Instrukcje
•
Gość
Anulowanie podróży z powodu poważnego zakłócenia działalności
Anulowanie podróży z powodu poważnego zakłócenia działalności
Jeśli musisz anulować rezerwację z powodu poważnego zakłócenia w miejscu, które chcesz odwiedzić, możemy Ci pomóc:
- Zapoznaj się z naszą polityką dotyczącą poważnych zakłóceń działalności i sprawdź, czy zapewnia ona ochronę w Twojej sytuacji.
- Sprawdź na stronie szczegółów rezerwacji, czy Twój pobyt lub atrakcja się kwalifikuje. W niektórych przypadkach, aby to ustalić, musisz się z nami skontaktować.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gość
Polityka dotycząca poważnych zakłóceń działalności
Dowiedz się, w jaki sposób odbywa się anulowanie, gdy po dokonaniu rezerwacji pojawią się nieprzewidziane zdarzenia, na które nie masz wpływ… - Gość
Sprawdź zasady anulowania wybrane przez gospodarza
Wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania danej rezerwacji oraz daty i godziny anulowania. - Gość
Anulowanie rezerwacji pobytu
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji lub ją anulować, przejdź do swoich podróży.