
Jeśli oferta znacznie różni się od podanej w ofercie, Twój gospodarz jest świetnym źródłem informacji, aby rozwiązać ten problem. Jeśli oferta znacznie się różni od podanej w reklamie, a gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać problemu, pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce w zbliżonej cenie. Jeśli podobne miejsce nie jest dostępne lub wolisz nie dokonywać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot.
Jeśli kiedykolwiek poczujesz się zagrożony, pomożemy Ci uzyskać priorytetowy dostęp do specjalnie przeszkolonych agentów ds. bezpieczeństwa, którzy pomogą Ci w kwestiach związanych z bezpieczeństwem lub skontaktują Cię bezpośrednio z lokalnymi służbami ratunkowymi, zarówno w dzień, jak i w nocy.
Chcesz się z nami skontaktować? Skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailem lub czatem.
AirCover dla gości zapewnia wsparcie w przypadku poważnych problemów z rezerwacją Twojego domu (np. gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem) lub w trakcie pobytu (np. ogrzewanie nie działa zimą, oferta ma mniej sypialni niż w ofercie, jest to inny rodzaj domu - pokój prywatny zamiast całego domu, brakuje dużego udogodnienia, takiego jak basen lub kuchnia), ale nie obejmuje to bardziej drobnych niedogodności, takich jak zepsuty toster.
Jeśli zauważysz coś, najpierw skontaktuj się najpierw z gospodarzem. Napisz do gospodarza bezpośrednio i wyjaśnij mu, co jest nie tak.
Jeśli podczas Twojego pobytu wystąpi problem:
AirCover dla gości nie jest polisą ubezpieczeniową. Nie obejmuje ona problemów związanych z podróżą (na przykład: Twoja podróż jest opóźniona z powodu burzy, Twój bagaż jest uszkodzony przez przewoźnika). Dowiedz się więcej tutaj.
Jeśli jesteś gospodarzem, dowiedz się więcej o AirCover dla gospodarzy i wprowadzonych przez nas ostatnich ulepszeń.