Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    28 kwietnia: pomagamy przygotować się na przyszłe rezerwacje

    28 kwietnia: pomagamy przygotować się na przyszłe rezerwacje

    Dowiedz się więcej o naszych nowych zasadach dotyczących sprzątaniach oraz poznaj odpowiedzi na kolejne pytania gospodarzy.
    Autor: Airbnb, 28 kwi 2020
    Obejrzysz w 26 min
    Zaktualizowano 30 kwi 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Plan dokładniejszego sprzątania: wskazówki przygotowane pod nadzorem ekspertów zaczną obowiązywać w maju

    • Wsparcie finansowe: dzięki nowym informacjom w panelu łatwo ustalisz, które anulowania są uprawnione do wsparcia

    • Fundusz Wsparcia Superhostów: zapraszamy gospodarzy do składania wniosków, w przypadku których pierwszeństwo mają gospodarze z najdłuższym stażem mający trudności finansowe

    W najnowszych Aktualnościach dla Gospodarzy dyrektor generalny Brian Chesky odpowiadał na kolejne pytania z naszych spotkań i przekazał informacje o tym, co Airbnb robi, aby pomóc Wam przygotować się na nowych podróżnych. Oto najważniejsze informacje:

    Przedstawiamy nasz plan dokładniejszego sprzątania

    Goście chcą mieć teraz wyjątkową pewność, że sprzątanie traktujesz poważnie. Jednym z najlepszych sposobów, by ich o tym zapewnić, jest zupełnie nowe podejście do sprzątania. Z przyjemnością informujemy, że w przyszłym miesiącu startujemy z planem dokładniejszego sprzątania Airbnb. Co musisz wiedzieć:

    • Korzystając z pomocy ekspertów – w tym dr. Viveka Murthy’ego, byłego ministra zdrowia w USA – przygotowujemy nowe zasady dotyczące sprzątania
    • Dostępne już w maju zasady będą dotyczyły materiałów, technik dezynfekcji, instrukcji sprzątania poszczególnych pomieszczeń i nie tylko
    • Goście będą mogli w łatwy sposób odszukać i zidentyfikować gospodarzy przestrzegających nowych zasad

    Mamy nadzieję, że ta inicjatywa sprawi, iż goście ze spokojem będą mogli dokonywać kolejnych rezerwacji.

    W jaki sposób gospodarze mogą zadbać o przyszłe rezerwacje z naszą pomocą

    Niektórzy z Was zastanawiają się, w jaki sposób zachęcamy podróżnych do rezerwowania pobytów na Airbnb. Fundusze marketingowe mamy w tym momencie ograniczone, ale nadal pracujemy nad kilkoma ważnymi inicjatywami, które mają na celu zwiększenie liczby rezerwacji. Od cotygodniowych e-maili do gości po ulepszenia na naszej stronie i w aplikacji – robimy, co w naszej mocy, aby podróżni o nas nie zapomnieli i żeby Airbnb było ich pierwszą myślą, gdy znów będą mogli wyruszyć w podróż.

    Gospodarze też mogą nam w tym pomóc. Zastosowanie się do naszego planu dokładniejszego sprzątania, zaktualizowanie opisu oferty oraz drobne poprawki w oferowanym miejscu mogą zachęcić gości do przyszłych rezerwacji.

    Aktualne informacje na temat wsparcia finansowego i anulowań w związku z epidemią COVID-19

    Pojawiają się kolejne pytania na temat naszej polityki okoliczności wyjątkowych – zastanawiacie się, czy będzie ona miała zastosowanie do rezerwacji rozpoczynających się latem. Potrzebne są też wyjaśnienia na temat wsparcia finansowego, które ogłosiliśmy w zeszłym miesiącu.

    Niektóre zmiany w naszej polityce okoliczności wyjątkowych:

    • W przypadku rezerwacji dokonanych po 14 marca: gościom, którzy muszą anulować rezerwację z przyczyn związanych z epidemią COVID-19, nie przysługuje zwrot zgodnie z polityką okoliczności wyjątkowych, chyba że zachorują na COVID-19. W takich przypadkach obowiązywać będą ustalone przez Ciebie zasady anulowania.
    • W przypadku rezerwacji dokonanych przed 15 marca: w dalszym ciągu postępujemy zgodnie z rządowymi wytycznymi oraz zaleceniami ekspertów w dziedzinie ochrony zdrowia. Będziemy stosować zapisy naszej polityki w czasie obowiązywania ograniczeń dotyczących podróżowania. Na początku każdego miesiąca – lub częściej, jeśli wymagać tego będzie sytuacja – poinformujemy Cię, czy rezerwacje zaplanowane na kolejny miesiąc kwalifikują się do anulowania bez opłat zgodnie z naszą polityką okoliczności wyjątkowych. Zatem 1 maja potwierdzimy, czy nasza polityka będzie obowiązywała przy rezerwacjach, które powinny rozpocząć się w czerwcu.

    Niektóre z najnowszych informacji na temat wsparcia finansowego:

    • Prosiliście o to, abyśmy w bardziej widoczny sposób prezentowali wysokość wsparcia, dzięki czemu będziecie mogli lepiej wyliczyć zarobki.
    • Obecnie pracujemy nad aktualizacją panelu rezerwacji, w którym będą widoczne te płatności oraz pozostałe informacje na temat anulowania.
    • Gospodarze, którzy mieli na swoich kontach kwalifikujące się rezerwacje przed 8 kwietnia, powinni otrzymać pierwszą płatność przed 1 maja.

    Wyjaśniamy warunki korzystania z Funduszu Wsparcia Superhostów

    Kolejnym tematem, który często pojawia się w naszych spotkaniach, jest Fundusz Wsparcia Superhostów, który został stworzony, aby pomóc niektórym z naszych najbardziej doświadczonych gospodarzy mających trudności finansowe.

    • Na początek zapraszamy członków naszej społeczności, którzy są z nami najdłużej, co w praktyce oznacza, że posiadają status Superhost od co najmniej czterech lat. Porównujemy również tegoroczne zarobki tych gospodarzy z ubiegłym rokiem, aby upewnić się, że zapraszamy osoby, najbardziej poszkodowane obecną sytuacją.
    • Uprawnieni gospodarze zostaną zaproszeni przez Airbnb. Wysyłka zaproszeń już się rozpoczęła i potrwa do połowy maja.
    • Jeśli znajdziesz się w gronie zaproszonych, otrzymasz e-maila z linkiem do wniosku. Wyznaczyliśmy specjalny zespół, który zajmuje się przeglądaniem napływających wniosków. Odpowiedź powinna trafić do Ciebie w ciągu dwóch tygodni.

    Mamy nadzieję, że te najnowsze wiadomości zawierają odpowiedzi na niektóre z Twoich pytań dotyczących przyjmowania gości teraz i w przyszłości. Tak, towarzyszy nam spora dawka niepewności, ale wspólnie możemy zadbać o to, by znów można było podróżować ze spokojem ducha. Dziękujemy, że należysz do naszej społeczności.

    Od daty publikacji informacje w tym artykule mogły ulec zmianie.

    O nagranym filmie z nowymi informacjami od dyrektora generalnego: ten film jest dostępny w języku chińskim uproszczonym, francuskim, hiszpańskim, japońskim, koreańskim, niemieckim, portugalskim (odmiana brazylijska), rosyjskim i włoskim. Możesz wskazać swój język, korzystając z opcji wyboru na dole strony. Tłumaczenie bieżące Aktualności dla Gospodarzy i wypowiedzi dyrektora generalnego Briana Chesky’ego służy ułatwieniu komunikacji i nie stanowi autentycznego ani dosłownego zapisu spotkania. Tylko oryginalne wystąpienie w języku angielskim jest autentyczne.

    Najważniejsze wskazówki

    • Plan dokładniejszego sprzątania: wskazówki przygotowane pod nadzorem ekspertów zaczną obowiązywać w maju

    • Wsparcie finansowe: dzięki nowym informacjom w panelu łatwo ustalisz, które anulowania są uprawnione do wsparcia

    • Fundusz Wsparcia Superhostów: zapraszamy gospodarzy do składania wniosków, w przypadku których pierwszeństwo mają gospodarze z najdłuższym stażem mający trudności finansowe

    Airbnb
    28 kwi 2020
    Czy udało nam się pomóc?