Znajdź kwotę zwrotu przed anulowaniem lub po nim
Wysokość zwrotu zależy na ogół od czasu i zasad anulowania rezerwacji wybranych przez gospodarza. Znajdź kwotę zwrotu przed anulowaniem pobytu lub atrakcji albo po nim.
Znajdź kwotę zwrotu przed anulowaniem
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Zobacz szczegółową kalkulację kwoty zwrotu
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Zobacz szczegółową kalkulację kwoty zwrotu
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Zobacz szczegółową kalkulację kwoty zwrotu
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Anuluj rezerwację.
- Zobacz szczegółową kalkulację kwoty zwrotu
Pamiętaj: kwota zwrotu może się zmieniać wraz ze zbliżającą się datą zameldowania. Jeśli nie anulujesz rezerwacji od razu, pamiętaj, żeby przed anulowaniem ponownie sprawdzić kwotę zwrotu.
Znajdź kwotę zwrotu po anulowaniu
- Kliknij Konto > Płatności i wypłaty > Twoje płatności.
- Kliknij anulowaną podróż (przy której wyświetla się informacja Przesłano zwrot).
- W sekcji Status zwrotu przejdź do Szczegółów, aby sprawdzić kwotę zwrotu.
- Kliknij ikonę Profil .
- W sekcji Ustawienia kliknij Płatności i wypłaty.
- Kliknij Twoje płatności.
- Kliknij anulowaną podróż (przy której wyświetla się informacja Przesłano zwrot).
- W sekcji Status zwrotu przejdź do Szczegółów, aby sprawdzić kwotę zwrotu.
- Kliknij ikonę Profil .
- W sekcji Ustawienia kliknij Płatności i wypłaty.
- Kliknij Twoje płatności.
- Kliknij anulowaną podróż (przy której wyświetla się informacja Przesłano zwrot).
- W sekcji Status zwrotu przejdź do Szczegółów, aby sprawdzić kwotę zwrotu.
- Kliknij Konto > Płatności i wypłaty > Twoje płatności.
- Kliknij anulowaną podróż (przy której wyświetla się informacja Przesłano zwrot).
- W sekcji Status zwrotu przejdź do Szczegółów, aby sprawdzić kwotę zwrotu.
Ewentualną kwotę zwrotu możesz również znaleźć w e-mailu z potwierdzeniem anulowania rezerwacji.
Ile czasu zajmuje obsługa zwrotów
Kwalifikujące się zwroty są inicjowane przez Airbnb, gdy tylko anulujesz rezerwację, ale to, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od Twojego banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Zobacz, jaki jest zazwyczaj czas oczekiwania na zwrot.
Prawo do zwrotu niezależnie od zasad anulowania wybranych przez gospodarza
Pełny zwrot lub zwrot większy niż standardowo wynikający z zasad anulowania określonych przez gospodarza może Ci przysługiwać, jeśli:
- Musisz anulować rezerwację z powodu poważnego zakłócenia działalności.
- Musisz anulować rezerwację ze względu na kwalifikujący się powód objęty zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów Airbnb.
- Podczas pobytu wystąpi problem objęty zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów Airbnb.
Powiązane artykuły
- Gość
Sprawdź zasady anulowania wybrane przez gospodarza
Wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania danej rezerwacji oraz daty i godziny anulowania. - Gość
Co podlega zwrotowi, gdy anulujesz rezerwację
Dowiedz się więcej o zwrocie za anulowaną podróż lub atrakcję. - Gość
Anulowanie rezerwacji pobytu
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji lub ją anulować, przejdź do swoich podróży.