Zasady dla społeczności
Polityka treści Airbnb
Polityka treści Airbnb
Zamieszczając treści na Airbnb, wyrażasz zgodę na przestrzeganie tych zasad. Treści zawierające tekst, zdjęcia, filmy lub inne materiały, w tym:
- Tekst: nazwy i opisy ofert, strony profilowe, publiczne i prywatne recenzje, opinie, posty w Centrum społeczności oraz wiadomości do Airbnb, gospodarzy lub gości.
- Obrazy: zdjęcia i filmy, a także wszelkie grafiki przedstawione na zdjęciach i filmach (np. plakaty lub sztuka wisząca na ścianie).
Zastrzegamy sobie prawo do usuwania wszelkich treści w całości lub fragmentach, jeżeli naruszają one te zasady lub nasze Warunki świadczenia usług, Standardy społeczności, Zasady pisania recenzji, lub z dowolnego innego powodu według naszego uznania. W razie powtarzających się lub rażących naruszeń możemy również ograniczyć, zawiesić lub usunąć powiązane konto Airbnb.
Na Airbnb nie akceptujemy takich treści:
- Treści tworzone wyłącznie w celach reklamowych lub inne treści komercyjne, w tym logo firmy, linki lub nazwy firm.
- Spam, niechciany kontakt lub treści, które są wielokrotnie udostępniane w sposób zakłócający spokój.
- Treści, które zawierają lub promują nielegalne czy szkodliwe działania lub które są jednoznacznie seksualne, agresywne, drastyczne, stanowiące zagrożenie lub nękające.
- Treści dyskryminujące (więcej informacji znajdziesz w Polityce antydyskryminacyjnej).
- Treści, w których ktoś podszywa się pod inną osobę, konto lub podmiot, w tym przedstawiciela Airbnb.
- Treści niezgodne z prawem lub naruszające prawa innej osoby lub podmiotu, w tym prawa własności intelektualnej i prawa do prywatności.
- Treści, które zawierają prywatne lub poufne informacje innej osoby, w tym treści pozwalające na zidentyfikowanie lokalizacji oferowanego miejsca.
Dodatkowe przykłady naruszenia zasad w przypadku określonych typów treści:
Nazwy ofert
- Nazwy ofert, które zawierają informacje niezwiązane z rodzajem oferty, stylem lub doświadczeniem wynikającym z pobytu.
- Nazwy ofert zawierające symbole lub emotikony.
Strony ofert i strony profilowe
- Oferty i profile, które zawierają fałszywe, wprowadzające w błąd lub zwodnicze informacje.
Centrum społeczności
- Treści nie na temat, niezawierające pytania lub niedające odpowiedzi na pytanie w ramach szerszej dyskusji.
- Nękanie, trollowanie lub wielokrotne atakowanie członków społeczności.
Recenzje
- Recenzje naruszające nasze zasady pisania recenzji.
Niestandardowe adresy URL
- Spersonalizowane adresy internetowe, które są niezgodne z naszymi zasadami tworzenia niestandardowych URL-i.
Treści związane z COVID-19
- Aby ułatwić wszystkim w naszej społeczności przeciwdziałanie szerzeniu nieprawdziwych informacji na temat pandemii COVID-19, zebraliśmy przydatne wskazówki, które w tym pomogą. Znajdziesz je w artykule Polityka treści a koronawirus w Centrum pomocy.
Jak zgłaszać treści, które naruszają nasze zasady
Jeśli uważasz, że treści naruszają te zasady, możesz je zgłosić bezpośrednio w aplikacji lub kontaktując się z nami.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- GośćZasady pisania recenzji na AirbnbDzięki naszym zasadom goście i gospodarze otrzymują pomocne, pouczające i dokładne recenzje.
- GośćPisanie rzetelnych i bezstronnych recenzjiChcemy, aby towarzyszyła Ci pewność, że recenzje, które czytasz na Airbnb, są rzetelne i bezstronne. Recenzje są pomocne, gdy recenzenci dok…
- GośćOdpowiedzi na recenzjeMożesz zamieścić widoczną dla wszystkich odpowiedź na otrzymane recenzje, ale nie możesz ich usuwać. Recenzje usuwamy tylko wtedy, gdy narus…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj