Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje

Materiały na temat bezpieczeństwa w USA

Ten artykuł został przetłumaczony automatycznie.

Pamiętaj: w nagłych wypadkach lub jeśli zagrożone jest Twoje bezpieczeństwo, natychmiast skontaktuj się z lokalną policją lub służbami ratunkowymi.

Niezależnie od tego, czy jesteś gospodarzem, czy podróżujesz, przygotowaliśmy kilka materiałów, które pomogą Ci w tym zakresie.

Dane kontaktowe w nagłej sytuacji

  • Emergency—Medical/Fire/Police: 911
  • National Domestic Violence Hotline: 1-800-799-SAFE (7233)
  • National Sexual Assault Hotline: 1-800-656-HOPE (4673)
  • National Substance Abuse and Mental Health [SAMHSA]: 1-800-662-HELP (4357)
  • National Human Trafficking Hotline: 1-888-373-7888
  • Handel narkotykami: US DEA

Podróże i dokumentacja

Samobójstwo i samookaleczenie

Zdrowie i choroba

Specjalne aspekty planowania

Bezpieczeństwo windy

  • W przypadku gospodarzy, którzy zastanawiają się nad zainstalowaniem wind mieszkalnych lub którzy już to zrobili, ważne jest, aby zapoznać się z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa wydanymi przez Komisję ds. Bezpieczeństwa Produktów Konsumenckich (CPSC), aby chronić się przed przerwami w windach mieszkalnych. Zapoznaj się z zaleceniami i wskazówkami CPSC.

Chętnie Ci pomożemy

W nagłych wypadkach skontaktuj się z lokalnymi służbami ratunkowymi lub organami ścigania, aby uzyskać pomoc.

W przypadku innych problemów związanych z bezpieczeństwem jesteśmy dostępni 24 godziny na dobę. Dowiedz się więcej o tym, jak skontaktować się z nami w naszym Centrum pomocy.

Bardzo poważnie traktujemy groźby samobójstwa i samookaleczenia i możemy skontaktować się z władzami, aby poprosić o sprawdzenie dobrego samopoczucia, jeśli zostaniemy powiadomieni, że istnieje bezpośrednie zagrożenie dla bezpieczeństwa.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Instrukcje • Gospodarz

    Zwróć pieniądze gościowi

    Sposób, w jaki gospodarze zwracają pieniądze gościom, zależy od tego, czy odbywa się to w trakcie zameldowania lub po nim, czy po rozpoczęciu rezerwacji.
  • Instrukcje • Gospodarz domu

    Jeśli gość anuluje

    Jeśli gość anuluje rezerwację, powiadomimy Cię o tym i automatycznie odblokujemy dany termin w kalendarzu, aby inni goście mogli zarezerwować Twoją ofertę.
  • Instrukcje • Gospodarz

    Kiedy otrzymasz wypłatę

    Wypłaty wysyłamy zazwyczaj około 24 godzin po zameldowaniu się gościa w związku z pobytem w domu oraz po ukończeniu usługi lub atrakcji. To, kiedy otrzymasz wypłatę, może jednak zależeć od kilku czynników.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj