Bezpieczeństwo gospodarzy i ich gości jest dla nas bardzo ważne. Dlatego jesteśmy ostrożni, jeśli chodzi o to, jak wszyscy się ze sobą komunikują.
Zgodnie z naszą Polityką prywatności możemy sprawdzać, skanować lub analizować Twoje wiadomości na Airbnb. Robimy to z wielu powodów, takich jak:
Komunikowanie się lub dokonywanie płatności poza Airbnb może narazić Cię na ryzyko, więc jedną z głównych przyczyn, dla których analizujemy wiadomości, jest ochrona przed oszustwami online. Dlatego tak ważne jest, aby komunikować się tylko w ramach wątku wiadomości na Airbnb aż do momentu otrzymania potwierdzonej rezerwacji.
Komunikacja i rezerwowanie ofert bezpośrednio na Airbnb daje Ci dostęp do naszej bezpiecznej platformy płatności, całodobowej obsługi klienta i ochrony gospodarzy od szkód majątkowych.
Czasami nasz system może zablokować wysłanie wiadomości. Możemy też zasugerować usunięcie tekstu z wiadomości lub zażądać usunięcia go na przykład w sytuacji, gdy nasze systemy wykryją słowa lub liczby, które stanowią dane kontaktowe lub odniesienia do innych stron, linki zewnętrzne lub treści, które naruszają naszą Politykę antydyskryminacyjną.
Twoje bezpieczeństwo i zadowolenie z korzystania z Airbnb są ważne, ale cenimy też Twoją prywatność. Nigdy nie sprawdzamy, nie skanujemy ani nie analizujemy Twojej korespondencji w celu umożliwienia innym firmom wysyłania do Ciebie wiadomości marketingowych. Nie sprzedajemy informacji ani danych uzyskanych w wyniku przeglądu tej korespondencji.