Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Zasady dla społeczności • Gospodarz atrakcji

Podstawowe zasady dla gospodarzy oraz zapewnianie bezpieczeństwa usług i atrakcji

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Usługi i atrakcje muszą być wysokiej jakości i bezpieczne. Dlatego wymagamy od gospodarzy (w tym współgospodarzy) przestrzegania naszych podstawowych zasad dla gospodarzy oraz zasad bezpieczeństwa dotyczących usług i atrakcji.

Dowiedz się więcej o oczekiwaniach dotyczących bezpieczeństwa i jakości domu.

Podstawowe zasady dla gospodarzy dotyczące usług i atrakcji

Oczekujemy, że gospodarze będą utrzymywać wysokie oceny w gwiazdkach i honorować potwierdzone rezerwacje.

Aby zapewnić wysokiej jakości usługę lub atrakcję, oferty gospodarzy muszą być również dokładne, gospodarze muszą być przygotowani, a gospodarze muszą szanować nieruchomość.

Zgodność z opisem

Gospodarze muszą zapewnić gościom obiecaną usługę lub atrakcję. Obejmuje to dokładność w następujących kwestiach:

  • Tożsamość gospodarza: osoba świadcząca usługę lub atrakcję musi być konkretnym gospodarzem lub współgospodarzem ujawnionym gościowi przed rozpoczęciem atrakcji.
  • Informacje O lokalizacji: goście powinni mieć możliwość znalezienia usługi lub atrakcji.
  • Wymagania wobec gości: oferta powinna zawierać wszelkie wymagania wobec gości (np. poziom umiejętności lub wymagania dotyczące wyposażenia).
  • Godzina rozpoczęcia i zakończenia: usługa lub atrakcja musi się rozpocząć i zakończyć w godzinach reklamowanych gościom.
  • Szczegóły rezerwacji: gospodarz nie może zmienić potwierdzonych szczegółów rezerwacji (np. ceny, godziny, daty i lokalizacji) bez zgody gościa i musi dotrzymać wszelkich zobowiązań podjętych wobec gościa.

Gotowość

Gospodarz musi być przygotowany na zapewnienie usługi lub atrakcji. Obejmuje to wykonanie następujących czynności:

  • Gdy gospodarz wybierze miejsce, musi upewnić się, że jest ono odpowiednie do aktywności, jest czyste i gotowe o godzinie rozpoczęcia.
  • Gospodarz musi dostarczyć sprzęt lub inne materiały niezbędne do aktywności, z wyjątkiem przedmiotów, które gospodarz powinien zabrać ze sobą przed dokonaniem rezerwacji. Te urządzenia i materiały muszą być czyste i w dobrym stanie.

Szacunek dla nieruchomości

Jeśli gość zapewnia miejsce lub usługę lub atrakcję odbywa się w miejscu publicznym, gospodarz musi powstrzymać się od uszkodzenia mienia i musi posprzątać po sobie.

Zasady bezpieczeństwa dotyczące usług i atrakcji

Airbnb stawia na pierwszym miejscu bezpieczeństwo we wszystkich swoich ofertach i oczekujemy tego samego od gospodarzy usług i atrakcji. Oznacza to, że gospodarze muszą:

  • Zapewnij wszystkie niezbędne środki bezpieczeństwa i upewnij się, że wszystkie dostarczone urządzenia są bezpieczne i sprawne.
  • Zapewnij odpowiednie szkolenie i instrukcje, aby zapobiec obrażeniom.
  • Zachowuj się odpowiedzialnie i nie stwarzaj zagrożenia dla uczestników.
  • Zorganizuj bezpieczne miejsca i zajmij się wszelkimi zagrożeniami bezpieczeństwa w wybranych przez gospodarza miejscach (np. napraw zagrożenia elektryczne lub przełącz się na bezpieczne miejsce).
  • Ujawnij zagrożenia bezpieczeństwa, które są związane z wynajmowanym miejscem (np. dostępne zbiorniki wodne lub duża wysokość) i że goście nie będą oczekiwać obecności.
  • Osobiste prowadzenie działalności w całości i brak osób trzecich niewymienionych jako gospodarz lub współgospodarz. Asystent może towarzyszyć zajęciu, ale może nie zapewnić usługi ani atrakcji.
  • Poinformuj gości, gdy przyprowadzasz do usługi lub atrakcji asystenta, który nie jest wymieniony jako gospodarz lub współgospodarz. Ujawnienie musi zostać dokonane przed zakończeniem bezpłatnego anulowania przez gościa i musi zawierać informację, że asystent jest wyłącznie wybrany i nadzorowany przez gospodarza.
  • Upewnij się, że miejsce i wyposażenie są higieniczne.
  • Przygotuj się na sytuacje awaryjne.

Dodatkowe oczekiwania dotyczące zajęć specjalistycznych

Kwestie dotyczące jakości i bezpieczeństwa mogą się różnić w zależności od rodzaju aktywności, a gospodarze są odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości i bezpiecznej oferty. Przedstawiliśmy dodatkowe oczekiwania wobec gospodarzy świadczących następujące usługi lub atrakcje:

Trzymanie gospodarzy zgodnie z tymi zasadami

Dokładamy wszelkich starań, aby egzekwować te zasady. Gdy zostaną zgłoszone naruszenia tych zasad, gospodarze lub ich oferty mogą zostać zawieszone lub usunięte z platformy. Gospodarze będą pociągnięci do odpowiedzialności za naruszenia przez swoich współgospodarzy i asystentów.

Airbnb może również podjąć inne działania, takie jak wystawianie ostrzeżeń, anulowanie nadchodzącej lub aktywnej rezerwacji, zwrot kosztów gościowi z wypłaty gospodarza lub wymaganie od gospodarzy przedstawienia dowodu, że rozwiązał problemy, zanim będzie mógł ponownie przyjmować gości.

Ponadto gospodarz, który anuluje potwierdzoną rezerwację lub zostanie uznany za odpowiedzialnego za anulowanie, może ponieść inne konsekwencje, takie jak opłaty za anulowanie. Airbnb może zrezygnować z opłat za anulowanie i, w niektórych przypadkach, z innych konsekwencji, jeśli gospodarz anuluje pobyt z określonego uzasadnionego powodu, na który nie miał wpływu. Szczegóły znajdziesz w naszych Zasadach anulowania usług i atrakcji przez gospodarza.

Atrakcyjne naruszenia

Gospodarze mogą odwołać się od decyzji, kontaktując się z obsługą klienta lub korzystając z linku, który podajemy w e-mailu z egzekwowaniem przepisów, aby rozpocząć proces odwołania. Sprawdzimy i weźmiemy pod uwagę wszelkie dodatkowe szczegóły podane przez gospodarza.

Czy ten artykuł jest pomocny?
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj