Instrukcje
•
Gość
Anuluj prośbę o rezerwację
Anuluj prośbę o rezerwację
Zmieniasz zdanie? Kilka rzeczy, o których warto wiedzieć.
Dowiedz się, kiedy możesz anulować
Najpierw sprawdź status swojej prośby. Jeśli gospodarz już ją zaakceptował, obowiązują wybrane przez niego zasady anulowania. Jeśli nadal oczekujesz na odpowiedź, możesz anulować rezerwację i nie pobierzemy od Ciebie żadnych opłat serwisowych.
Jak anulować oczekującą prośbę o rezerwację
Najprostszym sposobem jest odszukanie wątku wiadomości z gospodarzem w skrzynce odbiorczej i kliknięcie Wycofaj prośbę. Alternatywnie:
- Otwórz Podróże i kliknij Pokaż więcej planów podróży.
- Jeśli rezerwacja ma stan Oczekuje na potwierdzenie gospodarza, kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Anuluj prośbę.
- Kliknij Podróże
i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- Jeśli rezerwacja ma stan Oczekuje na potwierdzenie gospodarza, kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Anuluj prośbę.
- Kliknij Podróże
i wybierz rezerwację, którą chcesz anulować.
- Jeśli rezerwacja ma stan Oczekuje na potwierdzenie gospodarza, kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Anuluj prośbę.
- Otwórz Podróże i kliknij Pokaż więcej planów podróży.
- Jeśli rezerwacja ma stan Oczekuje na potwierdzenie gospodarza, kliknij Anuluj rezerwację.
- Kliknij Anuluj prośbę.
Uwaga: niektóre rezerwacje mogą generować dodatkowe opłaty lub tymczasowe zablokowanie środków na koncie. Dowiedz się więcej o tym, kiedy i w jaki sposób pobieramy opłaty za rezerwację.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- GośćSprawdź stan swojej rezerwacji jako gośćStan swojej rezerwacji możesz sprawdzić po wyszukaniu odpowiedniej wiadomości w skrzynce odbiorczej lub swojego wyjazdu w sekcji Podróże.
- GośćKiedy otrzymasz zwrotChociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 10 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regio…
- GospodarzZasady anulowania przez gospodarzaAnulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj