Pomoc w przypadku niespodziewanych problemów
Pomoc w przypadku niespodziewanych problemów
Gdy zauważysz, że czegoś brakuje, coś nie działa lub nie czujesz się bezpiecznie, od razu poinformuj o tym gospodarza i Airbnb. W tych artykułach znajdziesz więcej wskazówek, jak radzić sobie w nieoczekiwanych sytuacjach, na przykład jak korzystać z Centrum rozliczeń.
- Instrukcje
Jeśli podczas pobytu wystąpi problem
Jeśli podczas pobytu wydarzy się coś nieoczekiwanego, skontaktuj się najpierw z gospodarzem, aby poszukać rozwiązania. Możliwe, że gospodarz… - Instrukcje
Co zrobić, jeśli w momencie zameldowania miejsce pobytu nie jest czyste
Jeśli stwierdzisz, że miejsce pobytu nie jest czyste, pomożemy Ci rozwiązać ten problem. - Instrukcje
Twój gospodarz nie odpowiada
Kiedy Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, numer telefonu gospodarza będzie dostępny w wątku wiadomości dotyczącym tego pobytu. - Instrukcje
Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc
Centrum rozliczeń pozwala Ci wysłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoją podróżą na Airbnb. Gospodarze i goście mogą poprosić Airbnb o… - Instrukcje
Płacenie poza Airbnb
Jeśli gospodarz Airbnb poprosi Cię o dokonanie płatności poza naszą platformą lub przez pośrednika, poinformuj nas o tym. - Instrukcje
Jeśli nie czujesz się bezpiecznie w czasie podróży
Jeśli czujesz, że grozi Ci niebezpieczeństwo, niezwłocznie skontaktuj się z władzami lokalnymi. - Instrukcje
Jeśli podczas atrakcji Airbnb doznasz uszczerbku na zdrowiu
Jeśli w trakcie atrakcji doznasz urazu lub z innego powodu będziesz potrzebować pomocy medycznej, natychmiast udaj się w bezpieczne miejsce …