Informacje o rezerwacji i ustawienia dotyczące ofert Luxe
Wyszukiwanie informacji o rezerwacji
Aby znaleźć informacje na temat nadchodzących rezerwacji, w tym daty, profil gościa i kalkulację ceny:
- Przejdź do sekcji Rezerwacje w panelu gospodarza.
- Wybierz szczegóły rezerwacji, którą chcesz zobaczyć
- Nastąpi przekierowanie na stronę ze szczegółami rezerwacji. W tym miejscu:
- Zobaczysz profil gościa, klikając jego zdjęcie profilowe lub przycisk Pokaż profil
- Zobaczysz szczegóły rezerwacji, takie jak liczba gości, potwierdzony termin, kod potwierdzenia i kalkulacja cenowa, i możesz kliknąć kalendarz obiektu
- Przejdź do kalendarza z poziomu panelu gospodarza i przewiń stronę w dół, aby wyświetlić listę nadchodzących rezerwacji.
- Wybierz szczegóły rezerwacji, którą chcesz zobaczyć
- Nastąpi przekierowanie na stronę ze szczegółami rezerwacji. W tym miejscu:
- Zobaczysz profil gościa, klikając jego zdjęcie profilowe lub przycisk Pokaż profil
- Zobaczysz szczegóły rezerwacji, takie jak liczba gości, potwierdzony termin, kod potwierdzenia i kalkulacja cenowa, i możesz kliknąć kalendarz obiektu
- Przejdź do kalendarza z poziomu panelu gospodarza i przewiń stronę w dół, aby wyświetlić listę nadchodzących rezerwacji.
- Wybierz szczegóły rezerwacji, którą chcesz zobaczyć
- Nastąpi przekierowanie na stronę ze szczegółami rezerwacji. W tym miejscu:
- Zobaczysz profil gościa, klikając jego zdjęcie profilowe lub przycisk Pokaż profil
- Zobaczysz szczegóły rezerwacji, takie jak liczba gości, potwierdzony termin, kod potwierdzenia i kalkulacja cenowa, i możesz kliknąć kalendarz obiektu
- Przejdź do sekcji Rezerwacje w panelu gospodarza.
- Wybierz szczegóły rezerwacji, którą chcesz zobaczyć
- Nastąpi przekierowanie na stronę ze szczegółami rezerwacji. W tym miejscu:
- Zobaczysz profil gościa, klikając jego zdjęcie profilowe lub przycisk Pokaż profil
- Zobaczysz szczegóły rezerwacji, takie jak liczba gości, potwierdzony termin, kod potwierdzenia i kalkulacja cenowa, i możesz kliknąć kalendarz obiektu
Na telefonie komórkowym i komputerze możesz zarządzać prośbami o rezerwację (akceptować je lub odrzucać), sprawdzać szczegóły rezerwacji i wysyłać wiadomości do gości.
Ustawienia dotyczące rezerwacji Twoich ofert
Prośba o rezerwację
Gdy gość lub projektant podróży (w imieniu gościa) poprosi o rezerwację Twojej nieruchomości, otrzymasz e-maila z powiadomieniem z adresu express@airbnb.com.
W przypadku rezerwacji wspomaganej (dokonanej przez projektanta podróży) będziesz mieć 72 godziny na zaakceptowanie lub odrzucenie prośby o rezerwację, zanim wygaśnie.
Jeśli rezerwacja została dokonana online (bezpośrednio przez gościa), będziesz mieć 24 godziny na zaakceptowanie lub odrzucenie prośby o rezerwację, zanim wygaśnie.
Gdy otrzymasz prośbę o rezerwację, odpowiednie daty zostaną automatycznie zablokowane w Twoim kalendarzu, aby inni goście nie mogli zarezerwować tego terminu, dopóki nie zaakceptujesz lub nie odrzucisz prośby oczekującej na Twoją decyzję.
Rezerwacja natychmiastowa
Umożliwia gościom i projektantom podróży szybkie rezerwowanie oferty bez konieczności kontaktowania się z Tobą w sprawie dostępności. Goście muszą wyrazić zgodę na:
Na stronie Twojej oferty znajduje się kolumna z informacją, czy rezerwacja natychmiastowa jest dla niej dostępna. Aby dowiedzieć się, jak włączyć lub wyłączyć rezerwację natychmiastową w Twoim obiekcie, przejdź na stronę Jak korzystać z rezerwacji natychmiastowej.
Modyfikowanie/anulowanie rezerwacji
Goście Airbnb nie mogą doczekać się podróży, a wszelkie zmiany w aktywnych rezerwacjach mogą być bardzo uciążliwe. Jeśli jednak musisz zmodyfikować rezerwację, należy zawsze poinformować o tym gości.
Zanim anulujesz rezerwację, zapoznaj się z naszymi zasadami anulowania przez gospodarza. Anulowanie rezerwacji gościa może mieć poważny wpływ na jego podróż, a Ty możesz podlegać opłatom i innym ważnym konsekwencjom, jeśli anulowanie nie zostało dokonane z ważnego powodu zgodnie z naszymi zasadami. Gospodarze nigdy nie powinni anulować rezerwacji z powodów, które naruszają nasze zasady, w tym Politykę antydyskryminacyjną i Zasady dotyczące ułatwień dostępu.
Pamiętaj, że możesz nie być w stanie anulować aktywnych podróży lub rezerwacji w przypadku zameldowań zaplanowanych w ciągu nadchodzących 24 godzin. W takich przypadkach musisz skontaktować się z nami.
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Jak uzyskać dostęp do konta Luxe
Dowiedz się, co zrobić, jeśli masz problemy z zapamiętaniem danych logowania lub chcesz zmienić swój adres e-mail albo zresetować/zmienić ha… - Gospodarz
Luxe: od czego zacząć
Wszyscy gospodarze Airbnb Luxe muszą mieć konto na Airbnb. Jeśli jeszcze go nie masz, utwórz je. - Gospodarz
Standardy i wymagania Airbnb Luxe
W przypadku obiektów Airbnb Luxe najważniejsza jest jakość. Tu znajdziesz informacje o tym, jak utworzyć i utrzymać na odpowiednim poziomie …