Dlaczego sprawdzamy wiadomości na Airbnb
Bezpieczeństwo gospodarzy i ich gości jest dla nas bardzo ważne. Dlatego jesteśmy ostrożni, jeśli chodzi o to, jak wszyscy się ze sobą komunikują.
Zgodnie z naszą Polityką prywatności możemy sprawdzać, skanować lub analizować Twoje wiadomości na Airbnb. Robimy to z wielu powodów, takich jak:
- świadczenie naszych usług;
- identyfikowanie ryzyka dla naszych użytkowników;
- zapewnienie zgodności z przepisami;
- przeprowadzanie dochodzeń;
- egzekwowanie naszych Warunków świadczenia usług i zasad społeczności, w tym naszej polityki antydyskryminacyjnej;
- zapewnianie obsługi klienta;
- badania i analizy;
- ulepszanie lub rozwijanie naszych produktów i usług.
Komunikuj się w ramach platformy Airbnb
Komunikowanie się lub dokonywanie płatności poza Airbnb może narazić Cię na ryzyko, więc jedną z głównych przyczyn, dla których analizujemy wiadomości, jest ochrona przed oszustwami online. Dlatego tak ważne jest, aby komunikować się tylko w ramach wątku wiadomości na Airbnb aż do momentu otrzymania potwierdzonej rezerwacji.
Komunikacja i rezerwowanie ofert bezpośrednio na Airbnb daje Ci dostęp do naszej bezpiecznej platformy płatności, całodobowej obsługi klienta i ochrony gospodarzy od szkód majątkowych.
Czasami nasz system może zablokować wysłanie wiadomości. Możemy też zasugerować usunięcie tekstu z wiadomości lub zażądać usunięcia go na przykład w sytuacji, gdy nasze systemy wykryją słowa lub liczby, które stanowią dane kontaktowe lub odniesienia do innych stron, linki zewnętrzne lub treści, które naruszają naszą Politykę antydyskryminacyjną.
Twoje bezpieczeństwo i zadowolenie z korzystania z Airbnb są ważne, ale cenimy też Twoją prywatność. Nigdy nie sprawdzamy, nie skanujemy ani nie analizujemy Twojej korespondencji w celu umożliwienia innym firmom wysyłania do Ciebie wiadomości marketingowych. Nie sprzedajemy informacji ani danych uzyskanych w wyniku przeglądu tej korespondencji.
Powiązane artykuły
- Gość
Kupowanie atrakcji dla innych gości
Chcesz podzielić się atrakcją Airbnb ze znajomymi? Możesz rezerwować i płacić za maksymalnie 10 gości, ale musisz być jednym z uczestników. - Gospodarz
Zarządzanie wiadomościami od gości
Skrzynka odbiorcza gospodarza ułatwia Ci kontakt z gośćmi przed podróżą, w trakcie i po jej zakończeniu.