Usługi i atrakcje muszą być wysokiej jakości i bezpieczne. Dlatego wymagamy od gospodarzy (w tym współgospodarzy) przestrzegania naszych podstawowych zasad dla gospodarzy oraz zasad bezpieczeństwa dotyczących usług i atrakcji.
Dowiedz się więcej o oczekiwaniach dotyczących bezpieczeństwa i jakości domu.
Oczekujemy, że gospodarze będą utrzymywać wysokie oceny w gwiazdkach i honorować potwierdzone rezerwacje.
Aby zapewnić wysokiej jakości usługę lub atrakcję, oferty gospodarzy muszą być również dokładne, gospodarze muszą być przygotowani, a gospodarze muszą szanować nieruchomość.
Gospodarze muszą zapewnić gościom obiecaną usługę lub atrakcję. Obejmuje to dokładność w następujących kwestiach:
Gospodarz musi być przygotowany na zapewnienie usługi lub atrakcji. Obejmuje to wykonanie następujących czynności:
Jeśli gość zapewnia miejsce lub usługę lub atrakcję odbywa się w miejscu publicznym, gospodarz musi powstrzymać się od uszkodzenia mienia i musi posprzątać po sobie.
Airbnb stawia na pierwszym miejscu bezpieczeństwo we wszystkich swoich ofertach i oczekujemy tego samego od gospodarzy usług i atrakcji. Oznacza to, że gospodarze muszą:
Kwestie dotyczące jakości i bezpieczeństwa mogą się różnić w zależności od rodzaju aktywności, a gospodarze są odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości i bezpiecznej oferty. Przedstawiliśmy dodatkowe oczekiwania wobec gospodarzy świadczących następujące usługi lub atrakcje:
Dokładamy wszelkich starań, aby egzekwować te zasady. Gdy zostaną zgłoszone naruszenia tych zasad, gospodarze lub ich oferty mogą zostać zawieszone lub usunięte z platformy. Gospodarze będą pociągnięci do odpowiedzialności za naruszenia przez swoich współgospodarzy i asystentów.
Airbnb może również podjąć inne działania, takie jak wystawianie ostrzeżeń, anulowanie nadchodzącej lub aktywnej rezerwacji, zwrot kosztów gościowi z wypłaty gospodarza lub wymaganie od gospodarzy przedstawienia dowodu, że rozwiązał problemy, zanim będzie mógł ponownie przyjmować gości.
Ponadto gospodarz, który anuluje potwierdzoną rezerwację lub zostanie uznany za odpowiedzialnego za anulowanie, może ponieść inne konsekwencje, takie jak opłaty za anulowanie. Airbnb może zrezygnować z opłat za anulowanie i, w niektórych przypadkach, z innych konsekwencji, jeśli gospodarz anuluje pobyt z określonego uzasadnionego powodu, na który nie miał wpływu. Szczegóły znajdziesz w naszych Zasadach anulowania usług i atrakcji przez gospodarza.
Gospodarze mogą odwołać się od decyzji, kontaktując się z obsługą klienta lub korzystając z linku, który podajemy w e-mailu z egzekwowaniem przepisów, aby rozpocząć proces odwołania. Sprawdzimy i weźmiemy pod uwagę wszelkie dodatkowe szczegóły podane przez gospodarza.