Jednym ze sposobów, w jaki Airbnb wspiera zaufanie między gospodarzami a gośćmi, jest nasz proces recenzji pobytów i atrakcji, który pomaga naszej społeczności w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących rezerwacji i przyjmowania gości oraz zapewnia gościom i gospodarzom szczere opinie, które pomogą im się poprawić. Nasze zasady dotyczące recenzji mają na celu zapewnienie, że opinie przekazane za pośrednictwem naszego systemu recenzji są autentyczne, godne zaufania i przydatne dla naszej społeczności.
Recenzje muszą być bezstronne, zawierać istotne informacje odzwierciedlające rzeczywiste doświadczenia recenzenta podczas pobytu lub atrakcji oraz zgodne z naszą polityką treści.
Recenzje nie mogą zawierać treści jednoznacznych, dyskryminujących, szkodliwych, fałszywych, nielegalnych ani innych treści, które naruszają naszą politykę treści.
Aby zgłosić recenzję dotyczącą naruszenia tych zasad, skontaktuj się z nami.
Jeśli recenzja naruszy te zasady, możemy usunąć tę recenzję, w tym wszelkie powiązane oceny i inne treści. Usuwanie każdej recenzji traktujemy bardzo poważnie i robimy to tylko wtedy, gdy istnieje wyraźne naruszenie tych zasad. W zależności od charakteru naruszenia możemy również ograniczyć, zawiesić lub usunąć powiązane konto Airbnb.
Zasady te mogą być stosowane w różny sposób w różnych miejscach, aby odzwierciedlić to, na co zezwala lokalne prawo.
Chociaż oczekujemy, że wszyscy członkowie społeczności opublikują recenzje, które reprezentują ich autentyczne doświadczenia i zawierają dokładne informacje, nie medytujemy sporów dotyczących prawdziwości recenzji. Zamiast tego zezwalamy osobom na publikowanie odpowiedzi na recenzje.
Po opublikowaniu napisanej przez siebie recenzji możesz skontaktować się z nami i poprosić o jej usunięcie.