Pisanie recenzji po anulowaniu rezerwacji przez gospodarza
Zdajemy sobie sprawę, że anulowanie przez gospodarza potwierdzonej rezerwacji może być irytujące. Na pewno warto podzielić się swoją opinią, aby o tej sytuacji dowiedzieli się potencjalni goście. Przygotowaliśmy kilka rozwiązań, aby każdy był potraktowany sprawiedliwie.
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed dniem zameldowania, nie będziesz mieć możliwości napisania recenzji. Dowiedz się więcej o tym, kiedy możesz napisać recenzję.
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację w dniu zameldowania lub po nim
Jeśli gospodarz anuluje rezerwację w ciągu 24 godzin poprzedzających zameldowanie lub później, będziesz mieć możliwość napisania recenzji. Jeśli zdecydujesz się napisać recenzję, przestrzegaj naszych zasad pisania recenzji i oceniaj lub komentuj tylko te sprawy, które wynikają z Twojego osobistego doświadczenia. Możesz na przykład podzielić się pomocną opinią na temat trudności z komunikacją, problemu z zameldowaniem czy kłopotów z dotarciem do zarezerwowanego miejsca.
Jeśli jednak nie doszło do zameldowania, nie możesz powiedzieć nic na temat lokalizacji, udogodnień czy stosunku wartości do ceny. Dowiedz się więcej o tym, jak napisać pomocną recenzję.
Powiązane artykuły
- Gość
Dlaczego przy mojej ofercie widnieje recenzja informująca o tym, że rezerwacja została przez mnie anulowana?
Jeśli rezerwacja zostanie anulowana, na Twoim profilu pojawi się automatyczna recenzja. Polityka treści Airbnb
Przeczytaj, jakie treści są niedozwolone na Airbnb, i sprawdź, jak działa nasza Polityka treści.- Gość
Polityka antydyskryminacyjna
Zapoznaj się z naszą Polityką antydyskryminacyjną.