Pomoc przy rezerwacji
Pomoc przy rezerwacji
Jeśli musisz anulować rezerwację (nie szkodzi, zawsze może się coś zdarzyć), zaktualizować rezerwację lub dowiedzieć się, jak funkcjonują płatności, tu znajdziesz właściwe wskazówki. Te artykuły pomogą Ci poradzić sobie z anulowaniem lub zmianą rezerwacji i wyjaśnią, co się dzieje po wprowadzeniu zmian.
- Instrukcje
Anulowanie rezerwacji pobytu
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji lub ją anulować, przejdź do swoich podróży. - Instrukcje
Jak anulować rezerwację atrakcji?
Gdy przejdziesz przez procedurę anulowania, będziesz mieć możliwość sprawdzenia kwoty zwrotu, zanim potwierdzisz zmianę. - Instrukcje
Anulowanie podróży z powodu okoliczności wyjątkowych
Przeczytaj szczegółowe informacje na temat wymagań i kolejnych kroków. - Instrukcje
Zmiana rezerwacji przed rozpoczęciem pobytu
Jeśli chcesz zmodyfikować rezerwację, prześlij gospodarzowi prośbę o zmianę. - Instrukcje
Obsługiwane formy płatności
Obsługujemy różne formy płatności. Ich dostępność zależy od kraju, w którym masz założone konto. - Instrukcje
W którym momencie płacisz za rezerwację
Czas różni się w zależności od rodzaju dokonywanej rezerwacji i lokalizacji miejsca na pobyt. - Instrukcje
Znajdź swoją rezerwację
Szczegóły rezerwacji, takie jak kod potwierdzenia, znajdziesz na stronie Wiadomości lub Podróże.