Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Pisanie recenzji po anulowaniu rezerwacji przez gospodarza

Zdajemy sobie sprawę, że anulowanie przez gospodarza potwierdzonej rezerwacji może być irytujące. Na pewno warto podzielić się swoją opinią, aby o tej sytuacji dowiedzieli się potencjalni goście. Przygotowaliśmy kilka rozwiązań, aby każdy był potraktowany sprawiedliwie.

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed zameldowaniem

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację przed dniem zameldowania, nie będziesz mieć możliwości napisania recenzji. Dowiedz się więcej o tym, kiedy możesz napisać recenzję.

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację w dniu zameldowania lub po nim

Jeśli gospodarz anuluje rezerwację w ciągu 24 godzin poprzedzających zameldowanie lub później, będziesz mieć możliwość napisania recenzji. Jeśli zdecydujesz się napisać recenzję, przestrzegaj naszych zasad pisania recenzji i oceniaj lub komentuj tylko te sprawy, które wynikają z Twojego osobistego doświadczenia. Możesz na przykład podzielić się pomocną opinią na temat trudności z komunikacją, problemu z zameldowaniem czy kłopotów z dotarciem do zarezerwowanego miejsca. 

Jeśli jednak nie doszło do zameldowania, nie możesz powiedzieć nic na temat lokalizacji, udogodnień czy stosunku wartości do ceny. Dowiedz się więcej o tym, jak napisać pomocną recenzję.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj