Wymagamy, aby wszyscy, którzy są częścią naszej społeczności, przestrzegali tych prostych zasad, aby być świetnym gościem:
Airbnb zachęca gospodarzy do niezwłocznego zgłaszania naruszeń tych podstawowych zasad. Akceptujemy zgłoszenia bezpośrednio od gospodarzy, którzy się z nami kontaktują, a także od sąsiadów.
Gdy gospodarz ma do czynienia z podejrzeniem lub faktycznym naruszeniem tych podstawowych zasad, prosimy o:
Zobowiązujemy się do egzekwowania tych podstawowych zasad. Podejmowane przez nas działania mogą obejmować przekazywanie gościom informacji na temat zasad i wydawania ostrzeżeń. W przypadku powtarzających się lub poważnych naruszeń tych podstawowych zasad, goście mogą również zostać zawieszeni lub usunięci z naszej społeczności.
Oprócz standardowego regulaminu domu objętego tymi podstawowymi zasadami, gospodarze mogą również dodać pisemny zestaw dodatkowych zasad na stronie swojej oferty. Jeśli gość naruszy którąkolwiek z tych dodatkowych zasad, gospodarze mogą skontaktować się z obsługą klienta, aby uzyskać pomoc w kolejnych krokach.
Oprócz powyższych zasad, dobra komunikacja między gospodarzami a gośćmi jest ważna w przypadku udanych pobytów. Kiedy goście są w stanie (nie poza zasięgiem telefonu komórkowego itp.), Airbnb zachęca gości do odpowiadania, gdy gospodarz skontaktuje się z Tobą, aby rozwiązać problem.
Goście mogą odwołać się od decyzji zgodnie z tymi zasadami, kontaktując się z obsługą klienta lub korzystając z podanego przez nas linku, aby rozpocząć proces odwołania. Sprawdzając odwołania, weźmiemy pod uwagę wszelkie dodatkowe szczegóły podane przez gościa, takie jak nowe lub poprawione informacje, naruszenia naszych Zasad pisania recenzji lub inne istotne okoliczności związane z naruszeniem(naruszeniami).