Zmiana rezerwacji miejsca pobytu
Niezależnie od tego, czy zmiana dotyczy terminu, liczby gości czy innych szczegółów, potwierdzoną rezerwację możesz zmodyfikować, przesyłając gospodarzowi prośbę o zmianę.
Przesyłanie prośby o zmianę
- Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień daty pobytu lub liczbę gości i kliknij Dalej
- .
- Pamiętaj, że gospodarz będzie musiał zaakceptować zmiany. Jeśli Twój gospodarz nie zaakceptuje zmian, wyślij do niego wiadomość z przypomnieniem o wysłanej prośbie.
- Sprawdź zmiany i kliknij Wyślij prośbę.
- Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie. Będzie mógł odrzucić lub zaakceptować zmiany.
- Kliknij Podróże
, a następnie wybierz rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień daty pobytu lub liczbę gości i kliknij Dalej
- .
- Pamiętaj, że gospodarz będzie musiał zaakceptować zmiany. Jeśli Twój gospodarz nie zaakceptuje zmian, wyślij do niego wiadomość z przypomnieniem o wysłanej prośbie.
- Sprawdź zmiany i kliknij Wyślij prośbę.
- Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie. Będzie mógł odrzucić lub zaakceptować zmiany.
- Kliknij Podróże
, a następnie wybierz rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień daty pobytu lub liczbę gości i kliknij Dalej
- .
- Pamiętaj, że gospodarz będzie musiał zaakceptować zmiany. Jeśli Twój gospodarz nie zaakceptuje zmian, wyślij do niego wiadomość z przypomnieniem o wysłanej prośbie.
- Sprawdź zmiany i kliknij Wyślij prośbę.
- Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie. Będzie mógł odrzucić lub zaakceptować zmiany.
- Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień daty pobytu lub liczbę gości i kliknij Dalej
- .
- Pamiętaj, że gospodarz będzie musiał zaakceptować zmiany. Jeśli Twój gospodarz nie zaakceptuje zmian, wyślij do niego wiadomość z przypomnieniem o wysłanej prośbie.
- Sprawdź zmiany i kliknij Wyślij prośbę.
- Gdy wyślesz prośbę, gospodarz otrzyma powiadomienie. Będzie mógł odrzucić lub zaakceptować zmiany.
Jak to działa
W zależności od zasad gospodarza zmiana liczby gości może spowodować zmianę całkowitego kosztu rezerwacji.
Zobaczysz pierwotny i nowy koszt rezerwacji, zanim prześlesz prośbę o zmianę. Zmiana zostanie wprowadzona, gdy gospodarz ją zaakceptuje.
W razie potrzeby zostanie Ci naliczona dopłata lub otrzymasz zwrot – informację o tym zobaczysz przed potwierdzeniem zmiany.
Jeśli gospodarz odmówi lub nie odpowie, Twoja rezerwacja się nie zmieni.
Pozostałe informacje
O czym warto pamiętać, zanim poprosisz o zmianę rezerwacji:
- Nie możesz wprowadzać zmian, jeśli data wymeldowania minęła.
- Gdy już raz poprosisz o zmianę rezerwacji i zostanie ona zatwierdzona, każda kolejna zmiana będzie wymagać ponownej akceptacji ze strony gospodarza, tak jak to opisaliśmy powyżej.
- Jeśli gospodarz zmodyfikował cenę w przypadku nowego terminu, zanim otrzymał od Ciebie prośbę o zmianę, nowa rezerwacja będzie przeliczona według zaktualizowanej ceny, chyba że rezerwacji dokonano w ramach oferty specjalnej.
- Zmiana terminu rezerwacji może wpłynąć na to, czy będziesz się kwalifikować do zniżki tygodniowej lub miesięcznej.
- Po rozpoczęciu rezerwacji nie możesz zmienić liczby gości.
- Jeśli musisz dodać więcej gości do rezerwacji, skorzystaj z Centrum rozliczeń, aby przesłać dodatkowe płatności uzgodnione z gospodarzem.
Dłuższe pobyty
Jeśli rezerwacja obejmuje co najmniej 28 nocy, obowiązują zasady anulowania pobytów długoterminowych.
Dla gości
Jeśli jesteś gościem, możesz sprawdzić e-maila z potwierdzeniem, aby uzyskać więcej informacji.
W przypadku zmiany lub anulowania dłuższego pobytu:
- Twoja pierwsza płatność może nie podlegać zwrotowi w zależności od oferty i tego, kiedy rezerwacja została dokonana;
- jeśli anulujesz rezerwację po rozpoczęciu pobytu, zwrotowi nie podlega kolejne 30 nocy objętych rezerwacją;
- gospodarz może zaproponować Ci dodatkowy zwrot.
Powiązane artykuły
- Instrukcje•GośćZmień oczekującą prośbę o podróżJeśli Twoja prośba o rezerwację jest oczekująca i nie została jeszcze zaakceptowana przez gospodarza, możesz ją wycofać i wysłać nową ze zmi…
- Instrukcje•GośćZnajdź zasady anulowania obowiązujące w przypadku Twojego pobytuWysokość zwrotu zależy od zasad anulowania wybranych przez gospodarza oraz daty i godziny anulowania.
- Instrukcje•GośćAnulowanie rezerwacji pobytuJeśli chcesz wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji lub ją anulować, przejdź do swoich podróży.