Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Aktualizacje udostępniamy 1 i 15 dnia każdego miesiąca.

    Co zrobić, jeśli mój gospodarz musi anulować rezerwację?

    Uwaga: jeśli musisz anulować rezerwację z powodu koronawirusa, zapoznaj się z naszym artykułem na temat możliwości anulowania.

    Jeśli Twój gospodarz anulował już Twoją rezerwację, pełny zwrot został przetworzony automatycznie. Zanim zwrot pojawi się na Twoim koncie, może minąć od 1 do 15 dni roboczych, w zależności od regionu i sposobu płatności. Przeczytaj więcej o  zwrotach.

    Jeśli Twój gospodarz powiadomi Cię, że nie może Cię przyjąć pod swój dach, nie odwołuj pobytu za niego. Jeśli anulujesz rezerwację, w zależności od zasad anulowania gospodarza możesz utracić prawo do pełnego zwrotu.

    Zamiast tego wyślij gospodarzowi prośbę o anulowanie rezerwacji, by mieć pewność, że uzyskasz pełny zwrot kosztów. Aby wysłać prośbę o anulowanie:

    1. Przejdź do zakładki Podróże i znajdź tę, którą chcesz anulować.
    2. Kliknij Pokaż szczegóły podróży.
    3. Kliknij Zmień lub anuluj.
    4. Kliknij Anuluj rezerwację.
    5. Przy opcji Wybierz powód, wybierz Mój gospodarz musi anulować rezerwację.
    6. Obok opcji Czy gospodarz stwierdził, że nie może Cię już przyjąć?wybierz Tak.
    7. Kliknij Poproś gospodarza o anulowanie.

    Jeśli Twoja podróż rozpoczyna się w ciągu tygodnia, gospodarz ma 24 godziny na udzielenie Ci odpowiedzi. Przy dłuższym wyprzedzeniu ma na to 48 godzin. Jeśli Twój gospodarz zaakceptuje prośbę lub nie udzieli odpowiedzi, będziesz mieć możliwość znalezienia nowego zakwaterowania lub uzyskania pełnego zwrotu kosztów podróży, w tym opłat serwisowych. Jeśli gospodarz odrzuci prośbę, w ten sposób da Ci do zrozumienia, że nadal będzie mógł Cię przyjąć.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?