Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Znajdź zasady anulowania obowiązujące w przypadku Twojego pobytu

Być może chcesz mieć spokojną głowę przed zarezerwowaniem oferty, a może musisz anulować rezerwację już teraz. Zobacz, jak znaleźć zasady anulowania obowiązujące w przypadku Twojego pobytu:

Zanim zarezerwujesz pobyt

Szczegóły anulowania znajdziesz na stronie oferty i w trakcie jej rezerwowania – przed dokonaniem płatności.

Po zarezerwowaniu pobytu

Zasady i opcje anulowania zawsze znajdziesz w sekcji Podróże. Po kliknięciu Pokaż szczegóły podróży zobaczysz zasady anulowania, które obowiązują w przypadku Twojej rezerwacji. Godziny i daty widoczne w zasadach anulowania dotyczą lokalnej strefy czasowej oferty. Terminy anulowania do celów zwrotu kosztów liczy się od godziny zameldowania w lokalnej strefie czasowej oferty lub od godziny 15:00, jeśli godzina zameldowania nie została określona.

Jeśli chcesz wiedzieć, jaka będzie kwota zwrotu, rozpocznij anulowanie rezerwacji, a pokażemy Ci szczegółową kalkulację. W zależności od długości pobytu, czasu anulowania i zasad anulowania, które dotyczą Twojej rezerwacji, możesz otrzymać częściowy zwrot, jeśli anulujesz ją po zameldowaniu – dowiedz się więcej o różnych zasadach anulowania.

Dowiedz się więcej o zwrotach w przypadku anulowania rezerwacji. Pamiętaj, że kwota zwrotu nigdy nie przekroczy kwoty faktycznie zapłaconej w momencie anulowania – dowiedz się więcej o kwotach zwrotu.

Okoliczności wyjątkowe

Nagły wypadek lub klęska żywiołowa uniemożliwiły realizację Twojej rezerwacji? Może Ci przysługiwać zwrot kosztów z powodu okoliczności wyjątkowych. Jeśli musisz anulować rezerwację z powodu pandemii COVID-19, dowiedz się, jakie masz opcje.

Zasady anulowania dostępne dla gospodarzy

Jeśli jesteś gospodarzem lub chcesz dowiedzieć się więcej o dostępnych zasadach anulowania, zapoznaj się z zasadami anulowania, które możesz zastosować w swojej ofercie.

Problemy podczas pobytu

Jeśli po przyjeździe na miejsce pojawią się problemy, których gospodarz nie będzie mógł szybko rozwiązać, może przysługiwać Ci ochrona zgodnie z naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj