Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje • Gość

Co zrobić, gdy gospodarz nie odpowiada

Większość gospodarzy odpisuje w ciągu kilku godzin, ale różnica czasu lub brak dostępu do internetu mogą sprawić, że zajmie im to nieco dłużej.

Gospodarz nie odpowiada na prośbę o rezerwację

O ile interesujące Cię miejsce nie ma opcji rezerwacji natychmiastowej, gospodarz ma 24 godziny na zaakceptowanie lub odrzucenie Twojej prośby o rezerwację. Dowiedz się więcej o czasie, jaki gospodarz ma na odpowiedź.

Gospodarz nie odpowiada po potwierdzeniu rezerwacji

Kiedy Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, numer telefonu gospodarza pojawi się w szczegółach rezerwacji, dzięki czemu możesz otworzyć aplikację Airbnb i do niego zadzwonić. Numer telefonu gospodarza nie będzie widoczny po Twoim pobycie (lub jeśli rezerwacja zostanie anulowana), ale nadal możesz wysłać mu wiadomość. Dowiedz się więcej o kontaktowaniu się z gospodarzami.

Szczegóły i instrukcje zameldowania znajdziesz na stronie planu podróży 48 godzin przed datą przyjazdu.

Jeśli nie uda Ci się skontaktować z gospodarzem, skontaktuj się z nami.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj