Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady dla społeczności

Podstawowe zasady dla gospodarzy domów

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Wymagamy od gospodarzy przestrzegania naszych zasad w tych obszarach, które pomagają zapewnić gościom wygodne i niezawodne pobyty:

  • Zobowiązanie DO rezerwacji
  • Terminowa komunikacja
  • Dokładność oferty
  • Czystość oferty

Oczekujemy również, że gospodarze będą utrzymywać wysokie oceny, ponieważ goście oczekują stałego poziomu jakości i będą korzystać z recenzji, aby dzielić się swoimi doświadczeniami.

Szczegóły podstawowych zasad

Oceny pozytywnych recenzji

Oferty powinny utrzymywać wysoką ogólną ocenę i unikać zbyt wielu niskich ocen. Zauważyliśmy, że gospodarze, którzy otrzymują świetne recenzje, koncentrują się na czterech rzeczach: zobowiązaniu do rezerwacji, terminowej komunikacji, dokładnych szczegółach oferty i czystości.

Zobowiązanie do rezerwacji

Gospodarze powinni honorować zaakceptowane rezerwacje i zapewnić niezawodne zameldowanie.

  • Anulowanie: gospodarze nie powinni anulować potwierdzonych rezerwacji, chyba że istnieją uzasadnione powody, na które gospodarz nie ma wpływu. Nawet w takich przypadkach gospodarze powinni dołożyć wszelkich starań, aby anulować rezerwację z jak największym wyprzedzeniem i skontaktować się z Airbnb, jeśli potrzebują pomocy.
  • Zameldowanie: gospodarze powinni zapewnić swoim gościom łatwy dostęp do oferty podczas zameldowania (np. poprawne wskazówki dojazdu, zaktualizowany kod dostępu itp.) i podczas całego pobytu.

Terminowa komunikacja

Gospodarze lub współgospodarze powinni być dostępni, aby odpowiedzieć na pytania gości lub nieoczekiwane problemy, które mogą pojawić się przed pobytem i w jego trakcie.

Zdajemy sobie sprawę, że gospodarze mają wiele wymagań w swoim czasie. To, co jest uważane za rozsądny czas odpowiedzi, może zależeć od konkretnych okoliczności, takich jak charakter pytania gościa i etap jego podróży.

Na przykład, jeśli gość zada pytanie, które jest istotne dla jego pobytu:

  • Przed pobytem:
    • Jeśli do zameldowania zostało więcej niż pięć dni, gospodarze powinni odpowiedzieć gościom w ciągu trzech dni od otrzymania wiadomości. W tym momencie goście prawdopodobnie kontaktują się z Tobą w celu uzyskania dodatkowych informacji, aby zaplanować szczegóły podróży.
  • Przed zameldowaniem i w trakcie pobytu:
    • Blisko godziny zameldowania lub jeśli podczas pobytu pojawi się problem (brakujące kluczowe udogodnienie, problem z dostępem do oferty itp.), szczególnie ważne jest, aby szybko odpowiadać na wiadomości od gości. Oczekujemy, że gospodarze będą odpowiadali w ciągu godziny na wiadomości od gości otrzymane w ciągu dnia. Poza lokalnymi godzinami dziennymi Airbnb może udzielić natychmiastowej pomocy gościom, którzy mają problem z podróżą, jeśli gospodarz nie odpowiada.
    • W przeciwnym razie, gdy gość skontaktuje się z Tobą w trakcie pobytu lub w ciągu pięciu dni od przyjazdu, najlepiej odpowiedzieć w ciągu 12 godzin na wiadomości od gości otrzymane w ciągu dnia. Dzieje się tak dlatego, że jeśli zameldowanie nastąpi w ciągu pięciu dni, goście mogą rozpocząć podróż i mogą potrzebować potwierdzenia ostatecznych szczegółów, takich jak instrukcje zameldowania lub lokalizacja oferty.

Dokładność oferty

Strona oferty w momencie dokonywania rezerwacji powinna dokładnie opisać dom i odzwierciedlać cechy i udogodnienia, które będą dostępne w ofercie od zameldowania do wymeldowania, w tym:

  • Szczegóły rezerwacji: gospodarze powinni zmieniać szczegóły zaakceptowanej rezerwacji (termin, cena itp.) tylko za uprzednią zgodą gościa.
  • Lokalizacja: informacje o lokalizacji (pinezka na mapie, adres itp.) na stronie oferty powinny być dokładne. Strona oferty powinna również zawierać wszelkie informacje na temat otoczenia, które mogą mieć wpływ na poziom hałasu.
  • Rodzaj, wielkość i prywatność: strona oferty powinna dokładnie opisać rodzaj oferowanego zakwaterowania (pokój prywatny, cały dom itp.), aranżację oferty (liczba sypialni, wielkość łóżek itp.) oraz poziom prywatności (obecność zarządcy nieruchomości na miejscu, innych gości itp.).
  • Nieruchomość: podane miejsce powinno być tym, które zostało zarezerwowane, a zdjęcia i opis na stronie oferty powinny dokładnie odzwierciedlać oferowane miejsce. Gospodarze powinni zastąpić jedną ofertę tylko inną, jeśli mają uprzednią zgodę gościa, a gość zaakceptował prośbę o zmianę rezerwacji.
  • Udogodnienia I regulamin domu: strona oferty powinna zawierać obowiązujący regulamin domu i dokładnie przedstawiać wszystkie dostępne udogodnienia (jacuzzi, kuchnia, siłownia itp.) oraz udogodnienia oferowane w ofercie. Jeśli oferta zawiera „podstawowe udogodnienia”, wszystkie udogodnienia z tej listy powinny być dostępne dla gości. Jeśli istnieją ograniczenia związane z dostępem do udogodnień, należy je również w pełni ujawnić na stronie oferty (na przykład basen, który jest dostępny tylko w określonych godzinach lub miesiącach w roku).

Czystość oferty

Wszystkie oferty powinny być czyste i wolne od zagrożeń dla zdrowia przed zameldowaniem gościa.

  • Zdrowie i bezpieczeństwo: oferty powinny być wolne od zagrożeń dla zdrowia (pleśń, szkodniki itp.).
  • Czystość: gospodarze powinni oferować oferty, które spełniają wysoki standard czystości (bez dużego kurzu, łupieżu zwierząt, brudnych naczyń itp.).
  • Rotacja gości: gospodarze powinni sprzątać między pobytami (robić pranie, wyrzucać śmieci, odkurzać/zamiatać, wycierać powierzchnie itp.).

Zgłaszanie naruszenia

Airbnb zachęca gości do niezwłocznego zgłaszania naruszeń tych podstawowych zasad. Jeśli gość ma do czynienia z podejrzeniem lub faktycznym naruszeniem tych podstawowych zasad, prosimy o:

  • Skontaktuj się z gospodarzem - gospodarz jest w najlepszej sytuacji, aby szybko rozwiązać problemy.
  • Udokumentuj problem za pomocą wątku wiadomości Airbnb, zdjęć itp.
  • Jeśli gospodarz nie może rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami, aby zgłosić problem bezpośrednio lub poprosić o zwrot za pośrednictwem Centrum rozliczeń.
  • Napisz szczerą recenzję z opinią, aby gospodarz mógł się poprawić dla przyszłych gości.

Trzymanie gospodarzy zgodnie z tymi podstawowymi zasadami

Dokładamy wszelkich starań, aby egzekwować te podstawowe zasady. Gdy zostanie zgłoszone naruszenie zasad podstawowych, Airbnb spróbuje skontaktować się z gospodarzem, aby dowiedzieć się, co się stało.

Podejmowane przez nas działania mogą obejmować przekazanie gospodarzom informacji na temat tych zasad i wysyłanie ostrzeżeń. W przypadku powtarzających się lub poważnych naruszeń tych podstawowych zasad, gospodarze lub ich oferty mogą zostać zawieszone lub usunięte z platformy.

W zależności od charakteru naruszenia, Airbnb może również podjąć inne działania, takie jak anulowanie nadchodzącej lub aktywnej rezerwacji, zwrot gościowi z wypłaty gospodarza i/lub wymaganie od gospodarzy przedstawienia dowodu, że rozwiązał problemy, zanim będzie mógł wznowić przyjmowanie gości.

Ponadto gospodarz, który anuluje potwierdzoną rezerwację lub zostanie uznany za odpowiedzialnego za anulowanie, może ponieść inne konsekwencje zgodnie z naszymi zasadami anulowania. Airbnb może zrezygnować z opłat za anulowanie i, w niektórych przypadkach, z innych konsekwencji, jeśli gospodarz anuluje rezerwację z określonego uzasadnionego powodu, na który nie miał wpływu.

Atrakcyjne naruszenia

Gospodarze mogą odwołać się od decyzji zgodnie z tymi zasadami, kontaktując się z obsługą klienta lub korzystając z podanego przez nas linku, aby rozpocząć proces odwołania. Sprawdzając odwołania, weźmiemy pod uwagę wszelkie dodatkowe szczegóły podane przez gospodarza, takie jak nowe lub poprawione informacje, naruszenia naszych Zasad pisania recenzji lub inne istotne okoliczności związane z naruszeniami.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj