Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Przewodnik • Gość

AirCover dla gości

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Każda rezerwacja domu jest objęta AirCover dla gości. Jeśli w wynajętym przez Ciebie miejscu pojawi się poważny problem, którego gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać, pomożemy Ci.

Pomożemy Ci znaleźć inne miejsce na pobyt lub otrzymasz pełny lub częściowy zwrot kosztów

W czym możemy Ci pomóc:

Nasz zespół pomoże Ci znaleźć podobne miejsce, biorąc pod uwagę lokalizację i udogodnienia, w zależności od dostępności i porównywalnej ceny. Jeśli podobne miejsce nie będzie dostępne lub nie zechcesz zmienić rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot, w tym opłaty serwisowe.

Jak działa AirCover dla gości

AirCover dla gości zapewnia pomoc w przypadku poważnych problemów z rezerwacją, na przykład:

  • Gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem
  • Ogrzewanie nie działa w zimie
  • Oferta ma mniej sypialni niż podano
  • To inny rodzaj domu – pokój prywatny zamiast całego domu
  • Brakuje ważnego udogodnienia, takiego jak basen lub kuchnia

AirCover dla gości nie obejmuje drobnych niedogodności, takich jak zepsuty toster.

Rozwiązywanie problemów podczas pobytu

Jeśli coś się stanie, najlepiej skontaktować się z gospodarzem. Możesz napisać bezpośrednio do gospodarza, aby poinformować go o sytuacji. Jeśli podczas pobytu pojawi się problem:

  1. Udokumentuj problem: zrób zdjęcia lub nagraj film, które posłużą jako dowód.
  2. Skontaktuj się z gospodarzem: powiadom gospodarza w ciągu 72 godzin od wykrycia problemu, opisując go i prosząc o rozwiązanie.
  3. Skontaktuj się z nami: jeśli gospodarz nie odpowiada lub nie jest w stanie rozwiązać problemu, natychmiast skontaktuj się z nami.
  4. Pomoc AirCover dla gości: jeśli problem jest objęty ochroną AirCover dla gości, a Ty chcesz wyjechać, pomożemy Ci znaleźć porównywalne zakwaterowanie na podstawie dostępności i cen. Jeśli podobne miejsce nie będzie dostępne lub nie zechcesz dokonać ponownej rezerwacji, otrzymasz pełny lub częściowy zwrot kosztów.

Całodobowa infolinia bezpieczeństwa

Chcesz się z nami skontaktować? Skontaktuj się z nami telefonicznie, e-mailowo lub na czacie.

Jeśli kiedykolwiek poczujesz się zagrożony(a), pomożemy Ci uzyskać priorytetowy dostęp do specjalnie przeszkolonych pracowników, którzy pomogą Ci w rozwiązaniu problemów związanych z bezpieczeństwem lub bezpośrednio połączą Cię z lokalnymi służbami ratunkowymi o każdej porze dnia i nocy.

AirCover dla gości nie jest polisą ubezpieczeniową. Nie obejmuje to problemów związanych z podróżą (na przykład: Twoja podróż jest opóźniona z powodu burzy lub Twój bagaż jest uszkodzony przez przewoźnika). Dowiedz się więcej o AirCover dla gości i ubezpieczeniu turystycznym, rezerwacyjnym lub pobytowym.

Jeśli jesteś gospodarzem, dowiedz się więcej o AirCover dla gospodarzy i o wprowadzonych przez nas ulepszeniach.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Zasady dla społeczności

    Podstawowe zasady dla gospodarzy domów

    Zapoznaj się z naszymi podstawowymi zasadami dla gospodarzy domów.
  • Instrukcje • Gość

    Kiedy otrzymasz zwrot

    Chociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 15 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regionów realizacja przelewu trwa dłużej.
  • Instrukcje • Gospodarz

    AirCover dla gospodarzy

    AirCover dla gospodarzy to program, który obejmuje weryfikację tożsamości gości, kontrolę rezerwacji, ochronę gospodarzy od szkód majątkowych na kwotę 3 mln USD, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej gospodarzy na kwotę 1 mln USD, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej organizatorów atrakcji na kwotę 1 mln USD oraz całodobową infolinię bezpieczeństwa.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj