Instrukcje
•
Gość
Gospodarz musi anulować pobyt
Gospodarz musi anulować pobyt
Jeśli gospodarz poinformuje Cię, że jednak nie może Cię przyjąć, nie anuluj rezerwacji. Zamiast tego prześlij gospodarzowi wiadomość z prośbą o anulowanie po jego stronie. To rozwiązanie pozwoli Ci otrzymać pełny zwrot.
Gdy gospodarz anuluje rezerwacje, znajdź dla siebie nowe miejsce na pobyt lub poproś o pełny zwrot obejmujący również opłaty serwisowe.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- GośćGdy gospodarz anuluje rezerwacjęJeśli gospodarz anuluje Twoją rezerwację, automatycznie otrzymasz pełny zwrot.
- GospodarzZasady anulowania przez gospodarzaAnulowanie pobytu może utrudnić gościom realizację planów i wpływać na wiarygodność społeczności Airbnb – dlatego stosujemy kary w przypadku…
- GośćKiedy otrzymasz zwrotChociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 10 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regio…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj