Wymagamy, aby gospodarze przestrzegali naszych zasad w tych obszarach, które pomagają zapewnić gościom komfortowe i niezawodne pobyty:
Oczekuje się również, że gospodarze będą utrzymywać wysokie oceny, ponieważ goście oczekują stałego poziomu jakości i korzystają z recenzji, aby podzielić się swoimi doświadczeniami.
Oferty powinny utrzymywać wysoką ogólną ocenę i unikać zbyt wielu niskich ocen. Odkryliśmy, że gospodarze, którzy otrzymują świetne recenzje, koncentrują się na czterech rzeczach: zobowiązaniu do rezerwacji, terminowej komunikacji, dokładnych szczegółach oferty i czystości.
Gospodarze powinni honorować zaakceptowane rezerwacje i zapewnić niezawodne zameldowanie.
Gospodarze lub współgospodarze powinni być dostępni, aby odpowiedzieć na pytania gości lub nieoczekiwane problemy, które mogą pojawić się przed i w trakcie pobytu.
Zdajemy sobie sprawę, że gospodarze mają wiele wymagań dotyczących swojego czasu. To, co jest uważane za rozsądny czas odpowiedzi, może zależeć od konkretnych okoliczności, takich jak charakter pytania gościa i etap jego podróży.
Na przykład, jeśli gość skontaktuje się z pytaniem, które jest istotne dla jego pobytu:
Strona oferty w momencie dokonywania rezerwacji powinna dokładnie opisać dom i odzwierciedlać funkcje i udogodnienia, które będą dostępne w ofercie od zameldowania do wymeldowania, w tym:
Wszystkie oferty powinny być czyste i wolne od zagrożeń dla zdrowia przed zameldowaniem gościa.
Airbnb zachęca gości do niezwłocznego zgłaszania naruszeń tych podstawowych zasad. W przypadku, gdy gość ma do czynienia z podejrzeniem lub faktycznym naruszeniem tych podstawowych zasad, prosimy o:
Zobowiązujemy się do egzekwowania tych podstawowych zasad. Po zgłoszeniu naruszenia zasad Airbnb spróbuje skontaktować się z gospodarzem, aby dowiedzieć się, co się stało.
Podejmowane przez nas działania mogą obejmować przekazywanie gospodarzom informacji na temat tych zasad i wydawanie ostrzeżeń. W przypadku powtarzających się lub poważnych naruszeń tych podstawowych zasad gospodarze lub ich oferty mogą zostać zawieszeni lub usunięci z platformy.
W zależności od charakteru naruszenia, Airbnb może również podjąć inne działania, takie jak anulowanie nadchodzącej lub aktywnej rezerwacji, zwrot kosztów za wypłatę gospodarza i/lub wymaganie od gospodarzy przedstawienia dowodu, że rozwiązali problemy, zanim będą mogli wznowić przyjmowanie gości.
Ponadto gospodarz, który anuluje potwierdzoną rezerwację lub okaże się, że jest odpowiedzialny za anulowanie, może ponieść inne konsekwencje zgodnie z naszymi Zasadami Anulowania Gospodarzy. Airbnb może zrezygnować z opłat za anulowanie, a w niektórych przypadkach innych konsekwencji, jeśli gospodarz anuluje rezerwację z pewnych ważnych powodów, na które gospodarz nie ma wpływu.
Gospodarze mogą odwoływać się do decyzji zgodnie z tymi zasadami, kontaktując się z obsługą klienta lub za pośrednictwem linku, który udostępniamy, aby rozpocząć proces odwoławczy. Przeglądając odwołania, rozważymy wszelkie dodatkowe szczegóły podane przez gospodarza, takie jak nowe lub poprawione informacje, naruszenia naszych Zasad recenzji lub inne istotne okoliczności związane z naruszeniem(naruszeniami).