Instrukcje
•
Gospodarz atrakcji
Zwrot kosztów dla gościa atrakcji Airbnb
Zwrot kosztów dla gościa atrakcji Airbnb
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji:
- Otwórz Centrum rozliczeń i kliknij Wyślij pieniądze.
- Wybierz gościa, któremu chcesz przesłać pieniądze, i kliknij Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji.
- Kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
- Kliknij Profil , a następnie Włącz tryb gospodarza .
- Kliknij Rezerwacje i wybierz jedną rezerwację.
- Przejdź do sekcji Prześlij pieniądze lub poproś o nie.
- Kliknij Wyślij pieniądze, a następnie Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji, i kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
- Kliknij Profil , a następnie Włącz tryb gospodarza .
- Kliknij Rezerwacje i wybierz jedną rezerwację.
- Przejdź do sekcji Prześlij pieniądze lub poproś o nie.
- Kliknij Wyślij pieniądze, a następnie Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji, i kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
- Otwórz Centrum rozliczeń i kliknij Wyślij pieniądze.
- Wybierz gościa, któremu chcesz przesłać pieniądze, i kliknij Dalej.
- W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji.
- Kliknij Dalej.
- Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
- Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Czy ten artykuł jest pomocny?
Powiązane artykuły
Zmiany i anulowania
Pomożemy Ci poradzić sobie z anulowaniem lub zmianą rezerwacji i wyjaśnimy, co się dzieje po wprowadzeniu zmian.Zarządzanie atrakcją
Uzyskaj ważne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci zarządzać rezerwacjami i kalendarzem.Jak anulować rezerwację atrakcji?
Gdy przejdziesz przez procedurę anulowania, będziesz mieć możliwość sprawdzenia kwoty zwrotu, zanim potwierdzisz zmianę.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj