Zmień liczbę gości w rezerwacji
W razie potrzeby możesz wprowadzić zmiany w rezerwacji, np. dodać gościa lub usunąć osobę, która nie może przyjechać.
Jeśli chcesz po prostu udostępnić szczegóły podróży osobom, które uwzględnisz w rezerwacji, dowiedz się, jak dodać gości jako towarzyszy podróży.
Dodawanie lub usuwanie gości objętych rezerwacją
Dodawanie lub usuwanie na komputerze gości objętych rezerwacją
- Otwórz Podróże i kliknij rezerwację, którą chcesz edytować.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień liczbę gości i kliknij Zapisz.
- Sprawdź wprowadzone zmiany i różnicę w cenie i kliknij Wyślij prośbę.
Dodawanie lub usuwanie gości objętych rezerwacją w aplikacji Airbnb
- Kliknij Podróże i wybierz podróż, którą chcesz zmienić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień liczbę gości i kliknij Zapisz.
- Sprawdź wprowadzone zmiany i różnicę w cenie i kliknij Wyślij prośbę.
Dodawanie lub usuwanie gości objętych rezerwacją w aplikacji Airbnb
- Kliknij Podróże i wybierz podróż, którą chcesz zmienić.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień liczbę gości i kliknij Zapisz.
- Sprawdź wprowadzone zmiany i różnicę w cenie i kliknij Wyślij prośbę.
Dodawanie lub usuwanie gości objętych rezerwacją w przeglądarce mobilnej
- Otwórz stronę Podróże i wybierz rezerwację, którą chcesz edytować.
- W sekcji Szczegóły rezerwacji kliknij Zmień rezerwację.
- Zmień liczbę gości i kliknij Zapisz.
- Sprawdź wprowadzone zmiany i różnicę w cenie i kliknij Wyślij prośbę.
Jak cena może się zmienić po dodaniu lub usunięciu gości
W zależności od cen ustalonych przez gospodarza zmiana liczby gości może spowodować zmianę całkowitego kosztu rezerwacji. Jeśli gospodarz wymaga opłaty za dodatkowych gości, w większości przypadków dodatkowa opłata zostanie pobrana za pomocą pierwotnej formy płatności, gdy tylko gospodarz zaakceptuje Twoją prośbę o zmianę rezerwacji.
W przypadku niektórych form płatności goście będą musieli zapłacić dodatkową kwotę w ciągu 48 godzin od zaakceptowania przez gospodarza prośby o zmianę rezerwacji.
Jeśli przysługuje Ci zwrot, zostanie on przekazany za pomocą pierwotnej formy płatności użytej w momencie dokonywania rezerwacji. To, w jakim czasie pieniądze trafią na Twoje konto, zależy od banku lub instytucji finansowej, z usług których korzystasz. Sprawdź, ile czasu zazwyczaj czeka się na zwrot.
Zanim Twoja prośba o zmianę rezerwacji zostanie potwierdzona, gospodarz musi ją zaakceptować
Po przesłaniu prośby o zmianę rezerwacji w celu dodania gości ważne jest, aby przed ich przyjazdem poczekać na zgodę gospodarza. Gospodarz musi najpierw potwierdzić, że może przyjąć inną liczbę osób.
Jeśli gospodarz zaakceptuje zmianę, otrzymasz potwierdzenie, a rezerwacja zostanie zaktualizowana, aby odzwierciedlić nowe szczegóły.
Jeśli gospodarz nie odpowiada na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji
Jeśli gospodarz nie odpowie na Twoją prośbę o zmianę rezerwacji, wyślij wiadomość, aby mu o niej przypomnieć.
Jeśli po zarezerwowaniu pobytu okaże się, że jednak nie możesz przyjechać
Nie ma możliwości przeniesienia rezerwacji na inną osobę. Jeśli nie możesz skorzystać z rezerwacji, musisz ją anulować i poprosić innego gościa o ponowne zarezerwowanie pobytu.
W zależności od zasad anulowania wybranych przez gospodarza może obowiązywać opłata za anulowanie. Ponadto koszt ponownie zarezerwowanego pobytu może się różnić od kosztu pierwotnej rezerwacji.
Rezerwacja pobytu w hotelu
W przypadku niektórych pobytów w hotelu zmiana rezerwacji może wymagać skontaktowania się bezpośrednio z obiektem.
Powiązane artykuły
- Gość
Jak dodać imiona i nazwiska gości do rezerwacji
Jeśli potrzebujesz wydrukować plan podróży, aby uzyskać wizę turystyczną, pomocne może być dodanie do rezerwacji imion i nazwisk. - Gość
Udostępnij szczegóły podróży innym gościom
Zaproś swoich towarzyszy podróży, a zyskają oni dostęp do planu podróży ze swoich kont Airbnb. Możesz też przesłać szczegóły planu podróży p…