Ten artykuł dotyczy tylko rezerwacji Luxe dokonanych przed 2 listopada 2023 roku. Rezerwacje dokonane 2 listopada 2023 roku lub później podlegają zasadom anulowania standardowych ofert Airbnb.
Anuluj najpóźniej 95 dni przed podróżą, a otrzymasz pełny zwrot. Jeśli anulujesz rezerwację w ciągu 95 dni przed podróżą, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
Jeśli anulujesz rezerwację w tym czasie, nie otrzymasz zwrotu kosztów, z wyjątkiem opłat hotelowych.
Jeśli anulujesz rezerwację w trakcie pobytu, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
Aby skorzystać z zasad anulowania rezerwacji w ramach polityki rygorystycznej, goście muszą anulować rezerwację co najmniej 30 dni przed zameldowaniem i zapłacić tylko 50% całkowitej opłaty za zakwaterowanie. Opłaty serwisowe nie podlegają zwrotowi.
Jeśli anulujesz rezerwację w tym czasie, nie otrzymasz zwrotu kosztów, z wyjątkiem opłat hotelowych.
Jeśli anulujesz rezerwację w trakcie pobytu, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
W przypadku średnio rygorystycznych zasad anulowania goście muszą anulować rezerwację najpóźniej 60 dni przed rozpoczęciem pobytu, aby zapłacić tylko 50% całkowitej kwoty za rezerwację. Jeśli anulujesz rezerwację w ciągu 60 dni przed podróżą, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
Jeśli anulujesz rezerwację w tym czasie, nie otrzymasz zwrotu kosztów, z wyjątkiem opłat hotelowych.
Jeśli anulujesz rezerwację w trakcie pobytu, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
W przypadku średnio rygorystycznych zasad anulowania goście muszą anulować rezerwację najpóźniej 95 dni przed podróżą i zapłacić tylko 50% całkowitej opłaty za zakwaterowanie. Jeśli anulujesz rezerwację w ciągu 95 dni przed podróżą, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
Jeśli anulujesz rezerwację w tym czasie, nie otrzymasz zwrotu kosztów, z wyjątkiem opłat hotelowych.
Jeśli anulujesz rezerwację w trakcie pobytu, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
W przypadku średnio rygorystycznych zasad anulowania goście muszą anulować rezerwację najpóźniej 125 dni przed podróżą, aby zapłacić tylko 50% całkowitej kwoty za pobyt. Jeśli anulujesz rezerwację w ciągu 125 dni przed podróżą, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
Jeśli anulujesz rezerwację w tym czasie, nie otrzymasz zwrotu kosztów, z wyjątkiem opłat hotelowych.
Jeśli anulujesz rezerwację w trakcie pobytu, nie otrzymasz zwrotu kosztów.
Pobyt rozpoczyna się o 15:00 czasu lokalnego w dniu zameldowania, niezależnie od zaplanowanej godziny zameldowania gościa, a wszystkie okresy anulowania przed podróżą są obliczane na podstawie tej godziny granicznej.
Rezerwacja jest oficjalnie anulowana tylko wtedy, gdy gość wykona kroki na stronie anulowania Airbnb i otrzyma potwierdzenie. Stronę anulowania znajdziesz w sekcji Twoje podróże na stronie i w aplikacji Airbnb.
Opłaty serwisowe Airbnb nie są zwracane w przypadku anulowania rezerwacji.
Opłaty za pobyt są zawsze zwracane w przypadku anulowania rezerwacji przed godziną 15:00 czasu lokalnego w dniu planowanego zameldowania.
Kwoty depozytów bezzwrotnych różnią się w zależności od oferty. Konkretną kwotę można znaleźć w sekcji „Depozyt bezzwrotny” na stronie oferty.
Luxury Retreats zwróci wszelkie pobrane podatki związane z kwotami zwróconymi gościom i przekaże wszelkie należne podatki od bezzwrotnej części anulowanych rezerwacji odpowiednim organom podatkowym.
Jeśli gość ma jakiekolwiek problemy z gospodarzem lub ofertą, musi skontaktować się z obsługą klienta w ciągu 24 godzin od zameldowania, aby kwalifikować się do pełnego lub częściowego zwrotu zgodnie z naszymi Zasadami zwrotów i zmian rezerwacji pobytów w Luxe Airbnb Luxe.
Zasady anulowania rezerwacji domu podlegają zasadom ponownego rezerwowania i zwrotów Airbnb Luxe lub anulowaniu rezerwacji przez Airbnb z innego powodu dozwolonego w Warunkach świadczenia usług.
Airbnb ma ostateczny głos w każdym sporze między gospodarzem i gościem w zakresie zastosowania zasad anulowania.