Instrukcje
•
Gość
Płatności i odrzucone prośby o rezerwację
Płatności i odrzucone prośby o rezerwację
Jeśli Twoja prośba wygaśnie lub zostanie odrzucona przez gospodarza, pobierzemy od Ciebie tylko opłatę serwisową Airbnb.
W zależności od Twojej formy płatności kwota może zostać tymczasowo autoryzowana („wstrzymana”) lub potraktowana jak zwrot.
Jeśli Twoja forma płatności jest autoryzowana
W przypadku niektórych form płatności i w niektórych lokalizacjach cała kwota rezerwacji musi zostać autoryzowana w chwili, gdy wysyłasz gospodarzowi prośbę.
- Jeśli Twoja prośba zostanie zaakceptowana, pobierzemy od Ciebie płatność.
- Jeśli prośba zostanie odrzucona lub wygaśnie, autoryzacja zniknie lub pojawi się w formie zwrotu – w takim przypadku przesłanie pieniędzy z powrotem na Twoje konto może potrwać maksymalnie 7 dni, w zależności od Twojego banku.
Jeśli forma płatności jest obciążana
W przypadku niektórych form płatności lub w niektórych lokalizacjach cała kwota rezerwacji musi zostać pobrana w chwili, gdy wysyłasz gospodarzowi prośbę.
- Jeśli gospodarz zaakceptuje prośbę, obciążenie pozostanie bez zmian, a Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona.
- Jeśli prośba zostanie odrzucona lub wygaśnie, otrzymasz zwrot automatycznie – w zależności od Twojego banku może to potrwać maksymalnie 10 dni, zanim pieniądze znajdą się na Twoim koncie.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
- GośćCo dzieje się, gdy moja prośba o rezerwację zostaje odrzucona lub wygaśnie?Jeśli Twój gospodarz odrzuci Twoją rezerwację lub nie odpowie na nią w ciągu 24 godzin, nie pobierzemy od Ciebie należności. Możesz wtedy za…
- GośćJak przyspieszyć unieważnienie autoryzacji i realizację zwrotuCzas przetwarzania w przypadku unieważnienia autoryzacji i realizacji zwrotów zależy od formy płatności, dlatego nie można przyspieszyć tego…
- GośćDlaczego wstrzymano moją metodę płatności, po złożeniu przeze mnie prośby o rezerwację?Podczas rezerwowania możemy autoryzować Twoją formę płatności. Kiedy rezerwacja zostanie zaakceptowana, pobierzemy opłatę z Twojego rachunku…
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj