Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Gdy gospodarz anuluje rezerwację

Choć zdarza się to rzadko, gospodarz czasem musi anulować rezerwację. Zdajemy sobie sprawę, że może to poważnie wpłynąć na Twoje plany. Zapewniamy jednak, że jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, otrzymasz pełny zwrot.

Twój zwrot w przypadku anulowania pobytu przez gospodarza

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, otrzymasz pełny zwrot obejmujący opłaty serwisowe. Zwrot zostanie wysłany na konto formy płatności użytej podczas rezerwowania oferty.

Jeśli zameldowanie jest zaplanowane na więcej niż 30 dni od anulowania, zwrot otrzymasz od razu. Jeśli zameldowanie jest w ciągu 30 dni – skontaktujemy się z Tobą i zapytamy, czy zwrot chcesz otrzymać natychmiast.

To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od Twojego banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Zobacz, jaki zazwyczaj jest czas oczekiwania na zwrot.

Uwaga: jeśli jesteś gościem i mieszkasz w USA, a Twoja rezerwacja została anulowana w ciągu 30 dni przed zameldowaniem, możesz otrzymać od Airbnb zwrot w formie środków do natychmiastowego wykorzystania na inną rezerwację. Dowiedz się, czym są środki na rezerwacje i jak możesz je wykorzystać.

Pomoc w ponownym zarezerwowaniu pobytu, gdy zameldowanie jest w ciągu 30 dni

Dlatego każda rezerwacja na Airbnb jest objęta pakietem AirCover dla gości – ochroną dla osób, które mają problemy z rezerwacją, w tym z anulowaniem jej przez gospodarza w ciągu 30 dni przed planowaną datą zameldowania. W przypadku takiego anulowania pomożemy Ci zarezerwować inne, podobne miejsce, o ile znajdziemy takie w zbliżonej cenie.

Jak poinformujemy Cię o tym, że gospodarz anulował Twój pobyt

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, otrzymasz od nas e-maila ze wszystkimi szczegółami, w tym informacjami na temat zwrotu.

Gdy gospodarz poprosi Cię o anulowanie rezerwacji

Jeśli gospodarz poinformuje Cię, że jednak nie może Cię przyjąć, nie anuluj rezerwacji. Zamiast tego prześlij gospodarzowi wiadomość z prośbą o anulowanie po jego stronie. To rozwiązanie pozwoli Ci otrzymać pełny zwrot.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gość

    Gdy gospodarz prosi Cię o anulowanie pobytu

    Jeśli Twój gospodarz nie może Cię przyjąć, nie odwołuj pobytu za niego. Poproś, aby on to zrobił – w ten sposób nie stracisz szansy na uzysk…
  • Jak działa anulowanie rezerwacji

    Czasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje i goście muszą anulować rezerwację. By wszystko poszło sprawnie, możesz anulować rezerwację w …
  • Gość

    AirCover dla gości

    Każda rezerwacja obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim miejscem na Airbnb, którego gospodarz nie będzie w stani…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj