Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 sierpnia, zajrzyj tu 15 lipca 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Kiedy otrzymam zwrot?

    Większość zwrotów przychodzi w ciągu 10 dni, ale w przypadku niektórych form płatności i regionów realizacja przelewu trwa dłużej.

    Zwrot wysyłamy w dniu anulowania rezerwacji. Kiedy już zwrot zostanie wysłany, najlepszym źródłem informacji na temat terminu realizacji będzie Twój dostawca usług płatniczych (np. Twój bank lub wystawca karty kredytowej).

    Oto szacunkowe terminy, w których możesz spodziewać się zwrotu – wszystko zależy od formy płatności i miejsca zamieszkania:

    • Najpopularniejsze karty kredytowe, w tym przedpłacone karty kredytowe i debetowe: 5–15 dni roboczych, z wyjątkiem Brazylii, gdzie zwrot może się pojawić w ciągu dwóch cykli rozliczeniowych
    • Kredyt Airbnb dla Firm: w ciągu 24 godzin
    • Środki z karty podarunkowej Airbnb: w ciągu 24 godzin
    • Alipay: jeden dzień roboczy
    • Apple Pay: w ciągu 24 godzin
    • Aura: do dwóch cykli rozliczeniowych karty kredytowej
    • Elo: do dwóch cykli rozliczeniowych karty kredytowej
    • Google Pay: w ciągu 24 godzin
    • Hipercard: do dwóch cykli rozliczeniowych karty kredytowej
    • Środki Hongbao: w ciągu 24 godzin
    • iDEAL: do 5 dni roboczych
    • PayPal: w ciągu 24 godzin
    • PayU: do 10 dni roboczych
    • Postepay: 7–15 dni roboczych
    • Sofort Überweisung: do 5 dni roboczych
    • WeChat Pay: jeden dzień roboczy
    • Inne formy płatności: 15 dni roboczych
    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?