Każda rezerwacja domu jest objęta AirCover dla gości. Jeśli w wynajętym przez Ciebie miejscu pojawi się poważny problem, którego gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać, pomożemy Ci.
W czym możemy Ci pomóc:
Nasz zespół pomoże Ci znaleźć podobne miejsce, biorąc pod uwagę lokalizację i udogodnienia, w zależności od dostępności i porównywalnej ceny. Jeśli podobne miejsce nie będzie dostępne lub nie zechcesz zmienić rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot, w tym opłaty serwisowe.
AirCover dla gości zapewnia pomoc w przypadku poważnych problemów z rezerwacją, na przykład:
AirCover dla gości nie obejmuje drobnych niedogodności, takich jak zepsuty toster.
Jeśli coś się stanie, najlepiej skontaktować się z gospodarzem. Możesz napisać bezpośrednio do gospodarza, aby poinformować go o sytuacji. Jeśli podczas pobytu pojawi się problem:
Chcesz się z nami skontaktować? Skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailowo lub na czacie.
Jeśli kiedykolwiek poczujesz się zagrożony(a), pomożemy Ci uzyskać priorytetowy dostęp do specjalnie przeszkolonych pracowników, którzy pomogą Ci w rozwiązaniu problemów związanych z bezpieczeństwem lub bezpośrednio połączą Cię z lokalnymi służbami ratunkowymi o każdej porze dnia i nocy.
AirCover dla gości nie jest polisą ubezpieczeniową. Nie obejmuje to problemów związanych z podróżą (na przykład: Twoja podróż jest opóźniona z powodu burzy lub Twój bagaż jest uszkodzony przez przewoźnika). Dowiedz się więcej o AirCover dla gości i ubezpieczeniu turystycznym, rezerwacyjnym lub pobytowym.
Jeśli jesteś gospodarzem, dowiedz się więcej o AirCover dla gospodarzy i o wprowadzonych przez nas ulepszeniach.