W którym momencie płacisz za rezerwację
Oferta właśnie została przez Ciebie zarezerwowana – gratulacje! Co dalej? Pobierzemy płatność z konta Twojej formy płatności, gdy gospodarz potwierdzi Twoją rezerwację (bez depozytów). Dotyczy to również rezerwacji natychmiastowej.
Bez względu na to, z jak dużym wyprzedzeniem rezerwujesz ofertę, gospodarz otrzyma płatność dopiero po upływie 24 godzin od Twojego zaplanowanego zameldowania. Dzięki temu oboje macie czas na sprawdzenie, czy wszystko na miejscu jest zgodne z oczekiwaniami.
Zapłać później z Klarną
Dla mieszkańców USA i Kanady wprowadzamy dwa nowe plany odroczonych płatności w usłudze Klarna. Akceptowane są wszystkie główne karty debetowe i kredytowe, takie jak Visa, Discover, Maestro i Mastercard. Karty przedpłacone nie są akceptowane.
Dowiedz się więcej o płatnościach na raty firmy Klarna.
Zapłać część teraz, a pozostałą kwotę później
Jeśli wybierzesz harmonogram płatności typu „zapłać część teraz, a pozostałą kwotę później”, część sumy zapłacisz przy potwierdzeniu rezerwacji, a pozostała należność będzie automatycznie pobierana w terminach wskazanych na stronie płatności.
Dłuższe pobyty
W przypadku pobytu trwającego co najmniej 28 dni należność za pierwszy miesiąc pobierzemy od Ciebie po potwierdzeniu rezerwacji. Pozostałą kwotę będziemy pobierać w ratach miesięcznych. Terminy płatności miesięcznych możesz sprawdzić w momencie dokonywania płatności. Dowiedz się więcej o płatnościach za dłuższe pobyty.
Zaplanowane płatności
Jeśli chcesz sprawdzić datę pobrania od Ciebie nadchodzących płatności, gdy otrzymasz rachunek:
- Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Twoje rezerwacje wybierz swoją rezerwację.
- W sekcji Informacje o płatności kliknij Rachunki.
- W sekcji Szczegóły płatności przejdź do Zaplanowanych płatności.
- Kliknij Podróże
i wybierz tę, w której chcesz coś zmienić.
- W sekcji Twoje rezerwacje wybierz rezerwację.
- W sekcji Informacje o płatności kliknij Rachunki.
- W sekcji Szczegóły płatności przejdź do Zaplanowanych płatności.
- Kliknij Podróże
i wybierz tę, w której chcesz coś zmienić.
- W sekcji Twoje rezerwacje wybierz rezerwację.
- W sekcji Informacje o płatności kliknij Rachunki.
- W sekcji Szczegóły płatności przejdź do Zaplanowanych płatności.
- Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Twoje rezerwacje wybierz swoją rezerwację.
- W sekcji Informacje o płatności kliknij Rachunki.
- W sekcji Szczegóły płatności przejdź do Zaplanowanych płatności.
Powiązane artykuły
- GośćHarmonogram płatnościZapłacisz za część rezerwacji po jej potwierdzeniu, a przyszłe płatności zostaną pobrane automatycznie w terminach wymienionych na stronie p…
- Jak zapłacić za rezerwacjęKiedy zapłacisz za rezerwację? Co zrobić, jeśli nie możesz dokończyć transakcji? Przyjrzyjmy się kwestiom finansowym i spróbujmy znaleźć odp…
- GośćObsługiwane formy płatnościObsługujemy różne formy płatności. Ich dostępność zależy od kraju, w którym masz założone konto.