Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady dla społeczności

Podstawowe zasady obowiązujące gości

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Wymagamy, aby wszyscy, którzy są częścią naszej społeczności, przestrzegali tych prostych zasad, aby być świetnym gościem:

  • Traktuj dom gospodarza jak swój własny
  • Przestrzegaj standardowego regulaminu domu gospodarza

Szczegóły podstawowych zasad

Traktuj dom gospodarza jak swój własny

  • Czystość: goście nie powinni pozostawiać oferty w stanie wymagającym nadmiernego lub gruntownego czyszczenia (spleśniałe naczynia, zabrudzone dywany, plamy od zwierząt itp.). Opłaty za sprzątanie ustalone przez gospodarzy mają na celu wyłącznie pokrycie kosztów standardowego sprzątania między rezerwacjami (pranie, odkurzanie itp.).
  • Śmieci: goście powinni wyrzucać śmieci do wyznaczonych pojemników na śmieci i zwracać uwagę na nadmierną ilość śmieci.
  • Uszkodzenia: w przypadku gdy goście powodują szkody, które wykraczają poza normalne zużycie, oczekujemy, że jak najszybciej poinformują gospodarzy o szkodach i wspólnie z gospodarzem znajdą rozsądne rozwiązanie. Oczekuje się, że goście zapłacą uzasadnione wnioski o zwrot kosztów, jeśli są odpowiedzialni za szkody, brakujące przedmioty lub nieoczekiwane koszty sprzątania. Dowiedz się więcej o pobieraniu opłat za szkody.

Przestrzegaj standardowego regulaminu domu gospodarza

  • Zatwierdzeni goście: goście powinni przestrzegać zatwierdzonej liczby gości i zapytać gospodarza, czy nie mają pewności co do zasad obowiązujących gości. Spotkania zakłócające spokój są zawsze zabronione. Dowiedz się więcej w naszej Polityce zakłóceń dla społeczności.
  • Godzina zameldowania: goście powinni przestrzegać terminu zameldowania gospodarza i nie powinni zameldować się przed lub po wyznaczonym oknie bez uprzedniej zgody gospodarza.
  • Godzina wymeldowania: goście powinni dokończyć wymeldowanie, w tym zwrot kluczy, przed wyznaczoną godziną wymeldowania wskazaną w rezerwacji Airbnb i nie powinni zostawiać rzeczy w oferowanym miejscu po wyznaczonej godzinie wymeldowania do przechowania lub późniejszego odbioru bez uprzedniej zgody gospodarza.
  • Palenie: goście powinni przestrzegać zasad dotyczących zakazu palenia i zapytać gospodarza, czy nie mają pewności co do ograniczeń. Obejmuje to używanie tytoniu, konopi indyjskich, e-papierosów itp. Goście muszą przestrzegać obowiązujących przepisów.
  • Akceptacje dla zwierząt: goście nie powinni zabierać ze sobą żadnych zwierząt do oferty, która jest oznaczona jako „brak zwierząt” w regulaminie domu, przyprowadzać więcej zwierząt niż zostało to zatwierdzone w ofercie, ani nie informować gospodarza o zwierzętach przywiezionych do oferowanego miejsca. Należy pamiętać, że zwierzęta-przewodnicy nie są uważane za zwierzęta. Dowiedz się więcej o naszych zasadach dotyczących zwierząt-przewodników w naszej Polityce ułatwień dostępu.
  • Hałas: goście powinni przestrzegać wyznaczonych ciszy nocnej i nie powinni zakłócać spokoju otaczającej społeczności hałasem (głośna muzyka, krzyki, trzaskanie drzwiami itp.).
  • Film i fotografia komercyjna: goście nie powinni brać udziału w filmach lub fotografiach przeznaczonych do użytku komercyjnego lub do zysku, bez udokumentowanej zgody gospodarza.

Zgłaszanie naruszenia

Airbnb zachęca gospodarzy do niezwłocznego zgłaszania naruszeń tych podstawowych zasad. Akceptujemy zgłoszenia bezpośrednio od gospodarzy, którzy się z nami kontaktują, a także od sąsiadów.

Gdy gospodarz ma do czynienia z podejrzeniem lub faktycznym naruszeniem tych podstawowych zasad, prosimy o:

  • Komunikuj się z gościem - to często najszybsza droga do rozwiązania problemu.
  • Udokumentuj problem w wątku wiadomości Airbnb, wyślij e-mailem skargę od sąsiada, zdjęcia itp.
  • Skontaktuj się z nami, aby zgłosić wszelkie problemy lub poprosić o zapłatę za szkody za pośrednictwem Centrum Rozstrzygania.
  • Napisz szczerą recenzję z komentarzem, aby gość mógł się poprawić dla przyszłych gospodarzy.

Trzymanie gości zgodnie z tymi podstawowymi zasadami 

Zobowiązujemy się do egzekwowania tych podstawowych zasad. Podejmowane przez nas działania mogą obejmować przekazywanie gościom informacji na temat zasad i wydawania ostrzeżeń. W przypadku powtarzających się lub poważnych naruszeń tych podstawowych zasad, goście mogą również zostać zawieszeni lub usunięci z naszej społeczności.

Oprócz standardowego regulaminu domu objętego tymi podstawowymi zasadami, gospodarze mogą również dodać pisemny zestaw dodatkowych zasad na stronie swojej oferty. Jeśli gość naruszy którąkolwiek z tych dodatkowych zasad, gospodarze mogą skontaktować się z obsługą klienta, aby uzyskać pomoc w kolejnych krokach.

Niezwłocznie komunikuj się z gospodarzem, jeśli pojawią się problemy 

Oprócz powyższych zasad, dobra komunikacja między gospodarzami a gośćmi jest ważna w przypadku udanych pobytów. Kiedy goście są w stanie (nie poza zasięgiem telefonu komórkowego itp.), Airbnb zachęca gości do odpowiadania, gdy gospodarz skontaktuje się z Tobą, aby rozwiązać problem.

Atrakcyjne naruszenia

Goście mogą odwołać się od decyzji zgodnie z tymi zasadami, kontaktując się z obsługą klienta lub korzystając z podanego przez nas linku, aby rozpocząć proces odwołania. Sprawdzając odwołania, weźmiemy pod uwagę wszelkie dodatkowe szczegóły podane przez gościa, takie jak nowe lub poprawione informacje, naruszenia naszych Zasad pisania recenzji lub inne istotne okoliczności związane z naruszeniem(naruszeniami).

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje • Gość

    Bądź uprzejmym gościem

    Kluczem do podróżowania z Airbnb jest komunikacja z innymi członkami naszej społeczności – od umieszczenia informacji na swój temat w profilu po pisanie szczerych recenzji.
  • Zasady dla społeczności

    Jakie są oczekiwania wobec gości

    Oczekujemy, że nasi goście będą przestrzegać określonych standardów i odnosić się z szacunkiem do swoich gospodarzy, ich sąsiadów oraz innych członków społeczności, których mogą spotkać.
  • Zasady dla społeczności

    Dbanie o zdrowie społeczności

    Członkowie naszej społeczności podróżują po świecie oraz przyjmują pod swoimi dachami gości z każdego zakątku globu – warto zrobić co w naszej mocy, by ograniczyć rozprzestrzenianie się chorób.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj