To get started, tell us more about your place
Na czym polega przyjmowanie gości
Wybierz, czego chcesz wymagać od gości
Zdecyduj, ilu gości i na jak długo może się zatrzymać w Twoim miejscu. Przygotuj regulamin domu, którego goście będą musieli przestrzegać podczas pobytu.
Dowiedz się więcej
Decyduj, kiedy przyjąć gości
Zablokuj w kalendarzu te daty, które chcesz – Twoje miejsce nie musi być dostępne przez jakąś konkretną minimalną liczbę dni.
Dowiedz się więcej
Podaj swoją stawkę
Cena zależy od Ciebie. Nasze narzędzia i analizy pomogą Ci ustalić konkurencyjne ceny za dzień w Twojej okolicy.
Dowiedz się więcej
Spraw, by goście czuli się mile widziani
Postępuj zgodnie z naszymi wytycznymi dotyczącymi udogodnień i wyników, aby zapewnić gościom przyjemne pobyty i otrzymywać świetne recenzje.
Dowiedz się więcej
Dołącz do dynamicznej społeczności gospodarzy
Stwórz niezapomniane atrakcje dla podróżnych i zarabiaj, realizując swoje pasje.
Darrel
Przyjmuje gości w małym domku w Atlancie
Przejrzyj niektóre małe domki
Candida i Jeff
Przyjmują gości w domu w Joshua Tree
Przejrzyj niektóre domy
Ryo
Przyjmuje gości w gospodarstwie agroturystycznym w Komatsu
Przejrzyj niektóre gospodarstwa agroturystyczne
Sophie
Przyjmuje gości w lofcie w Paryżu
Przejrzyj niektóre lofty
Nancy
Przyjmuje gości w prywatnym pokoju w San Francisco
Przejrzyj niektóre prywatne pokoje
Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem
Ubezpieczenie i ochrona dla gospodarzy
Aby ochronić Cię od wypadku, każdą rezerwację na Airbnb obejmuje ubezpieczenie od uszkodzenia mienia do 1 miliona USD i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej do 1 miliona USD.
Wskazówki i wsparcie dotyczące bezpieczeństwa w związku z COVID-19
Chcąc chronić zdrowie naszej społeczności, nawiązaliśmy współpracę z ekspertami, aby stworzyć zasady bezpieczeństwa dla wszystkich członków społeczności oraz instrukcje sprzątania dla gospodarzy.
Wymagania względem gości
Aby zapewnić gospodarzom spokój ducha, oferujemy weryfikację tożsamości gości i umożliwiamy sprawdzenie recenzji uzyskanych od innych gospodarzy, zanim goście zarezerwują pobyt. Nasze nowe Zasady dotyczące standardów gości określają wyższe oczekiwania dotyczące zachowania.
Chętnie Ci pomożemy
Całodobowa obsługa klienta
Nasza obsługa klienta jest do Twojej dyspozycji przez telefon, e-mail i czat – niezależnie od tego, czy potrzebujesz pomocy przy utworzeniu oferty, czy masz obawy dotyczące gości.
Narzędzia, dzięki którym odniesiesz sukces
Nasze narzędzia pomogą Ci ustalić odpowiednie stawki, zarządzać rezerwacjami, wysyłać wiadomości do gości, otrzymywać płatności, śledzić zarobki itd.
Analizy tworzone pod kątem Twoich potrzeb
Będziemy dzielić się lokalnymi trendami w podróżowaniu. Otrzymasz też podpowiedzi, co poprawić lub ulepszyć, aby uzyskać lepsze recenzje i rozwijać swoją działalność.
Edukacja i szkolenia
Przeczytaj wskazówki w Centrum wiedzy, weź udział w bezpłatnym webinarze poświęconym podstawom przyjmowania gości i poznaj innych gospodarzy w Centrum społeczności.
Chcesz zostać gospodarzem?
Stwórz ofertę pasującą do Twojego stylu – podpowiemy Ci, jak sprawić, aby Twoje miejsce nabrało blasku. Rozpocznij teraz – dokończyć możesz później.