Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz

Informacje o rezerwacji i ustawienia dotyczące ofert Luxe

Wyszukiwanie informacji o rezerwacji

Aby znaleźć informacje na temat nadchodzących rezerwacji, w tym daty, profil gościa i kalkulację ceny:

  1. Przejdź do sekcji Rezerwacje w panelu gospodarza.
  2. Wybierz szczegóły rezerwacji, którą chcesz zobaczyć
  3. Nastąpi przekierowanie na stronę ze szczegółami rezerwacji. W tym miejscu:
    • Zobaczysz profil gościa, klikając jego zdjęcie profilowe lub przycisk Pokaż profil
    • Zobaczysz szczegóły rezerwacji, takie jak liczba gości, potwierdzony termin, kod potwierdzenia i kalkulacja cenowa, i możesz kliknąć kalendarz obiektu

Na telefonie komórkowym i komputerze możesz zarządzać prośbami o rezerwację (akceptować je lub odrzucać), sprawdzać szczegóły rezerwacji i  wysyłać wiadomości do gości.

Ustawienia dotyczące rezerwacji Twoich ofert

Prośba o rezerwację

Gdy gość lub projektant podróży (w imieniu gościa) poprosi o rezerwację Twojej nieruchomości, otrzymasz e-maila z powiadomieniem z adresu express@airbnb.com

W przypadku rezerwacji wspomaganej (dokonanej przez projektanta podróży) będziesz mieć 72 godziny na zaakceptowanie lub odrzucenie prośby o rezerwację, zanim wygaśnie.

Jeśli rezerwacja została dokonana online (bezpośrednio przez gościa), będziesz mieć 24 godziny na zaakceptowanie lub odrzucenie prośby o rezerwację, zanim wygaśnie.

Gdy otrzymasz prośbę o rezerwację, odpowiednie daty zostaną automatycznie zablokowane w Twoim kalendarzu, aby inni goście nie mogli zarezerwować tego terminu, dopóki nie zaakceptujesz lub nie odrzucisz prośby oczekującej na Twoją decyzję.

Rezerwacja natychmiastowa

Umożliwia gościom i projektantom podróży szybkie rezerwowanie oferty bez konieczności kontaktowania się z Tobą w sprawie dostępności. Goście muszą wyrazić zgodę na:

Na stronie Twojej oferty znajduje się kolumna z informacją, czy rezerwacja natychmiastowa jest dla niej dostępna. Aby dowiedzieć się, jak włączyć lub wyłączyć rezerwację natychmiastową w Twoim obiekcie, przejdź na stronę Jak korzystać z rezerwacji natychmiastowej.

Modyfikowanie/anulowanie rezerwacji

Goście Airbnb nie mogą doczekać się podróży, a wszelkie zmiany w aktywnych rezerwacjach mogą być bardzo uciążliwe. Jeśli jednak musisz zmodyfikować rezerwację, należy zawsze poinformować o tym gości.

Zanim anulujesz rezerwację, zapoznaj się z naszymi zasadami anulowania przez gospodarza. Anulowanie rezerwacji gościa może mieć poważny wpływ na jego podróż, a Ty możesz podlegać opłatom i innym ważnym konsekwencjom, jeśli anulowanie nie zostało dokonane z ważnego powodu zgodnie z naszymi zasadami. Gospodarze nigdy nie powinni anulować rezerwacji z powodów, które naruszają nasze zasady, w tym Politykę antydyskryminacyjnąZasady dotyczące ułatwień dostępu.

Pamiętaj, że możesz nie być w stanie anulować aktywnych podróży lub rezerwacji w przypadku zameldowań zaplanowanych w ciągu nadchodzących 24 godzin. W takich przypadkach musisz skontaktować się z nami.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Gospodarz

    Jak uzyskać dostęp do konta Luxe

    Dowiedz się, co zrobić, jeśli masz problemy z zapamiętaniem danych logowania lub chcesz zmienić swój adres e-mail albo zresetować/zmienić ha…
  • Gospodarz

    Luxe: od czego zacząć

    Wszyscy gospodarze Airbnb Luxe muszą mieć konto na Airbnb. Jeśli jeszcze go nie masz, utwórz je.
  • Gospodarz

    Standardy i wymagania Airbnb Luxe

    W przypadku obiektów Airbnb Luxe najważniejsza jest jakość. Tu znajdziesz informacje o tym, jak utworzyć i utrzymać na odpowiednim poziomie …
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj