Gdy gospodarz anuluje rezerwację
Choć zdarza się to rzadko, gospodarz czasem musi anulować rezerwację. Zdajemy sobie sprawę, że może to poważnie wpłynąć na Twoje plany. Zapewniamy jednak, że jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, otrzymasz pełny zwrot.
Twój zwrot w przypadku anulowania pobytu przez gospodarza
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, otrzymasz pełny zwrot obejmujący opłaty serwisowe. Zwrot zostanie wysłany na konto formy płatności użytej podczas rezerwowania oferty.
Jeśli zameldowanie jest zaplanowane na więcej niż 30 dni od anulowania, zwrot otrzymasz od razu. Jeśli zameldowanie jest w ciągu 30 dni – skontaktujemy się z Tobą i zapytamy, czy zwrot chcesz otrzymać natychmiast.
To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od Twojego banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Zobacz, jaki zazwyczaj jest czas oczekiwania na zwrot.
Uwaga: jeśli jesteś gościem i mieszkasz w USA, a Twoja rezerwacja została anulowana w ciągu 30 dni przed zameldowaniem, możesz otrzymać od Airbnb zwrot w formie środków do natychmiastowego wykorzystania na inną rezerwację. Dowiedz się, czym są środki na rezerwacje i jak możesz je wykorzystać. |
Pomoc w ponownym zarezerwowaniu pobytu, gdy zameldowanie jest w ciągu 30 dni
Dlatego każda rezerwacja na Airbnb jest objęta pakietem AirCover dla gości – ochroną dla osób, które mają problemy z rezerwacją, w tym z anulowaniem jej przez gospodarza w ciągu 30 dni przed planowaną datą zameldowania. W przypadku takiego anulowania pomożemy Ci zarezerwować inne, podobne miejsce, o ile znajdziemy takie w zbliżonej cenie.
Jak poinformujemy Cię o tym, że gospodarz anulował Twój pobyt
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, otrzymasz od nas e-maila ze wszystkimi szczegółami, w tym informacjami na temat zwrotu.
Gdy gospodarz poprosi Cię o anulowanie rezerwacji
Jeśli gospodarz poinformuje Cię, że jednak nie może Cię przyjąć, nie anuluj rezerwacji. Zamiast tego prześlij gospodarzowi wiadomość z prośbą o anulowanie po jego stronie. To rozwiązanie pozwoli Ci otrzymać pełny zwrot.
Powiązane artykuły
- Gość
Gdy gospodarz prosi Cię o anulowanie pobytu
Jeśli Twój gospodarz nie może Cię przyjąć, nie odwołuj pobytu za niego. Poproś, aby on to zrobił – w ten sposób nie stracisz szansy na uzysk… Jak działa anulowanie rezerwacji
Czasami zdarzają się nieprzewidziane sytuacje i goście muszą anulować rezerwację. By wszystko poszło sprawnie, możesz anulować rezerwację w …- Gość
AirCover dla gości
Każda rezerwacja obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim miejscem na Airbnb, którego gospodarz nie będzie w stani…