Chcesz wiedzieć, kiedy pobierzemy od Ciebie opłatę za rezerwację? Wszystko zależy od długości pobytu i sposobu płatności (z niewielką różnicą w przypadku gości mieszkających w Indiach).
Pobierzemy należność z konta Twojej formy płatności, gdy gospodarz potwierdzi Twoją rezerwację (bez depozytów). Dotyczy to również rezerwacji natychmiastowej.
Jeśli wybierzesz harmonogram płatności typu „Zapłać część teraz, a pozostałą część później”, pierwszą ratę zapłacisz przy potwierdzeniu rezerwacji, a pozostała należność zostanie automatycznie pobrana w dniu podanym w potwierdzeniu rezerwacji. Dowiedz się, kiedy pobierzemy od Ciebie opłatę w ramach opcji „Zapłać część teraz, a pozostałą część później”.
Jeśli płacisz za pomocą usługi Klarna, pierwszą ratę pobierzemy od Ciebie, gdy rezerwacja zostanie potwierdzona. To, kiedy pobierzemy od Ciebie pozostałe płatności, zależy od wybranej przez Ciebie opcji: 3 płatności, 4 płatności lub pożyczka krótkoterminowa. Dowiedz się, kiedy pobierzemy od Ciebie opłatę, gdy zapłacisz za pomocą usługi Klarna.
W przypadku pobytu trwającego co najmniej 28 nocy należność za pierwszy miesiąc pobierzemy od Ciebie po potwierdzeniu rezerwacji. Pozostałą kwotę będziemy pobierać w ratach miesięcznych. Terminy płatności miesięcznych możesz sprawdzić na stronie płatności. Dowiedz się więcej o płaceniu za dłuższe pobyty.
Pełna płatność za pobyt jest pobierana w momencie przesłania prośby o rezerwację. Jeśli prośba wygaśnie lub gospodarz ją odrzuci, otrzymasz pełny zwrot. Dowiedz się więcej o płaceniu za rezerwacje w Indiach.
Bez względu na to, z jak dużym wyprzedzeniem rezerwujesz ofertę, gospodarz otrzyma płatność dopiero po upływie 24 godzin od Twojego zaplanowanego zameldowania. Dzięki temu zarówno Ty, jak i gospodarz macie czas na sprawdzenie, czy wszystko na miejscu jest zgodne z oczekiwaniami.