Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gospodarz atrakcji

Zwrot kosztów dla gościa atrakcji Airbnb

If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.

Guest cancellations within the cancellation window

If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.

Aby zwrócić gościowi koszty rezerwacji:

  1. Otwórz Centrum rozliczeń i kliknij Wyślij pieniądze.
  2. Wybierz gościa, któremu chcesz przesłać pieniądze, i kliknij Dalej.
  3. W sekcji Wybierz powód wskaż opcję, która najlepiej odpowiada Twojej sytuacji.
  4. Kliknij Dalej.
  5. Wpisz kwotę zwrotu i napisz wiadomość do gościa.
  6. Kliknij Dalej, a następnie Wyślij.

Host cancellations

If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.

Learn more about canceling an Experience as a Host.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

  • Zmiany i anulowania

    Pomożemy Ci poradzić sobie z anulowaniem lub zmianą rezerwacji i wyjaśnimy, co się dzieje po wprowadzeniu zmian.
  • Zarządzanie atrakcją

    Uzyskaj ważne wskazówki i narzędzia, które pomogą Ci zarządzać rezerwacjami i kalendarzem.
  • Jak anulować rezerwację atrakcji?

    Gdy przejdziesz przez procedurę anulowania, będziesz mieć możliwość sprawdzenia kwoty zwrotu, zanim potwierdzisz zmianę.
Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj