Sugestie pojawią się po wpisaniu danych wyszukiwania. Do przeglądania użyj strzałek w górę i w dół. Naciśnij Enter, aby wybrać. Jeśli wybierasz frazę, zostanie ona przesłana do wyszukiwania. Jeśli sugestia jest linkiem, przeglądarka przejdzie do tej strony.
Instrukcje
Gość

Zmień liczbę gości w rezerwacji

W razie potrzeby możesz wprowadzić zmiany w rezerwacji, np. dodać gościa lub usunąć osobę, która nie może przyjechać.

Jeśli chcesz po prostu udostępnić szczegóły podróży osobom, które uwzględnisz w rezerwacji, dowiedz się, jak dodać gości jako towarzyszy podróży.

Dodawanie lub usuwanie gości objętych rezerwacją

Dodawanie lub usuwanie na komputerze gości objętych rezerwacją

  1. Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz edytować.
  2. W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Zmień rezerwację.
  3. Zmień liczbę gości i kliknij Zapisz.
  4. Sprawdź wprowadzone zmiany i różnicę w cenie i kliknij Wyślij prośbę.


Jak cena może się zmienić po dodaniu lub usunięciu gości

W zależności od cen ustalonych przez gospodarza zmiana liczby gości może spowodować zmianę całkowitego kosztu rezerwacji. Jeśli gospodarz wymaga opłaty za dodatkowych gości, w większości przypadków dodatkowa opłata zostanie pobrana za pomocą pierwotnej formy płatności, gdy tylko gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę o zmianę rezerwacji.

W przypadku niektórych form płatności goście będą musieli zapłacić dodatkową kwotę w ciągu 48 godzin od zaakceptowania przez gospodarza prośby o zmianę rezerwacji.

Jeśli przysługuje Ci zwrot, zostanie on przekazany za pomocą pierwotnej formy płatności użytej w momencie dokonywania rezerwacji. To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Sprawdź, ile czasu zazwyczaj czeka się na zwrot.

Zanim Twoja prośba o zmianę rezerwacji zostanie potwierdzona, gospodarz musi ją zaakceptować

Po przesłaniu prośby o zmianę rezerwacji w celu dodania gości ważne jest, aby przed ich przyjazdem poczekać na zgodę gospodarza. Gospodarz musi najpierw potwierdzić, że może przyjąć inną liczbę osób.

Jeśli gospodarz zaakceptuje zmianę, otrzymasz potwierdzenie, a rezerwacja zostanie zaktualizowana, aby odzwierciedlić nowe szczegóły.

Jeśli gospodarz nie odpowiada na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji

Jeśli gospodarz nie odpowie na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji, wyślij wiadomość, aby mu o niej przypomnieć.

Jeśli po zarezerwowaniu pobytu okaże się, że jednak nie możesz przyjechać

Nie ma możliwości przeniesienia rezerwacji na inną osobę. Jeśli nie możesz skorzystać z rezerwacji, musisz ją anulować i poprosić innego gościa o ponowne zarezerwowanie pobytu.

W zależności od zasad anulowania wybranych przez gospodarza może obowiązywać opłata za anulowanie. Ponadto koszt ponownie zarezerwowanego pobytu może się różnić od kosztu pierwotnej rezerwacji.

Rezerwacja pobytu w hotelu

W przypadku niektórych pobytów w hotelu zmiana rezerwacji może wymagać skontaktowania się bezpośrednio z obiektem.

Czy ten artykuł jest pomocny?

Powiązane artykuły

Uzyskaj pomoc dotyczącą m.in. rezerwacji i konta.
Zaloguj się lub zarejestruj