Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady

Nasze standardy społeczności

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Aby stworzyć świat, w którym każdy może naprawdę poczuć się jak u siebie, potrzebujemy zaufania opartego na spójnych oczekiwaniach wobec zachowań gospodarzy i gości. Opracowaliśmy te standardy społeczności, aby pomóc w określeniu zasad postępowania i ustaleniu wartości, które są podstawą naszej globalnej społeczności.

Aby zapewnić bezpieczne pobyty, atrakcje i interakcje, bezpieczeństwo, uczciwość, autentyczność i niezawodność pozostają głównymi filarami naszych działań na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa i wspierania przynależności. Nieustannie pracujemy nad tym, aby zapewnić ich przestrzeganie i egzekwowanie.

<h>

Bezpieczeństwo

Twoja atrakcja na Airbnb zaczyna się w momencie, gdy organizujesz przygodę. To możliwe tylko wtedy, gdy ufasz tej społeczności i czujesz się bezpiecznie. W związku z tym wymagamy, abyś nie narażał nikogo na niebezpieczeństwo ani nikomu nie groził. Zapoznaj się z naszymi zasadami bezpieczeństwa gospodarzy i gości, aby uzyskać więcej informacji.

Krzywdzenie siebie lub innych

Nie należy popełniać napaści fizycznej lub seksualnej, wykorzystywania seksualnego, molestowania seksualnego, przemocy domowej, rabunku, handlu ludźmi, innych aktów przemocy ani nikogo wbrew jego woli. Członkowie niebezpiecznych organizacji, w tym terrorystów, zorganizowanych przestępców i gwałtownych rasistowskich grup, nie są mile widziani w tej społeczności. Airbnb zobowiązuje się do współpracy z organami ścigania i odpowiadania na ważne prośby o egzekwowanie prawa.

Bardzo poważnie traktujemy samobójstwo, własne obrażenia, zaburzenia odżywiania i nadużywanie narkotyków i pracujemy, aby pomóc osobom w kryzysie.

Groźba dla każdego

Nie należy przekazywać zamiaru wyrządzania nikomu krzywdy za pomocą słów lub fizycznych działań. Traktujemy również groźby samookaleczenia tak poważnie, jak podejmujemy działania i możemy interweniować, jeśli dowiemy się o zagrożeniu.

Tworzenie niebezpiecznych sytuacji

Nie należy trzymać w oferowanym miejscu niezabezpieczonej broni, ryzyka choroby lub niebezpiecznych zwierząt, ani stwarzać warunków, które zwiększają prawdopodobieństwo pożaru lub utrudniają ucieczkę w nagłych wypadkach.

<h> </h>

Bezpieczeństwo

Członkowie naszej społeczności Airbnb dzielą się swoimi domami, dzielnicami i atrakcjami. Niezależnie od tego, czy otwierasz swój dom jako gospodarz, czy doświadczasz gościnności gospodarza jako gościa, musisz mieć pewność, że poczujesz się bezpiecznie. Prosimy Cię o szanowanie własności, informacji i rzeczy osobistych innych osób.

Kradzież, wandalizm lub wymuszenie

Nie należy przyjmować na siebie mienia, korzystać z czyjejś własności bez jego zgody, skopiować kluczy lub dokumentów tożsamości innych osób, uszkodzić mienia innych osób, pozostać w ofertach po zakończeniu pobytu ani grozić każdemu, kto ma negatywną ocenę lub jakąkolwiek inną karę lub szkodę, aby uzyskać rekompensatę lub inne korzyści. Więcej informacji znajdziesz w Polityce wymuszeń Airbnb, aby uzyskać więcej informacji. 

Spam, phishing lub oszustwo

Nie należy dokonywać transakcji poza systemem płatności Airbnb; dopuszczać się oszustw związanych z rezerwacjami, oszustwami z kartami kredytowymi ani prać pieniędzy; próbować przekierować ruch na inne strony lub sprzedawać produktów niepowiązanych; przekierowywać płatności przeznaczone dla innych; nadużywać naszego systemu poleceń ani wysuwać fałszywych roszczeń wobec innych członków społeczności. Zapoznaj się z naszymi zasadami dotyczącymi unikania oszustw, oszustw i nadużywania.

Naruszanie praw do prywatności lub własności intelektualnej innych osób

Nie należy podglądać innych osób; kamery w oferowanym miejscu są niedozwolone, chyba że są wcześniej ujawnione i widoczne oraz nie są dozwolone w przestrzeniach prywatnych (takich jak łazienki lub miejsca do spania). Nie masz dostępu do kont innych osób bez zgody gospodarza lub naruszania ich prywatności, praw autorskich lub znaków towarowych.

Prywatność

  • Należy szanować prywatność innych osób, nie szpiegując innych osób ani nie przeszkadzając im w korzystaniu z prywatnej przestrzeni.
  • Gospodarze nie mogą mieć kamer monitorujących i urządzeń rejestrujących, które monitorują jakąkolwiek część wnętrza oferty, taką jak korytarz, sypialnia, łazienka, salon lub domek gościnny, nawet jeśli są wyłączone lub odłączone, z wyjątkiem niektórych ofert, jeśli jest to wymagane przez obowiązujące prawo i po zatwierdzeniu przez Airbnb.] Zakazy te dotyczą również części wspólnych i przestrzeni wspólnych ofert pokoi prywatnych (np. salonu).
  • Ukryte kamery monitorujące są surowo zabronione.
  • Gospodarze mogą mieć zewnętrzne kamery monitorujące i urządzenia rejestrujące, o ile ich lokalizacja zostanie ujawniona (np. „Mam kamerę na podwórku”, „Mam kamerę nad tarasem”, „Mam kamerę nad basenem” lub „Mam dzwonek do drzwi monitorujący frontowe drzwi mojego mieszkania”).
  • Nie należy uzyskiwać dostępu do kont innych osób bez autoryzacji ani naruszać prywatności, praw autorskich lub znaków towarowych innych osób.

Uczciwość

Globalna społeczność Airbnb jest tak różnorodna, wyjątkowa i tętniąca życiem jak otaczający nas świat. Uczciwość jest tym, co nas łączy, co sprawia, że możemy sobie ufać, bezproblemowo komunikować się w społecznościach i czuć się, jakbyśmy mogli naprawdę pasować.

Dyskryminujące zachowanie lub przemowa nienawiści

Należy traktować wszystkich z szacunkiem w każdej interakcji. Dlatego należy przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów i nie traktować innych w inny sposób ze względu na ich rasę, pochodzenie etniczne, pochodzenie narodowe, przynależność religijną, orientację seksualną, płeć, tożsamość płciową, niepełnosprawność lub poważne choroby. Podobnie, obrażanie innych na tych podstawach jest niedozwolone. Dowiedz się więcej o Polityce antydyskryminacyjnej Airbnb, aby uzyskać więcej informacji.

Zastraszanie lub dręczenie innych

Nie należy udostępniać danych osobowych w celu wstydzenia się lub szantażowania innych, skierować innych w sposób niechciany, zniesławić innych ani naruszać naszych standardów recenzji i treści.

Niepokojenie otaczającej społeczności

Nie należy zakłócać przestrzeni wspólnych, traktować sąsiadów jako „obsługę na recepcji”, zakłócać spokoju osób w Twojej okolicy ani uporczywie nie reagować na obawy sąsiadów lub społeczności.

Autentyczność

Twoje atrakcje na Airbnb powinny być pełne wspaniałych chwil i zaskakujących przygód. Ponieważ nasza społeczność opiera się na zaufaniu, autentyczność jest niezbędna - wymaga równowagi między wspólnymi oczekiwaniami, uczciwymi interakcjami i dokładnymi szczegółami.

Fałszywe przedstawienie siebie

Nie należy podawać fałszywego imienia i nazwiska ani daty urodzenia, korzystać z ofert do celów komercyjnych bez zgody gospodarza, organizować wydarzeń lub imprez bez zgody gospodarza, utrzymywać zduplikowanych kont ani tworzyć konta, jeśli masz mniej niż 18 lat. Dowiedz się więcej o tym, dlaczego wymagamy profilu.

Fałszywe przedstawienie swoich ofert

Nie należy podawać niedokładnych informacji o lokalizacji, mieć niewłaściwej dostępności, wprowadzać w błąd ludzi co do rodzaju, charakteru lub szczegółów swojej oferty, zastępować jednej oferty, konfigurować fałszywych lub fałszywych ofert, zostawiać fałszywych recenzji, angażować się w zwodnicze ceny lub nie ujawniać zagrożeń i problemów z sytuacją. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa znajdziesz w ofertach.

<h></h>

Wiarygodność

Każda atrakcja Airbnb jest wyjątkowa, a każdy szczegół charakterystyczny dla danego domu, okolicy i gospodarza. Ponieważ nasza społeczność opiera się na tych szczegółach, musimy być w stanie ufać sobie nawzajem - czy to w terminowej komunikacji, stanie domu, czy w spełnionych oczekiwaniach. Dowiedz się więcej o naszych podstawowych zasadach dotyczących gospodarzy i podstawowych zasadach dla gości.

Oferowanie przestrzeni, które nie nadaje się do zamieszkania

Nie należy oferować miejsc o niedokładnej, standardowej czystości lub nieujawnionym braku bieżącej wody lub elektryczności. Nie należy udostępniać pomieszczeń, które nie są legalne (np. sprzęt kempingowy), nie są nieruchome przez cały pobyt (np. łodzie przesuwne), ani nie mieć dostępu do toalety (np. w celu skierowania gości do korzystania z publicznych łazienek).

Łamanie zobowiązań

Poza wyjątkowymi okolicznościami nie należy anulować rezerwacji po terminie określonym w odpowiednich zasadach anulowania. Nie należy również umożliwiać zameldowania, nie zapłacić ani nie złamać regulaminu domu gospodarza.

Niekomunikatywny

Nie należy się uporczywie i perfekcyjnie niskie oceny, nie odpowiadać w trakcie rezerwacji lub w trakcie pobytu, nie zapewniać odpowiedniego kontaktu w celu przyjmowania gości ani odmawiać udziału w naszym procesie rozstrzygania.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje • Gość

    Bądź uprzejmym gościem

    Dzięki Airbnb możesz podczas pobytu poczuć się jak lokalny mieszkaniec. Pamiętaj, że warto być dobrym sąsiadem, nawet jeśli jesteś bardzo da...
  • Zasady dla społeczności

    Uczciwe interakcje

    Oczekujemy, że interakcje gospodarzy i gości na naszej platformie będą oparte na uczciwości. Podawanie fałszywych lub wprowadzających w błąd...
  • Zasady dla społeczności

    Podstawowe zasady dla gości rezerwujących pobyty

    We require everyone who is part of our community to stick to these simple rules for being a great guest when you stay at a home: Treat your ...
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj