Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gość

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację

Choć zdarza się to rzadko, gospodarz czasem musi anulować rezerwację. Zdajemy sobie sprawę, że może to poważnie wpłynąć na Twoje plany. Zapewniamy jednak, że jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem, otrzymasz pełny zwrot.

Zwrot w przypadku anulowania rezerwacji przez gospodarza

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem i nie zdecydujesz się na inną rezerwację, otrzymasz pełny zwrot obejmujący opłaty serwisowe.

W zależności od warunków możesz otrzymać środki na rezerwacje od Airbnb, za które od razu opłacisz nową rezerwację. Jeśli ich nie wykorzystasz w ciągu 72 godzin, automatycznie zamiast tych środków otrzymasz pełny zwrot. Jeśli nie spełnisz warunków do otrzymania środków na rezerwacje, niezwłocznie otrzymasz zwrot pieniężny. Dowiedz się, czym są środki na rezerwacje i jak możesz je wykorzystać.

Zwrot zostanie wysłany na konto formy płatności użytej podczas rezerwowania oferty. To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Zobacz, jaki zazwyczaj jest czas oczekiwania na zwrot.

Pomoc z ponowną rezerwacją w przypadku anulowania rezerwacji przez gospodarza

Każda rezerwacja na Airbnb jest objęta ochroną AirCover dla gości przydatną dla osób, które mają problemy z rezerwacją. Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, pomożemy Ci zarezerwować podobne miejsce na pobyt (biorąc pod uwagę lokalizację i udogodnienia), o ile znajdziemy ofertę w porównywalnej cenie.

Jak poinformujemy Cię o anulowaniu rezerwacji przez gospodarza

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację, otrzymasz od nas e-maila ze wszystkimi szczegółami, w tym informacjami na temat zwrotu.

Gdy gospodarz poprosi Cię o anulowanie rezerwacji

Jeśli gospodarz poinformuje Cię, że jednak nie może Cię przyjąć, nie anuluj rezerwacji. Zamiast tego prześlij gospodarzowi wiadomość z prośbą o anulowanie po jego stronie. To rozwiązanie pozwoli Ci otrzymać pełny zwrot.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje • Gość

    Gdy gospodarz prosi Cię o anulowanie pobytu

    Jeśli Twój gospodarz nie może Cię przyjąć, nie odwołuj pobytu za niego. Poproś, aby on to zrobił – w ten sposób nie stracisz szansy na uzyskanie najkorzystniejszego zwrotu.
  • Przewodnik • Gość

    AirCover dla gości

    Każda rezerwacja obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim miejscem na Airbnb, którego gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać, pomożemy Ci znaleźć podobną ofertę w porównywalnej cenie (w miarę dostępności) albo zwrócimy Ci pełną lub częściową kwotę za rezerwację.
  • Zasady dla społeczności

    Zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów

    Zapoznaj się z naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj