Sprawdź zasady anulowania wybrane przez gospodarza
Być może chcesz mieć spokojną głowę przed zarezerwowaniem oferty, a może musisz anulować rezerwację już teraz. Zobacz, jak znaleźć zasady anulowania obowiązujące w przypadku Twojego pobytu.
Sprawdź zasady anulowania przed dokonaniem rezerwacji
Szczegóły anulowania znajdziesz na stronie oferty i w trakcie jej rezerwowania – przed dokonaniem płatności.
Znajdź zasady anulowania w przypadku potwierdzonej rezerwacji
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji przejdź do Zasad anulowania.
- Kliknij Pokaż więcej.
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji przejdź do Zasad anulowania.
- Kliknij Pokaż więcej.
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji przejdź do Zasad anulowania.
- Kliknij Pokaż więcej.
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz sprawdzić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji przejdź do Zasad anulowania.
- Kliknij Pokaż więcej.
Terminy anulowania i zwroty
Godziny i daty widoczne w zasadach anulowania dotyczą lokalnej strefy czasowej oferty. Terminy anulowania na potrzeby zwrotu kosztów liczy się od godziny zameldowania w lokalnej strefie czasowej oferty lub od godziny 15:00, jeśli godzina zameldowania nie została określona.
Jeśli chcesz wiedzieć, jaka będzie kwota zwrotu, rozpocznij anulowanie rezerwacji, a my pokażemy Ci szczegółową kalkulację. W zależności od długości pobytu, czasu anulowania i zasad anulowania, które dotyczą Twojej rezerwacji, możesz otrzymać częściowy zwrot, jeśli anulujesz ją po zameldowaniu – dowiedz się więcej o różnych zasadach anulowania.
Dowiedz się więcej o zwrotach w przypadku anulowania rezerwacji. Pamiętaj, że kwota zwrotu nigdy nie przekroczy kwoty faktycznie zapłaconej w momencie anulowania – dowiedz się więcej o kwotach zwrotu.
Okoliczności wyjątkowe
Nagły wypadek lub klęska żywiołowa uniemożliwiły realizację Twojej rezerwacji? Może Ci przysługiwać zwrot kosztów z powodu okoliczności wyjątkowych. Jeśli musisz anulować rezerwację z powodu pandemii COVID-19, dowiedz się, jakie masz opcje.
Problemy podczas pobytu
Jeśli po przyjeździe na miejsce pojawią się problemy, których gospodarz nie będzie mógł szybko rozwiązać, może przysługiwać Ci ochrona zgodnie z naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów.
24-godzinny okres bezpłatnego anulowania rezerwacji w Kalifornii
Jeśli rezerwujesz pobyt w Kalifornii co najmniej 72 godziny przed zameldowaniem, masz 24 godziny na anulowanie z możliwością uzyskania pełnego zwrotu kosztów. Wprowadzamy tę zasadę, aby zachować zgodność z prawem stanu Kalifornia i zadbać o zadowolenie gości.
Uwaga: w zależności od zasad anulowania wybranych przez gospodarza możesz mieć więcej niż 24 godziny na anulowanie rezerwacji i pełny zwrot kosztów.
Zasady anulowania dostępne dla gospodarzy
Jeśli jesteś gospodarzem lub chcesz dowiedzieć się więcej o dostępnych zasadach anulowania, zapoznaj się z zasadami anulowania, które możesz zastosować w swojej ofercie.
Powiązane artykuły
- Gość
Anulowanie rezerwacji pobytu
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji lub ją anulować, przejdź do swoich podróży. - Gospodarz
Zasady anulowania Twojej oferty
To, jakie zasady anulowania wybierzesz, zależy od Ciebie. Możesz wybrać elastyczne, średnio rygorystyczne, rozszerzone lub rygorystyczne zas… - Gość
Znajdź kwotę zwrotu
Wysokość zwrotu zależy od zasad anulowania i terminu anulowania rezerwacji.