Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Skontaktuj się z obsługą klienta Airbnb, aby uzyskać pomoc

Jeśli nie znajdziesz rozwiązania swojego problemu, kontaktując się z gospodarzem lub gościem albo korzystając z Centrum pomocy, możesz poprosić nas o pomoc.

Skontaktuj się z obsługą klienta Airbnb

Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość SMS-em lub na czacie. Możesz sprawdzić, co się dzieje z bieżącym zgłoszeniem, lub wybrać Zgłoś nowy problem. Możesz też zadzwonić do nas pod numer +48 223072000.

Materiały do samodzielnego rozwiązywania problemów

Przeszukaj Centrum pomocy lub przejrzyj wszystkie tematy, aby znaleźć odpowiedzi na najczęstsze pytania, od zakładania konta Airbnb po pisanie recenzji dla gospodarza lub gościa.

Skontaktuj się z gospodarzem lub gościem

Wysłanie wiadomości to zazwyczaj najszybszy i najłatwiejszy sposób rozwiązywania problemów z ofertą lub rezerwacją.

Przesyłanie pieniędzy lub prośby o przesłanie pieniędzy w Centrum rozliczeń

Jeśli chcesz w bezpieczny sposób przesłać lub otrzymać pieniądze za coś, czego nie obejmowała cena rezerwacji, skorzystaj z Centrum rozliczeń. Jesteśmy również dostępni, aby pomóc w dojściu do porozumienia między Tobą a Twoim gospodarzem lub gościem.

Prześlij skargę

Chcesz podzielić się z nami swoją opinią? Dowiedz się, jak przesłać skargę.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje • Gość

    Kiedy otrzymasz zwrot

    Chociaż zwroty wysyłane są niemal natychmiast, większość z nich przychodzi w ciągu 15 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regionów realizacja przelewu trwa dłużej.
  • Instrukcje

    Jak Centrum rozliczeń może Ci pomóc

    Centrum rozliczeń pozwala Ci wysłać lub poprosić o pieniądze w związku z Twoim pobytem, usługą lub atrakcją.
  • Przewodnik • Gość

    AirCover dla gości

    Każda rezerwacja pobytu obejmuje AirCover dla gości. Jeśli wystąpi poważny problem z Twoim miejscem na Airbnb, którego gospodarz nie będzie w stanie rozwiązać, pomożemy Ci znaleźć podobną ofertę w porównywalnej cenie (w miarę dostępności) albo zwrócimy Ci pełną lub częściową kwotę za rezerwację.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj