Gdy gospodarz anuluje rezerwację
Choć zdarza się to rzadko, gospodarz czasem musi anulować rezerwację. Zdajemy sobie sprawę, że może to poważnie wpłynąć na Twoje plany. Dlatego każda rezerwacja na Airbnb jest objęta pakietem AirCover, który chroni gości w przypadku poważnych problemów, takich jak na przykład anulowanie rezerwacji przez gospodarza 30 dni przed zameldowaniem.
Jeśli gospodarz będzie musiał anulować Twoją rezerwację w ciągu 30 dni przed zameldowaniem, automatycznie otrzymasz zwrot i pomożemy Ci znaleźć porównywalną albo lepszą ofertę.
Czego oczekiwać w razie anulowania rezerwacji
Jeśli rezerwacja zostanie anulowana, otrzymasz e-maila ze wszystkimi szczegółami, w tym z danymi dotyczącymi zwrotu. Czas realizacji zwrotu może się różnić w zależności od użytej przez Ciebie formy płatności.
Jeśli anulowanie nastąpi w ciągu 30 dni od zameldowania, możemy też pomóc Ci zarezerwować porównywalną lub lepszą ofertę.
Masz pytania? Zapoznaj się z Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów, aby poznać szczegóły i ograniczenia pakietu AirCover.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, możesz też skontaktować się z nami.
Powiązane artykuły
- GośćGospodarz musi anulować pobytJeśli Twój gospodarz nie może Cię przyjąć, nie odwołuj pobytu za niego. Wyślij mu prośbę o anulowanie, aby nie stracić szansy na uzyskanie n…
- GośćOchrona dzięki AirCoverAirCover to kompleksowa ochrona dla gości Airbnb.
- GospodarzZasady anulowania przez gospodarzaAnulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku…