Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc
Wysyłanie próśb
Chcesz przesłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoim pobytem lub atrakcją na Airbnb? Żaden problem. Przejdź do Centrum rozliczeń, aby poprosić o zwrot kosztów lub wypłatę środków.
Masz nawet 60 dni od daty wymeldowania podanej w Twojej rezerwacji, żeby przesłać prośbę przez Centrum rozliczeń.
Pamiętaj: zanim prześlesz pieniądze lub prośbę o zwrot przez Centrum rozliczeń, konieczne może być dodanie formy płatności.
Wyszukiwanie próśb
Jeśli gospodarz poprosi o pieniądze za dodatkowe usługi lub gość poprosi o zwrot, prośbę znajdziesz w e-mailu powiązanym z Twoim kontem Airbnb, w Centrum rozliczeń lub w Centrum pomocy w aplikacji albo na stronie internetowej Airbnb.
Nadal potrzebujesz pomocy?
Zdarza się, że gospodarze i goście sobie z tym nie radzą. Jeśli nie uda się Wam dojść do porozumienia, pojawi się możliwość zaangażowania Airbnb do pomocy w rozstrzygnięciu sporu.
Problemy należy zgłosić Airbnb w ciągu 72 godzin od ich zauważenia. Tylko wtedy obowiązują nasze zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.
W takim przypadku członek zespołu, który zajmuje się mediacjami, przed podjęciem ostatecznej decyzji sprawdzi wszystkie otrzymane informacje i w razie potrzeby zada dodatkowe pytania.
Uzyskanie zwrotu kosztów za szkody
Wypadki czasem się zdarzają – dlatego chroni Cię AirCover dla gospodarzy.
AirCover dla gospodarzy to kompleksowa ochrona. Obejmuje ona ochronę gospodarzy od szkód majątkowych na kwotę 3 mln USD, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy na kwotę 1 mln USD, weryfikację tożsamości gości, kontrolę rezerwacji oraz całodobową infolinię bezpieczeństwa. Ochrona jest bezpłatna i dostępna zawsze, gdy przyjmujesz gości.
Jeśli gość wyrządzi szkodę majątkową podczas pobytu zarezerwowanego na Airbnb, możesz przesłać wniosek o odszkodowanie z AirCover dla gospodarzy przez Centrum rozliczeń. Dowiedz się, jak to zrobić.
W Centrum wiedzy znajdziesz wskazówki, jak sprostać wyzwaniom związanym z przyjmowaniem gości i jak przygotować się na niespodziewane sytuacje.
Powiązane artykuły
- GośćKiedy otrzymasz zwrotChociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 10 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regio…
- GospodarzZasady anulowania przez gospodarzaAnulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku…
- GospodarzOchrona gospodarzy od szkód majątkowychOchrona od szkód majątkowych w ramach AirCover dla gospodarzy zapewnia ochronę do 3 mln USD, w przypadku gdy Twoje miejsce lub znajdujące si…