Instrukcje
•
Gość
Anulowanie lub wycofanie prośby o rezerwację
Anulowanie lub wycofanie prośby o rezerwację
Chcesz dodać kolejnego gościa lub zmienić daty rezerwacji, zanim zostanie ona potwierdzona? Kilka spraw, o których warto wiedzieć.
Kiedy możesz anulować lub wycofać prośbę
Najpierw sprawdź status swojej prośby. Jeśli gospodarz już ją zaakceptował, obowiązują wybrane przez niego zasady anulowania. Jeśli nadal oczekujesz na odpowiedź, możesz anulować rezerwację i nie pobierzemy od Ciebie żadnych opłat serwisowych.
Jak anulować lub wycofać prośbę o rezerwację
Najprostszym sposobem jest odszukanie wątku wiadomości wymienianych z gospodarzem i kliknięcie opcji Wycofaj prośbę.
Anulowanie prośby o rezerwację na komputerze
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Jeśli przy rezerwacji wyświetla się informacja Oczekuje, kliknij Wycofaj prośbę.
- Kliknij Anuluj prośbę.
Anulowanie prośby o rezerwację w aplikacji Airbnb
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Jeśli przy rezerwacji wyświetla się informacja Oczekuje, kliknij Wycofaj prośbę.
- Kliknij Anuluj prośbę.
Anulowanie prośby o rezerwację w aplikacji Airbnb
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Jeśli przy rezerwacji wyświetla się informacja Oczekuje, kliknij Wycofaj prośbę.
- Kliknij Anuluj prośbę.
Anulowanie prośby o rezerwację w przeglądarce mobilnej
- Kliknij Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz zmienić.
- Jeśli przy rezerwacji wyświetla się informacja Oczekuje, kliknij Wycofaj prośbę.
- Kliknij Anuluj prośbę.
Uwaga: niektóre rezerwacje mogą generować dodatkowe opłaty lub tymczasowe zablokowanie środków na koncie. Dowiedz się więcej o tym, kiedy i w jaki sposób pobieramy opłaty za rezerwację.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- Gospodarz
Dodaj konfigurację miejsc do spania do swojej oferty
Przejdź do konfiguracji miejsc do spania i dodaj liczbę oraz rodzaj łóżek. - Gość
Anulowanie rezerwacji pobytu
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w swojej rezerwacji lub ją anulować, przejdź do swoich podróży. - Gość
Znajdź status swojej rezerwacji jako gość
Status swojej rezerwacji możesz sprawdzić po wyszukaniu odpowiedniej wiadomości w skrzynce odbiorczej lub na karcie Podróże.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj