Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Co zrobić, gdy gospodarz zastąpi zarezerwowaną ofertę inną?

    To od Ciebie zależy, czy przyjmiesz alternatywną ofertę gospodarza.

    Przed zapłaceniem za rezerwację

    Jeśli nie masz jeszcze potwierdzonej rezerwacji, a gospodarz zaproponuje Ci inną ofertę z puli wcześniej omawianych, możesz ją zarezerwować lub poszukać innego miejsca. Nie masz obowiązku przyjmowania nowej oferty. Jeśli zamierzasz dokonać rezerwacji, sprawdź, czy nowe miejsce będzie Ci odpowiadać.

    Po zapłaceniu za rezerwację

    Jeśli Twój gospodarz prosi Cię o zatrzymanie się w innym miejscu niż pierwotnie zarezerwowane, a Tobie ta zamiana odpowiada, Ty lub Twój gospodarz może zmienić rezerwację. Przed zaakceptowaniem zmiany sprawdź szczegóły nowej oferty i rezerwacji.

    Jeśli zamiana Ci nie odpowiada lub Twój gospodarz prosi Cię o nią bez oficjalnej zmiany rezerwacji za pośrednictwem Airbnb, poproś gospodarza o jej dokonanie, żeby można było ubiegać się o zwrot lub znaleźć inne miejsce, które bardziej Ci odpowiada.

    Po zameldowaniu

    Jeśli jesteś już na miejscu i masz wrażenie, że rezerwowałeś inną ofertę, przekaż wymagane dowody, a dzięki naszym Zasadom zwrotów dla Gości otrzymasz faktycznie rezerwowaną ofertę lub należny zwrot.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?