Instrukcje
•
Gość
Anulowanie rezerwacji pobytu
Anulowanie rezerwacji pobytu
Twoje plany uległy zmianie i teraz musisz anulować swoją rezerwację. Nie ma problemu. Aby anulować lub wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji, przejdź na kartę Podróże.
Aby anulować rezerwację:
- Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz anulować.
- Kliknij Pokaż więcej planów na podróż, a następnie Pokaż szczegóły.
- Kliknij Zmień lub anuluj.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Podróże
i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- Kliknij Pokaż więcej planów na podróż, a następniePokaż szczegóły.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Podróże
i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- Kliknij Pokaż więcej planów na podróż, a następniePokaż szczegóły.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
- Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz anulować.
- Kliknij Pokaż więcej planów na podróż, a następniePokaż szczegóły.
- Kliknij Zmień lub anuluj.
- Kliknij Anuluj rezerwację.
Prośba o zwrot kosztów podczas pobytu
Jeśli podczas pobytu wystąpi problem, możesz poprosić gospodarza o jego rozwiązanie, częściowy zwrot kosztów lub anulowanie rezerwacji, aby uzyskać pełny zwrot kosztów. Pamiętaj, by prośbę wysłać w ciągu 24 godzin od zauważenia problemu. Gospodarz będzie miał godzinę na odpowiedź. Jeśli gospodarz odrzuci prośbę lub nie odpowie, możesz poprosić Airbnb o pomoc.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- GośćZnajdź zasady anulowania obowiązujące w przypadku Twojego pobytuWysokość zwrotu zależy od zasad anulowania wybranych przez gospodarza oraz daty i godziny anulowania.
- Jak działa anulowanie rezerwacjiCzasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje i goście muszą anulować rezerwację. By wszystko poszło sprawnie, możesz anulować rezerwację w …
- GośćZnajdź kwotę zwrotuWysokość zwrotu zależy od zasad anulowania i terminu anulowania rezerwacji.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj