Wymagamy od gospodarzy przestrzegania naszych zasad w tych obszarach, które pomagają zapewnić gościom wygodne i niezawodne pobyty:
Oczekujemy również, że gospodarze będą utrzymywać wysokie oceny, ponieważ goście oczekują stałego poziomu jakości i będą korzystać z recenzji, aby dzielić się swoimi doświadczeniami.
Oferty powinny utrzymywać wysoką ogólną ocenę i unikać zbyt wielu niskich ocen. Zauważyliśmy, że gospodarze, którzy otrzymują świetne recenzje, koncentrują się na czterech rzeczach: zobowiązaniu do rezerwacji, terminowej komunikacji, dokładnych szczegółach oferty i czystości.
Gospodarze powinni honorować zaakceptowane rezerwacje i zapewnić niezawodne zameldowanie.
Gospodarze lub współgospodarze powinni być dostępni, aby odpowiedzieć na pytania gości lub nieoczekiwane problemy, które mogą pojawić się przed pobytem i w jego trakcie.
Zdajemy sobie sprawę, że gospodarze mają wiele wymagań w swoim czasie. To, co jest uważane za rozsądny czas odpowiedzi, może zależeć od konkretnych okoliczności, takich jak charakter pytania gościa i etap jego podróży.
Na przykład, jeśli gość zada pytanie, które jest istotne dla jego pobytu:
Strona oferty w momencie dokonywania rezerwacji powinna dokładnie opisać dom i odzwierciedlać cechy i udogodnienia, które będą dostępne w ofercie od zameldowania do wymeldowania, w tym:
Wszystkie oferty powinny być czyste i wolne od zagrożeń dla zdrowia przed zameldowaniem gościa.
Airbnb zachęca gości do niezwłocznego zgłaszania naruszeń tych podstawowych zasad. Jeśli gość ma do czynienia z podejrzeniem lub faktycznym naruszeniem tych podstawowych zasad, prosimy o:
Dokładamy wszelkich starań, aby egzekwować te podstawowe zasady. Gdy zostanie zgłoszone naruszenie zasad podstawowych, Airbnb spróbuje skontaktować się z gospodarzem, aby dowiedzieć się, co się stało.
Podejmowane przez nas działania mogą obejmować przekazanie gospodarzom informacji na temat tych zasad i wysyłanie ostrzeżeń. W przypadku powtarzających się lub poważnych naruszeń tych podstawowych zasad, gospodarze lub ich oferty mogą zostać zawieszone lub usunięte z platformy.
W zależności od charakteru naruszenia, Airbnb może również podjąć inne działania, takie jak anulowanie nadchodzącej lub aktywnej rezerwacji, zwrot gościowi z wypłaty gospodarza i/lub wymaganie od gospodarzy przedstawienia dowodu, że rozwiązał problemy, zanim będzie mógł wznowić przyjmowanie gości.
Ponadto gospodarz, który anuluje potwierdzoną rezerwację lub zostanie uznany za odpowiedzialnego za anulowanie, może ponieść inne konsekwencje zgodnie z naszymi zasadami anulowania. Airbnb może zrezygnować z opłat za anulowanie i, w niektórych przypadkach, z innych konsekwencji, jeśli gospodarz anuluje rezerwację z określonego uzasadnionego powodu, na który nie miał wpływu.
Gospodarze mogą odwołać się od decyzji zgodnie z tymi zasadami, kontaktując się z obsługą klienta lub korzystając z podanego przez nas linku, aby rozpocząć proces odwołania. Sprawdzając odwołania, weźmiemy pod uwagę wszelkie dodatkowe szczegóły podane przez gospodarza, takie jak nowe lub poprawione informacje, naruszenia naszych Zasad pisania recenzji lub inne istotne okoliczności związane z naruszeniami.