Choć zdarza się to rzadko, gospodarz czasem musi anulować rezerwację. Zdajemy sobie sprawę, że może to poważnie wpłynąć na Twoje plany. Zapewniamy jednak, że jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, otrzymasz pełny zwrot.
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem i nie zdecydujesz się na inną rezerwację, otrzymasz pełny zwrot obejmujący opłaty serwisowe.
W zależności od warunków możesz otrzymać środki na rezerwacje od Airbnb, za które od razu opłacisz nową rezerwację. Jeśli ich nie wykorzystasz w ciągu 72 godzin, automatycznie zamiast tych środków otrzymasz pełny zwrot. Jeśli nie spełnisz warunków do otrzymania środków na rezerwacje, niezwłocznie otrzymasz zwrot pieniężny. Dowiedz się, czym są środki na rezerwacje i jak możesz je wykorzystać.
Zwrot zostanie wysłany na konto formy płatności użytej podczas rezerwowania oferty. To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Zobacz, jaki zazwyczaj jest czas oczekiwania na zwrot.
Każda rezerwacja na Airbnb jest objęta ochroną AirCover dla gości przydatną dla osób, które mają problemy z rezerwacją. Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, pomożemy Ci zarezerwować podobne miejsce na pobyt (biorąc pod uwagę lokalizację i udogodnienia), o ile znajdziemy ofertę w porównywalnej cenie.
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, otrzymasz od nas e-maila ze wszystkimi szczegółami, w tym informacjami na temat zwrotu.
Jeśli gospodarz poinformuje Cię, że jednak nie może Cię przyjąć, nie anuluj rezerwacji. Zamiast tego prześlij gospodarzowi wiadomość z prośbą o anulowanie po jego stronie. To rozwiązanie pozwoli Ci otrzymać pełny zwrot.