Przejdź do treści
    Przejdź dalej, aby uzyskać proponowane wyniki
    Aktualności o COVID-19
    Aby znaleźć opcje anulowania i zwrotu, wybierz rezerwację na stronie Podróże. Nasza polityka okoliczności wyjątkowych dotyczy określonych rezerwacji. Jeśli termin Twojego zameldowania przypada po 15 września, zajrzyj tu 15 sierpnia 2020 roku, aby dowiedzieć się więcej.

    Jak poprosić o zwrot od gospodarza w przypadku problemu z udostępnianą przestrzenią?

    Jeśli napotkasz na problem (np.: niedziałające WiFi) w miejscu swojego pobytu, możesz zażądać częściowego zwrotu od gospodarza przy pomocy naszego Centrum Rozstrzygania.

    Jeśli nie uda się Wam - Tobie i gospodarzowi - dojść do porozumienia w ciągu 72 godzin, zobaczysz opcję zaangażowania Airbnb w mediacje.

    Uwaga: na przesłanie zgłoszenia w Centrum Rozstrzygania masz maksymalnie 60 dni od daty wyjazdu.

    Powiązane artykuły
    Czy uzyskana pomoc była wystarczająca?