Na zgłoszenie każdego problemu gospodarzowi lub Airbnb masz 72 godziny od momentu, gdy został on przez Ciebie zauważony.
Poniżej znajdziesz wskazówki, jak się do tego przygotować:
Zawsze zachęcamy gości i gospodarzy, żeby próbowali rozstrzygnąć sprawę bezpośrednio, ale wiemy też, że nie w każdym przypadku jest to możliwe. Jeśli Twój gospodarz nie może rozwiązać problemu, nie odpowiada lub nie chce zwrócić Ci pieniędzy, poinformuj nas o tym – wystarczy kliknąć Uzyskaj pomoc na stronie rezerwacji. Ktoś z naszego zespołu pomoże Ci znaleźć wyjście z sytuacji.
Jeśli okaże się, że Twój problem jest objęty ochroną AirCover dla gości, w miarę dostępności pomożemy Ci znaleźć podobne miejsce w zbliżonej cenie. Jeśli nie znajdziemy takiej oferty lub jeśli zdecydujesz, że nie chcesz innej rezerwacji, otrzymasz od nas pełny lub częściowy zwrot.
W sytuacji awaryjnej lub gdy zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo, natychmiast skontaktuj się z policją lub służbami ratunkowymi. Jeśli nie znasz numerów telefonów lokalnych służb ratunkowych, możesz teraz skorzystać z Airbnb, aby zadzwonić pod numer służb ratunkowych.
W przypadku jakichkolwiek innych problemów związanych z bezpieczeństwem zawsze możesz skontaktować się z nami, korzystając z naszej specjalnej całodobowej infolinii bezpieczeństwa. Skontaktuj się z nami przez telefon, e-mailem lub na czacie, aby uzyskać priorytetowy dostęp do specjalnie przeszkolonych specjalistów czuwających nad bezpieczeństwem.
Jeśli masz wątpliwości związane z udostępnianiem domów w swojej okolicy, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia dla sąsiadów.