Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Czy otrzymam pełny zwrot, jeśli anuluję pobyt?

    Jeśli anulujesz rezerwację z powodu koronawirusa, zapoznaj się z naszą polityką okoliczności wyjątkowych dotyczącą koronawirusa, aby dowiedzieć się, czy automatycznie kwalifikujesz się do pełnego zwrotu pieniędzy.

    Jeśli anulujesz rezerwację, wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania ustalonych przez Twojego gospodarza oraz od czasu pozostałego do rozpoczęcia pobytu.

    Jeśli chcesz poprosić swojego gospodarza o większy zwrot, możesz przesłać prośbę za pośrednictwem naszego Centrum rozliczeń. Przyznanie dodatkowego zwrotu zależy wyłącznie od Twojego gospodarza.

    W rzadkich przypadkach może Ci przysługiwać pełny zwrot, jeżeli anulowanie nastąpiło ze względu na okoliczności wyjątkowe.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?