Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc

Wysyłanie próśb

Chcesz przesłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoim pobytem lub atrakcją na Airbnb? Żaden problem. Przejdź do Centrum rozliczeń, aby poprosić o zwrot kosztów lub wypłatę środków.

Masz nawet 60 dni od daty wymeldowania podanej w Twojej rezerwacji, żeby przesłać prośbę przez Centrum rozliczeń.

Pamiętaj: zanim prześlesz pieniądze lub prośbę o zwrot przez Centrum rozliczeń, konieczne może być dodanie formy płatności.

Wyszukiwanie próśb

Jeśli gospodarz poprosi o pieniądze za dodatkowe usługi lub gość poprosi o zwrot, prośbę znajdziesz w e-mailu powiązanym z Twoim kontem Airbnb, w Centrum rozliczeń lub w Centrum pomocy w aplikacji albo na stronie internetowej Airbnb.

Nadal potrzebujesz pomocy?

Zdarza się, że gospodarze i goście sobie z tym nie radzą. Jeśli nie uda się Wam dojść do porozumienia, pojawi się możliwość zaangażowania Airbnb do pomocy w rozstrzygnięciu sporu.

Problemy należy zgłosić Airbnb w ciągu 72 godzin od ich zauważenia. Tylko wtedy obowiązują nasze zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.

W takim przypadku członek zespołu, który zajmuje się mediacjami, przed podjęciem ostatecznej decyzji sprawdzi wszystkie otrzymane informacje i w razie potrzeby zada dodatkowe pytania.

Uzyskanie zwrotu kosztów za szkody

Wypadki czasem się zdarzają – dlatego chroni Cię AirCover dla gospodarzy.

AirCover dla gospodarzy to kompleksowa ochrona. Obejmuje ona ochronę gospodarzy od szkód majątkowych na kwotę 3 mln USD, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy na kwotę 1 mln USD, weryfikację tożsamości gości, kontrolę rezerwacji oraz całodobową infolinię bezpieczeństwa. Ochrona jest bezpłatna i dostępna zawsze, gdy przyjmujesz gości.

Jeśli gość wyrządzi szkodę majątkową podczas pobytu zarezerwowanego na Airbnb, możesz przesłać wniosek o odszkodowanie z AirCover dla gospodarzy przez Centrum rozliczeń. Dowiedz się, jak to zrobić.

Centrum wiedzy znajdziesz wskazówki, jak sprostać wyzwaniom związanym z przyjmowaniem gości i jak przygotować się na niespodziewane sytuacje.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj