Zasady Anulowania

Airbnb umożliwia gospodarzom wybór spośród trzech rodzajów Zasad Anulowania rezerwacji (Elastycznych, Średnio Rygorystycznych, Rygorystycznych), które chronią zarówno gospodarzy, jak i gości. Bardzo Rygorystyczne Zasady Anulowania obowiązują tylko w szczególnych przypadkach, wyłącznie dla zaproszonych gości. Długoterminowe Zasady Anulowania dotyczą wszystkich rezerwacji obejmujących 28 lub więcej dni. Każda oferta i rezerwacja na naszej stronie zawiera jednoznaczne zasady anulowania. Goście mogą anulować rezerwację i zapoznać się z obowiązującymi karami, przeglądając plany swoich podróży, a następnie klikając "Anuluj" przy odpowiedniej rezerwacji. Po wysłaniu przez gościa prośby o rezerwację, gospodarz może zobaczyć liczbę rezerwacji anulowanych przez niego w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Elastyczne: Pełny zwrot kosztów do 1 dnia przed przyjazdem, oprócz opłat serwisowych

  • Opłaty za sprzątanie są zawsze zwracane, jeśli gość nie wykorzysta rezerwacji (nie pojawi się na miejscu).
  • Opłata Serwisowa Airbnb nie podlega zwrotowi.
  • Koszt zakwaterowania (suma pobranych opłat za noclegi) podlega zwrotowi w pewnych okolicznościach opisanych poniżej.
  • Jeżeli którakolwiek ze stron zechce złożyć skargę, musi o tym powiadomić Airbnb w ciągu 24 godzin od przyjazdu.
  • Airbnb będzie pełnić rolę mediatora, gdy będzie to konieczne, oraz podejmuje ostateczne decyzje w sporach.
  • Rezerwacja jest formalnie anulowana z chwilą kliknięcia przez gościa w przycisk anulowania na stronie potwierdzenia anulowania, którą znajdziesz, przechodząc z Panelu głównego > Moje podróże > Zmień lub anuluj.
  • Zasady Anulowania mogą ustępować pierwszeństwa Zasadom Zwrotów dla Gości, wystąpieniu okoliczności wyjątkowych lub odwołaniu rezerwacji przez Airbnb zgodnie z Warunkami Świadczenia Usług. Zapoznaj się z tymi wyjątkami.
  • Odpowiednie podatki zostaną pobrane i przekazane.
1 dzień przed
czw, 30 mar
15:00
Przyjazd
pia, 31 mar
15:00
Wyjazd
pon, 03 kwi
11:00
Przykład

Aby uzyskać pełny zwrot kosztów zakwaterowania, anulowanie rezerwacji musi zostać dokonane na co najmniej 24 godziny przed przyjazdem, uwzględniając lokalny czas oferty (lub do godz. 15:00, jeśli godzina nie jest podana). Przykładowo, gdy przyjazd planowany jest na piątek, anulować rezerwację należy w czwartek w tym samym tygodniu.

Jeśli gość anuluje rezygnację na mniej niż 24 godziny przed planowanym przyjazdem, opłata za 1 noc nie jest zwracana.

Jeśli gość przybędzie na miejsce i zdecyduje się na wcześniejszy wyjazd, opłata za niewykorzystane dni pobytu - licząc po upływie 24 godzin od chwili oficjalnego anulowania - zwracana jest w pełnej wysokości.