Jak działają anulowania w przypadku pobytów

Na Airbnb gospodarze decydują, które zasady anulowania zaoferować gościom, a goście mogą zapoznać się z nimi przed dokonaniem rezerwacji.

Elastyczne

  • Bezpłatne anulowanie nie później niż 14 dni przed zameldowaniem (godzinę zameldowania możesz sprawdzić w e-mailu z potwierdzeniem). Jeśli rezerwacja została dokonana mniej niż 14 dni przed zameldowaniem, możesz ją anulować bezpłatnie w ciągu 48 godzin, o ile do zameldowania pozostało nie mniej niż 24 godziny.
  • Goście mogą otrzymać pełny zwrot stawki dobowej oraz opłaty za sprzątanie (bez opłaty serwisowej), jeśli anulują rezerwację nie później niż 24 godziny przed zameldowaniem
1 dzień przed
czw., 4 cze
15:00
Przykład

Jeśli gość chce uzyskać pełny zwrot, musi anulować rezerwację nie później niż pełne 24 godziny przed godziną zameldowania (podaną w e-mailu z potwierdzeniem), uwzględniając lokalny czas oferty. Opłata serwisowa nie zostanie zwrócona, chyba że gość anuluje rezerwację w odpowiednim czasie.

Przyjazd
pt., 5 cze
15:00

Jeśli gość anuluje w ciągu 24 godzin przed zameldowaniem, koszt pobytu za pierwszy dzień nie jest zwracany.

Wyjazd
pon., 8 cze
11:00

Jeśli gość przybędzie na miejsce i zdecyduje się na wcześniejszy wyjazd, otrzymasz pełny zwrot za wszystkie niewykorzystane dni pobytu, licząc po upływie 24 godzin od momentu anulowania rezerwacji.



Uwaga: goście nie otrzymają zwrotu opłaty serwisowej Airbnb, jeśli uzyskali 3 takie zwroty w ciągu ostatnich 12 miesięcy lub jeśli anulowana rezerwacja nakłada się z inną, aktualną rezerwacją.


Częste pytania

Czy goście otrzymują zwrot opłaty za sprzątanie?

Opłata za sprzątanie zostanie zwrócona, jeśli gość anuluje rezerwację przed rozpoczęciem pobytu.

Czy goście mogą otrzymać zwrot za ofertę, jeśli nie spełnia ona ich oczekiwań?

Pomożemy gościom znaleźć nowe miejsce na pobyt lub zwrócimy im koszty, jeśli do wynajętego miejsca nie będzie można się dostać, będzie ono brudne, będzie w nim niebezpiecznie lub jeśli będzie mieszkać w nim zwierzę, o którym gospodarz nie wspomniał w opisie oferty. Dowiedz się więcej

Czy goście mogą otrzymać pełny zwrot, jeśli gospodarz nie może lub nie chce rozwiązać problemu?

Goście powinni skontaktować się z nami w ciągu 24 godzin od wystąpienia problemu. W kwalifikujących się przypadkach anulujemy rezerwację i zwrócimy pieniądze.

Co zrobić, gdy gość musi anulować rezerwację ze względu na nieprzewidzianą sytuację?

Możliwe, że zwrócimy Ci pieniądze, jeśli gość musi anulować rezerwację z powodu awaryjnej sytuacji. Dowiedz się więcej

Ile czasu zajmuje uzyskanie zwrotu?

Zwroty wysyłamy natychmiast po anulowaniu rezerwacji i zazwyczaj trafiają one na konto w ciągu 3–5 dni, jednak w zależności od formy płatności realizacja przelewu może zająć nawet 15 dni. W niektórych krajach, takich jak Brazylia czy Indie, może to potrwać nawet do 2 miesięcy.