Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Ten materiał nie jest dostępny w wybranym języku, dlatego na razie możesz się z nim zapoznać w tej wersji językowej.

    Jak Airbnb chroni gospodarzy

    Dowiedz się więcej o ochronie Airbnb dla gospodarzy.
    Autor: Airbnb, 24 sie 2020
    Przeczytasz w 2 min
    Zaktualizowano 24 sie 2020

    Najważniejsze wskazówki

    • Wypadki i sytuacje, w których gospodarz musi wnioskować o odszkodowanie za uszkodzone mienie, zdarzają się rzadko – ale Airbnb zapewnia rozwiązania, które chronią zarówno gospodarzy, jak i gości

    • Gwarancja dla Gospodarzy i Program Ubezpieczenia Gospodarzy Airbnb obejmują wszystkie rezerwacje, zapewniając gospodarzowi ochronę do 1 miliona USD przy każdej rezerwacji

    • Globalna obsługa klienta przez całą dobę w 11 językach

    Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym gospodarzem, czy chcesz uzyskać dodatkowe informacje, zapewne będziesz mieć pytania o to, jak przed przyjęciem gości zabezpieczyć swoje miejsce i swoje rzeczy. Wypadki oraz sytuacje, w których gospodarz musi wnioskować o odszkodowanie za uszkodzone mienie, zdarzają się bardzo rzadko, ale Airbnb zapewnia liczne rozwiązania, które chronią zarówno gospodarzy, jak i gości.

    „Mieliśmy rezerwacje od osób, które były nam zupełnie obce” – wspomina swoje początkowe wątpliwości Guy, gospodarz z San Francisco. „Dowiedzieliśmy się jednak o ochronie Airbnb. To nas przekonało, że będziemy bezpieczni i że warto spróbować”. I okazało się, że było warto. „Przyjęliśmy ponad 120 gości i nie mieliśmy ani jednego powodu, by żądać odszkodowania”.

    Identyfikacja tożsamości gości i inne wymagania

    Przed zarezerwowaniem pobytu goście muszą podać swoje imię i nazwisko, datę urodzenia, numer telefonu, adres e-mail oraz formę płatności. Gospodarze mogą też wymagać od gości, aby przed dokonaniem rezerwacji dodali do konta Airbnb kopię swojego dokumentu tożsamości.

    Warto stworzyć regulamin domu, w którym poinformujesz gości na przykład o ograniczeniach dotyczących maksymalnej liczby gości lub obecności zwierząt w domu. Wszyscy goście muszą zaakceptować Twój regulamin domu, zanim dokonają rezerwacji. Jeśli goście zarezerwowali Twoje miejsce natychmiastowo, w razie konieczności taką rezerwację możesz anulować bez ponoszenia kary.

    Profile i recenzje

    Oprócz weryfikacji tożsamości, która zapewni Ci święty spokój, Airbnb pomoże Ci poznać gości, zanim zarezerwują pobyt u Ciebie. Możesz zobaczyć ich profile i przeczytać recenzje od poprzednich gospodarzy. A ponieważ goście i gospodarze mogą się wzajemnie oceniać dopiero po zakończeniu pobytu, masz pewność, że opinia na Twój temat zostanie napisana na podstawie rzeczywistych odczuć drugiej strony. Możesz też skorzystać z bezpiecznego komunikatora Airbnb, by zadać gościom pytania i poinformować ich o swoich oczekiwaniach, zanim do Ciebie przyjadą.

    Dzięki ochronie Airbnb mamy pewność, że możemy bezpiecznie wynająć nasze miejsce.
    Guy,
    San Francisco

    Ochrona nieruchomości

    Gwarancja dla Gospodarzy Airbnb zapewnia bezpłatną ochronę mienia o wartości do 1 miliona USD przy każdej rezerwacji. Roszczenia można przesyłać bezpośrednio w Centrum rozliczeń Airbnb.

    Bezpieczeństwo konta

    Airbnb chroni Twoje konto na kilka sposobów: wymaga dodatkowego uwierzytelnienia podczas logowania na nowym telefonie lub komputerze i wysyła użytkownikom powiadomienia o zmianach na koncie. Jeśli wszystko będziesz robić na naszej platformie (komunikować się, obsługiwać rezerwacje i płatności), możesz liczyć na ochronę wynikającą z Gwarancji dla Gospodarzy Airbnb.

    Ubezpieczenie od wypadków

    Airbnb zapewnia również bezpłatny Program Ubezpieczenia Gospodarzy, który pokrywa roszczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej do 1 miliona USD. Polisa ta zapewnia ochronę w przypadku roszczeń przeciwko Tobie, gdy gość w trakcie pobytu w Twoim domu dozna uszczerbku na zdrowiu lub gdy jego rzeczy zostaną uszkodzone.

    • Automatycznie obejmuje każdą rezerwację
    • Roszczenia można przesyłać bezpośrednio przez Airbnb

    Całodobowa obsługa klienta

    Członkowie globalnego zespołu Airbnb mówią w 11 językach i przez całą dobę mogą Ci pomóc w następujących kwestiach:

    • Zmiana rezerwacji
    • Zwroty kosztów
    • Odszkodowania
    • Gwarancja dla Gospodarzy i ubezpieczenia
    • Mediacje

    Dzięki ochronie Airbnb i podstawowym środkom ostrożności z naszej strony zawsze możesz czuć się bezpiecznie. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Airbnb chroni swoich gości i gospodarzy, odwiedź Cenrum bezpieczeństwa Airbnb.

    Najważniejsze wskazówki

    • Wypadki i sytuacje, w których gospodarz musi wnioskować o odszkodowanie za uszkodzone mienie, zdarzają się rzadko – ale Airbnb zapewnia rozwiązania, które chronią zarówno gospodarzy, jak i gości

    • Gwarancja dla Gospodarzy i Program Ubezpieczenia Gospodarzy Airbnb obejmują wszystkie rezerwacje, zapewniając gospodarzowi ochronę do 1 miliona USD przy każdej rezerwacji

    • Globalna obsługa klienta przez całą dobę w 11 językach

    Airbnb
    24 sie 2020
    Czy udało nam się pomóc?