Jeśli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu, kontaktując się z gospodarzem lub gościem albo korzystając z Centrum pomocy, możesz poprosić nas o pomoc.
Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość SMS-em lub na czacie. Możesz sprawdzić, co się dzieje z bieżącym zgłoszeniem, lub wybrać Zgłoś nowy problem. Możesz też zadzwonić do nas pod numer +48 223072000.
Przeszukaj Centrum pomocy lub przejrzyj wszystkie tematy, aby znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania, od zakładania konta Airbnb po pisanie recenzji dla gospodarza lub gościa.
Wysłanie wiadomości to zazwyczaj najszybszy i najłatwiejszy sposób rozwiązywania problemów z ofertą lub rezerwacją.
Jeśli chcesz w bezpieczny sposób przesłać lub otrzymać pieniądze za coś, czego nie obejmowała cena rezerwacji, skorzystaj z Centrum rozliczeń. Jesteśmy również dostępni, aby pomóc w dojściu do porozumienia między Tobą a Twoim gospodarzem lub gościem.
Chcesz podzielić się z nami swoją opinią? Dowiedz się, jak przesłać skargę.