Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady

Nasze standardy społeczności

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Stworzenie świata, w którym każdy może się poczuć jak u siebie, wymaga fundamentu zaufania, który opiera się na niezmiennych oczekiwaniach wobec gospodarzy i gości. Stworzyliśmy te Standardy społeczności, aby pomóc w zachowaniu i określić wartości, które podnoszą naszą globalną społeczność.

Aby zapewnić bezpieczne pobyty, atrakcje i interakcje - bezpieczeństwo, bezpieczeństwo, uczciwość, autentyczność i wiarygodność pozostają najważniejszym filarem naszych starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa i wsparcia przynależności. Nieustannie pracujemy nad tym, by były utrzymane i egzekwowane.

Bezpieczeństwo

Twoja atrakcja na Airbnb zaczyna się w momencie, gdy organizujesz przygodę. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy ufasz tej społeczności i czujesz się bezpiecznie. W związku z tym wymagamy, abyś powstrzymał się od narażania lub grożenia komukolwiek. Zapoznaj się z naszymi zasadami bezpieczeństwa gospodarzy i gości, aby uzyskać więcej informacji.

Krzywdzenie siebie lub innych

Nie należy popełniać napaści fizycznej lub seksualnej, wykorzystywania seksualnego, molestowania seksualnego, przemocy domowej, rabunku, handlu ludźmi, innych aktów przemocy ani nikogo wbrew jego woli. Członkowie niebezpiecznych organizacji, w tym terrorystów, zorganizowanych przestępców i gwałtownych rasistowskich grup, nie są mile widziani w tej społeczności. Airbnb zobowiązuje się do współpracy z organami ścigania i odpowiadania na ważne prośby o egzekwowanie prawa.

Bardzo poważnie traktujemy samobójstwo, własne obrażenia, zaburzenia odżywiania i nadużywanie narkotyków i pracujemy, aby pomóc osobom w kryzysie.

Groźba dla każdego

Nie należy przekazywać zamiaru wyrządzania nikomu krzywdy za pomocą słów lub fizycznych działań. Traktujemy również groźby samookaleczenia tak poważnie, jak podejmujemy działania i możemy interweniować, jeśli dowiemy się o zagrożeniu.

Tworzenie niebezpiecznych sytuacji

Nie należy trzymać w oferowanym miejscu niezabezpieczonej broni, ryzyka choroby lub niebezpiecznych zwierząt, ani stwarzać warunków, które zwiększają prawdopodobieństwo pożaru lub utrudniają ucieczkę w nagłych wypadkach.

Bezpieczeństwo

Członkowie naszej społeczności Airbnb dzielą się swoimi domami, dzielnicami i atrakcjami. Niezależnie od tego, czy otwierasz swój dom jako gospodarz, czy doświadczasz gościnności gospodarza jako gościa, musisz mieć pewność, że poczujesz się bezpiecznie. Prosimy o poszanowanie mienia, informacji i mienia innych osób.

Kradzież, wandalizm lub wymuszenie

Nie należy zabierać mienia, które nie należy do Ciebie, korzystać z cudzej własności bez ich zgody, kopiować kluczy lub dokumentów tożsamości innych osób, uszkodzić mienie innych osób, pozostać w ofertach po zakończeniu pobytu, ani grozić nikomu, kto będzie miał złe oceny lub jakiekolwiek inne kary lub szkody, aby uzyskać odszkodowanie lub inne korzyści. Więcej informacji znajdziesz na temat Zasad dotyczących wymuszeń Airbnb

Spam, phishing lub oszustwo

Nie należy dokonywać transakcji poza systemem płatności Airbnb; popełniać oszustw związanych z rezerwacjami, oszustwami związanymi z kartą kredytową ani prać pieniędzy; próbować przekierować ruch na inne strony lub wprowadzać do obrotu niepowiązanych produktów; przekierować płatności przeznaczone dla innych osób; nadużywać naszego systemu poleceń; ani zgłaszać fałszywych roszczeń wobec innych członków społeczności. Zapoznaj się z naszymi zasadami, aby uzyskać wskazówki dotyczące unikania oszustw, oszustw i nadużyć.

Naruszenie prywatności lub praw własności intelektualnej innych osób

Nie należy szpiegować innych osób; kamery nie są dozwolone w Twojej ofercie, chyba że są wcześniej ujawnione i widoczne, i nigdy nie są dozwolone w prywatnych pomieszczeniach (takich jak łazienki lub miejsca do spania). Nie należy uzyskiwać dostępu do kont innych osób bez autoryzacji ani naruszać prywatności, praw autorskich lub znaków towarowych innych osób.

Prywatność

  • Należy szanować prywatność innych osób, nie szpiegując innych osób ani nie przeszkadzając im w korzystaniu z prywatnej przestrzeni.
  • Gospodarze nie mogą mieć kamer monitorujących i urządzeń rejestrujących, które monitorują jakąkolwiek część wnętrza oferty, taką jak korytarz, sypialnia, łazienka, salon lub domek gościnny, nawet jeśli są wyłączone lub odłączone, z wyjątkiem niektórych ofert, jeśli jest to wymagane przez obowiązujące prawo i po zatwierdzeniu przez Airbnb.] Zakazy te dotyczą również części wspólnych i przestrzeni wspólnych ofert pokoi prywatnych (np. salonu).
  • Ukryte kamery monitorujące są surowo zabronione.
  • Gospodarze mogą mieć zewnętrzne kamery monitorujące i urządzenia rejestrujące, o ile ich lokalizacja zostanie ujawniona (np. „Mam kamerę na podwórku”, „Mam kamerę nad tarasem”, „Mam kamerę nad basenem” lub „Mam dzwonek do drzwi monitorujący frontowe drzwi mojego mieszkania”).
  • Nie należy uzyskiwać dostępu do kont innych osób bez autoryzacji ani naruszać prywatności, praw autorskich lub znaków towarowych innych osób.

Uczciwość

Globalna społeczność Airbnb jest tak różnorodna, wyjątkowa i tętniąca życiem jak otaczający nas świat. Uczciwość jest tym, co nas łączy, co sprawia, że możemy sobie ufać, bezproblemowo komunikować się w społecznościach i czuć się, jakbyśmy mogli naprawdę pasować.

Dyskryminujące zachowanie lub przemowa nienawiści

Należy traktować wszystkich z szacunkiem w każdej interakcji. Dlatego należy przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów i nie traktować innych w inny sposób ze względu na ich rasę, pochodzenie etniczne, pochodzenie narodowe, przynależność religijną, orientację seksualną, płeć, tożsamość płciową, niepełnosprawność lub poważne choroby. Podobnie, obrażanie innych na tych podstawach jest niedozwolone. Dowiedz się więcej o Polityce antydyskryminacyjnej Airbnb, aby uzyskać więcej informacji.

Zastraszanie lub dręczenie innych

Nie należy udostępniać danych osobowych w celu wstydzenia się lub szantażowania innych, skierować innych w sposób niechciany, zniesławić innych ani naruszać naszych standardów recenzji i treści.

Niepokojenie otaczającej społeczności

Nie należy zakłócać przestrzeni wspólnych, traktować sąsiadów jako „obsługę na recepcji”, zakłócać spokoju osób w Twojej okolicy ani uporczywie nie reagować na obawy sąsiadów lub społeczności.

Autentyczność

Twoje atrakcje na Airbnb powinny być pełne wspaniałych chwil i zaskakujących przygód. Ponieważ nasza społeczność opiera się na zaufaniu, autentyczność jest niezbędna - wymaga równowagi między wspólnymi oczekiwaniami, uczciwymi interakcjami i dokładnymi szczegółami.

Fałszywe przedstawienie siebie

Nie należy podawać fałszywego imienia i nazwiska ani daty urodzenia, korzystać z ofert do celów komercyjnych bez zgody gospodarza, organizować wydarzeń lub imprez bez zgody gospodarza, utrzymywać zduplikowanych kont ani tworzyć konta, jeśli masz mniej niż 18 lat. Dowiedz się więcej o tym, dlaczego wymagamy profilu.

Fałszywe przedstawienie swoich ofert

Nie należy podawać niedokładnych informacji o lokalizacji, mieć niewłaściwej dostępności, wprowadzać w błąd ludzi co do rodzaju, charakteru lub szczegółów swojej oferty, zastępować jednej oferty, konfigurować fałszywych lub fałszywych ofert, zostawiać fałszywych recenzji, angażować się w zwodnicze ceny lub nie ujawniać zagrożeń i problemów z sytuacją. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa znajdziesz w ofertach.

Niezawodność

Każda atrakcja Airbnb jest wyjątkowa, a każdy szczegół dotyczy domu, okolicy i gospodarza. Ponieważ nasza społeczność podejmuje zobowiązania w oparciu o te szczegóły, musimy być w stanie zaufać sobie nawzajem - niezależnie od tego, czy jest to terminowa komunikacja, stan domu, czy oczekiwania, które ustalamy. Dowiedz się więcej o naszych podstawowych zasadach dotyczących gospodarzy i podstawowych zasadach dla gości.

Zapewnienie niezdatnych do zamieszkania przestrzeni

Nie należy zapewniać pomieszczeń o czystości poniżej standardu lub nieujawnionym braku bieżącej wody lub elektryczności. Nie należy zapewniać miejsc, które nie są legalnymi miejscami do spania (np. sprzęt kempingowy), nie nieruchomo przez cały czas pobytu (np. poruszające się łodzie) ani nie ma dostępu do wydzielonej toalety (np. skierowanie gości do korzystania z łazienek publicznych).

Łamanie zobowiązań

W przypadku braku okoliczności wyjątkowych nie należy anulować rezerwacji po upływie terminu określonego w odpowiednich zasadach anulowania. Nie należy również uniemożliwiać zameldowania, nie płacić ani łamać regulaminu domu gospodarza.

Brak reakcji

Nie należy utrzymywać i powszechnie niskich ocen, nie reagować podczas rezerwacji lub podczas całego pobytu, nie zapewniać odpowiedniego punktu kontaktowego dla gospodarzy ani odmówić udziału w naszym procesie rozstrzygania sporu.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Zasady dla społeczności

    Polityka treści a koronawirus

    Dowiedz się więcej o polityce treści Airbnb związanej z epidemią COVID-19.
  • Zasady dla społeczności

    Jak pomóc powtrzymać handel ludźmi

    Airbnb nawiązało współpracę z organizacją Polaris, aby zwiększyć w naszej społeczności zrozumienie problemu handlu ludźmi. Pomagamy gospodarzom rozpoznawać sygnały ostrzegawcze i podpowiadamy, jak reagować, jeśli w Twoim domu zdarzy się sytuacja, która może mieć związek z handlem ludźmi.
  • Zasady

    Tyrol

    Jeśli chcesz zostać gospodarzem Airbnb, zapoznaj się z informacjami o tym, jakie przepisy obowiązują w Twoim mieście.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj