Potrzebujesz uzyskać zwrot kosztów? Najpierw wyślij do gospodarza prośbę o rozwiązanie problemu. Jeśli nie da się go rozwiązać, gospodarz może zaoferować Ci częściowy zwrot kosztów przez Centrum rozliczeń. Oto jak działają zwroty, gdy sprawy nie potoczą się zgodnie z planem.
Chcesz poprosić o zwrot przed podróżą lub atrakcją albo po jej zakończeniu? Najpierw ustal kwotę zwrotu z gospodarzem w wątku wiadomości, a jeśli się zgodzi, przejdź do Centrum rozliczeń, aby poprosić o pieniądze. Jeśli w ciągu 72 godzin gospodarz nie zgodzi się na kwotę, o którą prosisz, skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc w mediacjach.
Prośba o zwrot
Jak poprosić o zwrot określonej kwoty w Centrum rozliczeń?
Zwroty za atrakcje
Dowiedz się, co zrobić, gdy podczas podróży przytrafi Ci się problem, który uniemożliwi Ci udział w atrakcji Airbnb.
Anulowanie rezerwacji w trakcie pobytu
Dowiedz się, jak działają zasady zwrotów i zmian rezerwacji pobytów i jak mogą pomóc w sytuacji, gdy miejsce lub udogodnienia nie spełniają Twoich oczekiwań.
Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc
Dowiedz się, jak Centrum rozliczeń pozwala Ci wysłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoją podróżą na Airbnb.
Dobra wiadomość – jeśli kwalifikujesz się do zwrotu, otrzymasz go automatycznie w ciągu 10 dni. A może nawet szybciej. Zwrot wyślemy od razu po anulowaniu, ale bank lub wydawca karty kredytowej może potrzebować więcej czasu – wszystko zależy od sposobu płatności i miejsca, w którym mieszkasz:
Kiedy otrzymasz zwrot
Sprawdź, kiedy otrzymasz zwrot i jak długo może to potrwać w zależności od formy płatności i regionu.
Automatyczne zwroty
Dowiedz się, gdzie i kiedy możesz uzyskasz zwrot, jeśli spełniasz wymagania.