Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gospodarz

Zwróć pieniądze gościowi

To może się zdarzyć najlepszym gospodarzom: Wi-Fi nie działa, a woda w jacuzzi jest zimna. Jeśli Twojego gościa spotka takie przykre doświadczenie, możesz przesłać mu zwrot kosztów (bez opłaty serwisowej) – w trakcie pobytu lub po wyjeździe. Od razu damy mu o tym znać i zrealizujemy zwrot w ciągu 48 godzin.

Gdy prześlesz pieniądze, transakcja będzie traktowana jako nieodwołalna.

Zwroty przed zameldowaniem

Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji przed datą zameldowania, otwórz Rezerwacje, wybierz rezerwację i kliknij Prześlij pieniądze lub poproś o nie.

Przekazywanie zwrotu gościowi

Przekaż zwrot dla gościa (komputer)

  1. Otwórz Centrum rozliczeń i kliknij Wyślij pieniądze.
  2. Wybierz gościa, któremu chcesz przesłać pieniądze, i kliknij Dalej.
  3. W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji.
  4. Kliknij Dalej.
  5. Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
  6. Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.

Gospodarze powinni przesłać zwrot lub prośbę w ciągu 60 dni od wymeldowania.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje • Gospodarz

    Jeśli gość anuluje

    Jeśli gość anuluje rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy dany termin w kalendarzu, aby inni goście mogli zarezerwować Twoją ofertę.
  • Instrukcje • Gospodarz

    Twoja wypłata, jeśli gość anuluje pobyt

    Jeśli gość anuluje rezerwację (przed pobytem lub w jego trakcie), otrzyma automatyczny zwrot zgodnie z zasadami anulowania wybranymi przez gospodarza (z kilkoma wyjątkami).
  • Instrukcje • Gospodarz

    Co oznacza możliwość zastosowania bądź odstąpienia od moich zasad anulowania?

    Jeśli Twój gość dokona zmiany rezerwacji dłuższego pobytu z wyprzedzeniem krótszym niż 30 dni, masz możliwość utrzymania lub zrezygnowania z wybranych przez siebie zasad anulowania.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj